1asig.ro
1asig.ro

Care este modalitatea in care ar trebui implementat sistemul bonus-malus?

In functie de sofer 93.7%
In functie de autovehicul 6.3%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 126




adaugat de Paul la 10.11.2009 08:08
Dauna o produce soferul, nu autovehiculul. Masina, daca nu este condusa de un sofer, nu poate produce nici o paguba. Prin urmare, acest sistem, trebuie introdus pe sofer.
 
adaugat de www la 07.11.2009 15:53
am votat ca m-b sa fie in functie de sofel ca n-am avut dubla alternativa, consider ca si auto conteaza mult-putere, performante, etc.-dar si pentru ce este folosita-pentru 1-deplasare la servici, 2-pentru servici, 3-mixt 4-locul deplasarii: urban-extraurban-mixt, stare sanatate,... etc
 
adaugat de doina la 06.11.2009 21:17
in functie de profesionalismul soferului, adica sanctiuni date de politie cit si nr. de evenimente la strada
 
adaugat de porumb gabriel la 06.11.2009 20:09
intrucit la noi politele se elibereasa pe autovehicul si nu pe conducator auto e clar ca bunas iua ca acest sistem se va aplica pe masina,pentruca aceeasi masina poate fi condusa de toti membrii unei familii si nu numai ,iar daunele se inregistreasa tot pe autovehicul si nu pe conducatorul auto.ma refer la firmele de asigurari, in baSele lor de date apar autovehicole asigurate si nu conducatori auto asiguirati.Pentru a se aplica sistemul bonus malus pe conducatori auto ar trebui sa se schimbe toate treburile inclusiv leagea care reglementeasa acest lucru.Probabil ca intr-o buna si se va ajunge si aici!
 
adaugat de 1asig la 06.11.2009 18:02
Sistemul bonus-malus, alaturi de obligativitatea emiterii politelor RCA in format electronic de la 1 ianuarie 2010, reprezinta o schimbare majora pentru piata asigurarilor. Efectul introducerii sistemului bonus-malus in Romania, de la 1 ianuarie 2010, va fi unul imediat: soferii vor constientiza ca, daca vor conduce mai prudent, vor plati mai putin pentru polita de asigurare. Acest sistem nu este nou, fiecare companie aplicand deja, individual, o forma a sistemului bonus-malus pentru asigurarile de tip CASCO. Diferenta o constituie faptul ca, de la 1 ianuarie 2010, sistemul va fi generalizat si reglementat. Astfel, penalizarea nu va mai putea fi evitata prin simpla schimbare a companiei de asigurare. In prezent, insa, sistemul nu functioneaza in functie de tandemul proprietar-masina. Astfel, daca proprietarul unei masini isi imprumuta autovehiculul unui conducator auto care produce o dauna, doar el este cel penalizat, inregistrarile nefacandu-se si in functie de conducatorul auto. Asadar, in ce modalitate considerati ca ar trebui implementat sistemul bonus-malus?
 




Arhiva

Sondajul curent

22.06.2018 Cand plecati in vacanta cumparati o asigurare travel?

15.06.2018 Credeti ca Legea IDD va fi transpusa in legislatia locala pana la 1 iulie?

08.06.2018 In cazul pensiei private, ce decizie sustineti?

25.05.2018 GDPR va creste increderea consumatorilor in industria de asigurari?

18.05.2018 Va creste pretul asigurarilor dupa GDPR si IDD?

11.05.2018 Sunt robotii o amenintare pentru angajatii din asigurari?

04.05.2018 Ce instrumente de economisire folositi pentru a va asigura o batranete linistita?

27.04.2018 Ce trebuie facut in 2018 pentru dezvoltarea industriei de asigurari?

20.04.2018 Daca va trebui sa alegeti, pentru ce viitor al pensiei ati opta?

<  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |  >