Va creste gradul de incredere a clientilor in produsele de asigurari, odata cu noile obligatii ale companiilor de profil?
UNIQA Asigurari de Viata |
||||
Total voturi: 113 | ||||
adaugat de asistent@1asig.ro la 01.10.2010 14:06 |
nu pot sa cred in minuni este greu sa schimbi mentalitatea romanului |
adaugat de asistent@1asig.ro la 29.09.2010 13:19 |
in saracia asta ce grad de incredere sa mai aiba clienti |
adaugat de Ana la 27.09.2010 09:15 |
Nu vor creste si nu se vor diversificat produsele pe piata de asigurari, eu cred ca nu este pregatita inca pentru asa ceva si nici pentru celelate cerinte iompuse de CSA. |
adaugat de medias 35 la 25.09.2010 12:07 |
clienti nu vor crede inca timp de 2-3 ani ca asigurarile de viata vor putea fi o alternativa de economisire din mai multe motive unul ar fi ca ele depind inca de cursul leu -euro ,ca o parere personala atita timp in romania moneda national va fi leul si nu euro putini romani vor fi mai economi ,alt motiv randamentul scazut si perioada lunga de contrubutie si diferitele motive invocate la rascumpararea inainte de termen de catre asiguratori au dus impreuna cu perioada economica pe care o traversam la o neincrederea profunda in politele de asigurari de viata ,poate daca ar fi incurajate de catre stat prin includerea lor in deducerile fiscale pe care angajatul le poate primi impreuna cu alte beneficii financiare ar putea relansa acest segment de asigurari aflat in cadere libera de ceva vreme. |
adaugat de asistent@1asig.ro la 24.09.2010 17:31 |
Din septembrie 2011, companiile care practica asigurari de viata vor fi obligate sa analizeze situatia si nevoile financiare ale viitorilor clienti pe baza unui chestionar si sa le recomande acestora solutii in concordanta cu evaluarea financiara. Aceasta prevedere este cuprinsa in Ordinul nr. 11/2010 al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, pentru completarea normelor privind informatiile pe care asiguratorii si intermediarii in asigurari trebuie sa le furnizeze clientilor. De asemenea, o alta reglementare importanta o constituie obligatia asiguratorului de a prezenta o proiectie inainte de incheierea unui contract de asigurare de viata astfel incat asiguratul sa aiba o imagine clara si completa asupra acestuia. Proiectia, mai exact evolutia detaliata a contractului, va fi intocmita in doua exemplare semnate de ambele parti, un exemplar fiind inmanat clientului, celalalt ramanand la asigurator. In cazul unei polite unit-linked (cu componenta investitionala) sau index-linked (care garanteaza returnarea capitalului investit plus un randament minim garantat), formularul de evaluare va include o sectiune aparte, de determinare a profilului de risc al clientului, pe baza caruia se va recomanda un anumit tip de contract si fond de investitii, potrivite profilului de risc rezultat. Astfel, se va evita asumarea prin contractul de asigurare a unui risc mai mare decat toleranta clientului. Vor reusi toate aceste masuri luate in scopul unei corelari optime a produselor de asigurari de viata oferite cu nevoile si disponibilitatile financiare ale clientilor, sa creasca gradul de incredere al consumatorilor in asigurari? |
31.03.2017 Cum va evolua numarul de petitii din asigurari in acest an?
24.03.2017 Considerati ca piata asigurarilor isi va mentine ritmul de crestere in acest an?
17.03.2017 Ce considerati ca se va intampla dupa expirarea perioadei de plafonare a tarifelor RCA (mai 2017)?
10.03.2017 Cum considerati ca poate fi crescut nivelul de educatie financiara in randul romanilor?
03.03.2017 Prin ce metode considerati ca se poate regla piata RCA?
24.02.2017 Cine ar trebui sa plateasca pentru instalarea dispozitivelor Telematics pe autovehicule?
17.02.2017 Considerati ca asiguratorii si brokerii vor fi pregatiti pentru implementarea IDD?
10.02.2017 Care considerati ca este cea mai mare amenintare pentru casa dumneavoastra?
03.02.2017 Care dintre urmatoarele elemente vor conduce la imbunatatirea situatiei pietei RCA?
< 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | >