1asig.ro
1asig.ro

Sunteti de acord cu penalizarea de 0,2% pe zi in cazul intarzierii despagubirilor pe RCA?

- Da 89.0%
- Nu 11.0%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 200




adaugat de LUNGU TATIANA la 11.01.2012 21:14
AR TREBUI MAI MULT DE ATAT INTRUCAT SUNT SUFICIENTE SUBSCRIERI
 
adaugat de Andrei la 18.12.2011 09:35
Consider ca o disciplinare a acesui sector este benefica , chiar daca s-e produce cu o mare intarziere.Cum esti obligat sa platesti penalitati daca intarzii plata unei facturi ( e-on , telefonie , rate bancare etc ) mi se pare corecta si aplicarea acestei penalizari .
 
adaugat de geta la 12.12.2011 20:17
Da, sunt deacord cu penalizarea de 0,2%/zi pt intarziere, pt ca unele firme de asigurari tergiverseaza intentionat sau gasesc diferite motive ca sa poata respinge un dosar; spre exemplu Euroins despagubea numai pe cei care faceau reclamatii la CSA , satui sa sune si sa nu le raspunda nimeni la telefon!
 
adaugat de Obiloiu Ion Serioja la 12.12.2011 11:56
Chiar mai mult, am patit cu cei de la ASTRA care mi-au platit dupa 7 luni de zile factura de reparatie a masinii
 
adaugat de Moraru la 12.12.2011 09:41
Daca penalizarea ar fi fost singura masura, presiunea ar fi fost tot pe cei ce-si atrag clienti prin renumele de bun platnici, caci cei ce uita sa plateasca au de ales intre a declara ca sunt profitabili in detrimentul satisfactiei clientilor si poate pacalesc pe careva sa-i cumpere, sau pentru a minimaliza costul daunei sa achite la timp, insa pentru aceasta ar trebui sa majoreze pretul RCA, ceea ce i-ar scoate de pe piata. Cred ca suntem pe drumul cel bun, bulgarele se rostogoleste, iar aceasta penalizare ii va grabi sfarsitul.
 
adaugat de nistor la 10.12.2011 08:04
Teoretic suna bine dar practica este cea care o sa ne omoare.
 
adaugat de KURTA ATILA la 10.12.2011 06:21
Este o masura buna, care reglementeaza relatiile asigurator-asigurat, fara a elimina din ecuatie service-urile. De foarte multe ori, obligatiile asiguratorului exista doar pe hartie. Inspectorii de daune au o "sarcina" precisa, de a limita si ingreuna accesul pagubitilor la despagubiri si de aici o multime de nemultumiri. Unii aleg sa se lupte in instante, altii fac reclamatii la CSA (se stie bine ca mare parte dintre reclamatiile la CSA vin de pe segmentul RCA si de la asiguratorii "ieftini"). Ar trebui ca aceste penalitati sa fie aplicate si in cazul asigurarilor de viata pentru ca si aici cei de la daune inteleg sa ingreuneze la maximum despagubirile, incalcandu-si propriile reglementari interne sau interpretndu-le abuziv. Am un prieten care a avut o motocicleta si care a fost lovit de un posesor de RCA la o firma cu pretentii de leu al pietei. Mi-a povestit ca desi dauna nu a fost totala, pentru ca reparatiile ar fi costat prea mult, i s-a oferit minunata suma de 2000 lei, cu care evident ca nu si-a mai cumparat nicio motocicleta. Argumentul: Era prea veche!
 
adaugat de neda viorel la 10.12.2011 01:13
Da, indiscutabil, este un lucru care va conduce la o mai mare dsciplina in acest domeniu. Totusi, aplicarea aceste i prevederi nu este simpla mai ales in conditiile in care de multe ori chiar cei indreptatiti sa primeasca despagubirile sunt cei care cauzeaza intarzierile. Fara niste norme de aplicare atent intocmite scopul urmarit nu va fi atins. Cu stima,
 
adaugat de frintu la 09.12.2011 19:59
Cum Plafar este sponsorul acestei rubrici, putem spune ca odata cu aceasta modificare prin care asiguratorii care nu plateau despagubirile acum vor platui si 0,2% penalizari la ceea ce nu achitau, totul va fi "FLOARE LA URECHE".
 
adaugat de ADRIAN FITA la 09.12.2011 19:48
teoria este sublima. aplicarea practica a masurii respective va esua lamentabil, in spiritul traditiei aplicarii legilor in Romania... deci...trageti voi singuri concluziile ...
 




Arhiva

Sondajul curent

26.08.2016 Credeti ca ghidul ASF de bune practici in gestionarea daunelor auto va fi adoptat de companiile din piata?

19.08.2016 In ce fel credeti ca a fost influentata increderea clientilor in industria de asigurari dupa falimentele recente?

12.08.2016 Este benefica pentru piata introducerea tarifelor RCA diferentiate pe canale de distributie?

29.04.2016 Reusesc beneficiile extra-salariale sa contribuie la fidelizarea angajatilor?

22.04.2016 A sporit cererea pentru asigurari private de sanatate?

15.04.2016 Incheierea politei RCA pe o luna sau mai multe, respectiv plata ei in rate lunare ar crea probleme administrative asiguratorilor si brokerilor?

08.04.2016 Credeti ca ar putea functiona eficient compensarea directa pe piata locala?

01.04.2016 Pe ce segment credeti ca se va inregistra cea mai mare crestere a vanzarilor online in acest an?

25.03.2016 Cum vor evolua subscrierile pe Casco in acest an?

<  14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |  >