1asig.ro
1asig.ro

De ce credeti ca a scazut piata RCA?

- au scazut preturile politelor 38.5%
- multi oameni renunta sa mearga cu masina 6.6%
- multi circula neasigurati 44.3%
- multi isi inmatriculeaza masinile in Bulgaria 10.7%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 122




adaugat de asistent@1asig.ro la 02.09.2011 17:06
Primele subscrise de asiguratori pe clasa de raspundere civila auto au scazut in prima jumatate a anului cu 17,5% fata de semestrul I din 2010, pana la 1,13 mld. lei, principala cauza fiind reducerile mari de tarife operate de societati pentru asigurarile obligatorii RCA. Potrivit CSA, societatile de asigurare au redus tarifele RCA astfel incat acestea sa reprezinte o cheltuiala si mai mica in bugetele proprietarilor de vehicule, deja afectate de conditiile economice dificile, in unicul scop de a mentine peste 85% gradul de cuprindere in asigurarea obligatorie a vehiculelor din Romania, asa cum cere Uniunea Europeana. Presupunand ca volumul total de prime subscrise din asigurarile de raspundere civila auto ar fi ramas cel putin la acelasi nivel ca in semestrul I din 2010, respectiv de 1,37 mld. lei, scaderea intregii piete de asigurari generale ar fi fost de numai 3,27%, in loc de 10,08%. Care considerati ca este principala cauza a scaderii pietei RCA?
 




Arhiva

Sondajul curent

02.02.2018 Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2018?

26.01.2018 La care dintre urmatoarele riscuri este expusa Romania cel mai mult?

19.01.2018 Va creste piata asigurarilor de locuinte in 2018?

12.01.2018 Ce tipuri de asigurari vor creste cel mai mult in 2018?

15.12.2017 Ce solutie ar putea determina o crestere a numarului de sportivi asigurati?

08.12.2017 V-ati pregatit masina pentru iarna?

24.11.2017 Cum anticipati ca va evolua piata asigurarilor pana la finalul lui 2017?

17.11.2017 Pretul decontarii directe va fi un criteriu de alegere a politei RCA?

10.11.2017 Sunteti de acord cu reducerea contributiei la Pilonul II pe pensii?

<  7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |  >