1asig.ro
1asig.ro

Care este modalitatea in care ar trebui implementat sistemul bonus-malus?

In functie de sofer 93.7%
In functie de autovehicul 6.3%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 126




adaugat de Paul la 10.11.2009 08:08
Dauna o produce soferul, nu autovehiculul. Masina, daca nu este condusa de un sofer, nu poate produce nici o paguba. Prin urmare, acest sistem, trebuie introdus pe sofer.
 
adaugat de www la 07.11.2009 15:53
am votat ca m-b sa fie in functie de sofel ca n-am avut dubla alternativa, consider ca si auto conteaza mult-putere, performante, etc.-dar si pentru ce este folosita-pentru 1-deplasare la servici, 2-pentru servici, 3-mixt 4-locul deplasarii: urban-extraurban-mixt, stare sanatate,... etc
 
adaugat de doina la 06.11.2009 21:17
in functie de profesionalismul soferului, adica sanctiuni date de politie cit si nr. de evenimente la strada
 
adaugat de porumb gabriel la 06.11.2009 20:09
intrucit la noi politele se elibereasa pe autovehicul si nu pe conducator auto e clar ca bunas iua ca acest sistem se va aplica pe masina,pentruca aceeasi masina poate fi condusa de toti membrii unei familii si nu numai ,iar daunele se inregistreasa tot pe autovehicul si nu pe conducatorul auto.ma refer la firmele de asigurari, in baSele lor de date apar autovehicole asigurate si nu conducatori auto asiguirati.Pentru a se aplica sistemul bonus malus pe conducatori auto ar trebui sa se schimbe toate treburile inclusiv leagea care reglementeasa acest lucru.Probabil ca intr-o buna si se va ajunge si aici!
 
adaugat de 1asig la 06.11.2009 18:02
Sistemul bonus-malus, alaturi de obligativitatea emiterii politelor RCA in format electronic de la 1 ianuarie 2010, reprezinta o schimbare majora pentru piata asigurarilor. Efectul introducerii sistemului bonus-malus in Romania, de la 1 ianuarie 2010, va fi unul imediat: soferii vor constientiza ca, daca vor conduce mai prudent, vor plati mai putin pentru polita de asigurare. Acest sistem nu este nou, fiecare companie aplicand deja, individual, o forma a sistemului bonus-malus pentru asigurarile de tip CASCO. Diferenta o constituie faptul ca, de la 1 ianuarie 2010, sistemul va fi generalizat si reglementat. Astfel, penalizarea nu va mai putea fi evitata prin simpla schimbare a companiei de asigurare. In prezent, insa, sistemul nu functioneaza in functie de tandemul proprietar-masina. Astfel, daca proprietarul unei masini isi imprumuta autovehiculul unui conducator auto care produce o dauna, doar el este cel penalizat, inregistrarile nefacandu-se si in functie de conducatorul auto. Asadar, in ce modalitate considerati ca ar trebui implementat sistemul bonus-malus?
 




Arhiva

Sondajul curent

31.03.2017 Cum va evolua numarul de petitii din asigurari in acest an?

24.03.2017 Considerati ca piata asigurarilor isi va mentine ritmul de crestere in acest an?

17.03.2017 Ce considerati ca se va intampla dupa expirarea perioadei de plafonare a tarifelor RCA (mai 2017)?

10.03.2017 Cum considerati ca poate fi crescut nivelul de educatie financiara in randul romanilor?

03.03.2017 Prin ce metode considerati ca se poate regla piata RCA?

24.02.2017 Cine ar trebui sa plateasca pentru instalarea dispozitivelor Telematics pe autovehicule?

17.02.2017 Considerati ca asiguratorii si brokerii vor fi pregatiti pentru implementarea IDD?

10.02.2017 Care considerati ca este cea mai mare amenintare pentru casa dumneavoastra?

03.02.2017 Care dintre urmatoarele elemente vor conduce la imbunatatirea situatiei pietei RCA?

<  11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |  >