1asig.ro
1asig.ro

Credeti ca neechiparea masinii cu cauciucuri de iarna ar trebui sa constituie excludere de la plata despagubirilor?

- Da 41.2%
- Nu 58.8%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 131




adaugat de constantinescu george la 30.03.2012 15:57
Este o anomalie- intrebarea este-cine primeste comisionul sau SPAGA?Eu personal mi-am echipat tot timpul masina cu cauciucuri de sezon fiindca mi-am permis.Cei amarati care conduc putin si prudent trebuie sa-i punem la plata?
 
adaugat de aviatorul44 la 01.03.2012 20:18
as mai avea de adaugat ca cel mai bine ar fi sa fie montate ceva camere sa pot fi monitorizate masinile altfel spus sa fie exact ca la taxa de drum.ai platit ok nu amenda. astfel ai putea sa evitam sa ne "intalnim ,,in trafic cu un auto care nu are OBLIGATORIE si te dai jos din masina si iti pui mainile in cap.daca ai casco er fi ok dar ar trebui ca si atunci sa se rasfranga asupra lui sub forma de amenda nu sunt eu unul care sa dea o legislatie ca as avea de dat unele de ar sta lumea linistit din toate pct -le de vedere. si viata si mod de viata.
 
adaugat de aviatorul44 la 01.03.2012 20:04
Eu unul am o intrebare care pe mine in 1985 in luna Mai a nins mai exact pe 5 mai daca atunci se produce un accident si nu am cauciucuri de iarna nu primesc despagubiri de la firma de asig?pai mor cu ei in dinti.
 
adaugat de Eugen Herdea la 17.01.2012 14:29
Neplata daunelor indiferent de motivul producerii acestuia, in conditiile neechiparii autoturismului cu anvelope adecvate ( iarna pt iarna, vara pt vara) constituie o grava eroare din partea asiguratorilor. Refuzul platii poate fi justificat doar in conditiile in care, tehnic vorbind, evenimentul putea fi evitat daca ar fi fost echipat cu cauciucuri cfm sezonului respectiv. Altfel, nu se justifica.Oricum, Aceasta masura le va limita si mai mult incasarile din facultative, urmand sa procedeze in continuare la scaderea nejustificata a primelor de la asigurarile obligatorii si la " eludarea prin omisiune" in ceea ce priveste prezentarea conditiilor de asigurare catre client. Pe de alta parte, Echiparea autoturismului pe timp de iarna cu cauciucuri adecvate tine de civilizatie si bun simt, pt ca toti circulam indiferent de existenta zapezii pe carosabil sau a temperaturii de afara. Cu totii stam sa le adresam invective care mai de care mai picante celor care blocheaza drumul , si nu cred ca este cineva care vrea sa schimbe cauciucurile dimineata si seara , functie de temperatura de afara , sa nu le uzeze.
 
adaugat de Ionescu Nicolae la 11.01.2012 20:35
Ce legatura ar avea o lovitura in parbriz de la o piatra cu anvelopele de iarna ? Iar se creeaza oportunitati pentru abuzuri ale unor interpreti din domeniul daunelor ce pot aduce atingere dreptului legal la despagubire. Si, ne intrebam, unde este angajata raspundrerea administratorului acelui drum ? Trebuie doar sa platim aiurea fara ca administratorul sa raspunda pentru pagibele produse din lipsa sa de actiune ?
 
adaugat de EUROLEUL la 11.11.2011 08:59
Nu exista un panaceu universal pentru iarna: -chiar in aceeasi tara sunt zone unde iarna este blanda in timp ce in altele nu; -in multe cazuri folosirea lanturilor,in special pe auto grele,este mai eficienta decat anvelopa de iarna; -trebuie invatata bine tehnica franarii; la fel derapajul controlat,folosirea diferentiata a presiunii din pneuri - care sunt mult mai eficiente; -este mai importanta calitatea anvelopelor decat sa folosesti anvelope de iarna tocite; -anvelope antiderapante numai pe cele 2 roti motrice,pe care sa le schimbi permanent in functie de starea drumului(2 incap in portbagaj,4 nu).Atentie:anvelopele de iarna folosite pe carosabilul uscat se uzeaza de 3 ori mai repede.Asa ca daca umbli 4-5 luni numai cu amvelope de iarna,fara zapada,in 3 ani le-ai facut praf. -curatiti drumurile ca lumea;eu am stat 3 ierni la Moscova si n-am vazut derapaje,nici anvelope de iarna,nici accidente ca la noi. -starea tehnica a masinilor si diletantismul multor soferi sunt mai periculoase decat lipsa anvelopelor. Argumentele mele se sprijina si pe faptul ca,la nivelul intregii tari,30% din autoturisme ierneaza sub o prelata pe trotuar(sau intr-un prapadit de garaj) si numai primavara ies.Va spune asta si faptul ca exista 10% auto,cu inmatricularea expirata si inca 24% care nu platesc R.C.A.(in deosebi in zonele rurale) Euroleul
 
adaugat de Teodorescu D la 09.11.2011 10:51
este necesara echiparea masinii cu cauciucuri de iarna intrucat in conditii meteo de iarna (zapada, polei, gheata) aceste cauciucuri ajuta foarte mult la controlarea autovehiculului condus pe drumurile publice, deci ajuta la evitarea producerii unor evenimente rutiere care au ca rezultat pierderea de vieti omenesti sau producerea de daune materiale.
 
adaugat de Adrian Edward Marcu la 09.11.2011 09:36
Datorita faptului ca suntem cetateni Romani si legile Romaniei ne guverneaza este o obligatie sa respectam acesul in societatea in care traim si sa ne supunem regulilor impuse de lege. Astfel firmele de asigurari din Romania nu au cum sa faca exceptie si sa incurajeze nerespectarea legi. Multumesc cu consideratie!
 
adaugat de LUCA la 08.11.2011 15:44
DA, pentru ca, dotarea cu astfel de anvelope intr-o perioada stabilita, face parte din totalitatea masurilor preventive de evitare a accidentelor auto.
 
adaugat de Mihai la 07.11.2011 10:00
Avand in vedere ca discutam de acordarea/neacordarea despagubirilor in cazul accidentelor rutiere ca urmare a echiparii/neechiparii autovehiculelor cu anvelope de iarna, trebuie separata discutia pe cele doua forme de asigurare principale RCA si CASCO. Pentru RCA, fiind o asigurare de raspundere civila auto, nu se pune problema limitarii raspunderii respectiv neplata despagubirii catre tertii nevinovati in cazul neechiparii cu anvelope de iarna a autovehiculului vinovat de producerea evenimentului. Se poate introduce, eventual, efectuarea unui tip de regres impotriva proprietarului autovehiculului vinovat, daca prin neechiparea cu anvelope de iarna a produs sau a contribuit la producerea evenimentului. In cazul tipului de asigurare CASCO, limitarea raspunderii ar trebui facuta, deoarece este o forma de asigurare facultativa si impune respectarea conditiilor de asigurare elaborate de asigurator. Dar in acest caz, chiar daca din punct de vedere tehnic, ar trebui limitata raspunderea (exemple: prezenta alcoolului in singe sau a substantelor narcotice, lipsa valabilitatii ITP-ului etc), problema va fi transata si din prisma impactului pe care il va avea asupra vanzarii unei asemenea polite.
 




Arhiva

Sondajul curent

03.04.2015 Ce efect principal va avea majorarea capitalului social al brokerilor?

27.03.2015 Ar fi util ca soferii sa poata demonstra valabilitatea politei RCA interogand baza CEDAM?

20.03.2015 Ce tarife ar trebui sa plateasca pentru RCA soferii care utilizeaza UBER?

13.03.2015 Cum credeti ca vor evolua subscrierile pietei de asigurari din Romania in 2015?

06.03.2015 Va creste piata asigurarilor de viata in 2015?

27.02.2015 Credeti ca ieftinirea RCA-ului pentru tineri va genera o scumpire pentru celelalte categorii de varsta?

20.02.2015 Care estimati ca va fi ponderea detinuta de brokeri in piata de asigurari in 2015?

13.02.2015 Cati clienti Casco solicita servicii de asistenta rutiera?

06.02.2015 Care este cauza principala a gradului scazut de penetrare al asigurarilor private de sanatate?

<  20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |  >