Care este modalitatea in care ar trebui implementat sistemul bonus-malus?
In functie de sofer |
93.7% |
In functie de autovehicul |
6.3% |
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre
ASTRA-UNIQA
|
Total voturi: 126 |
|
adaugat de Paul la 10.11.2009 08:08
|
Dauna o produce soferul, nu autovehiculul. Masina, daca nu este condusa de un sofer, nu poate produce nici o paguba.
Prin urmare, acest sistem, trebuie introdus pe sofer. |
|
adaugat de www la 07.11.2009 15:53
|
am votat ca m-b sa fie in functie de sofel ca n-am avut dubla alternativa, consider ca si auto conteaza mult-putere, performante, etc.-dar si pentru ce este folosita-pentru 1-deplasare la servici, 2-pentru servici, 3-mixt 4-locul deplasarii: urban-extraurban-mixt, stare sanatate,... etc |
|
adaugat de doina la 06.11.2009 21:17
|
in functie de profesionalismul soferului, adica sanctiuni date de politie cit si nr. de evenimente la strada |
|
adaugat de porumb gabriel la 06.11.2009 20:09
|
intrucit la noi politele se elibereasa pe autovehicul si nu pe conducator auto e clar ca bunas iua ca acest sistem se va aplica pe masina,pentruca aceeasi masina poate fi condusa de toti membrii unei familii si nu numai ,iar daunele se inregistreasa tot pe autovehicul si nu pe conducatorul auto.ma refer la firmele de asigurari, in baSele lor de date apar autovehicole asigurate si nu conducatori auto asiguirati.Pentru a se aplica sistemul bonus malus pe conducatori auto ar trebui sa se schimbe toate treburile inclusiv leagea care reglementeasa acest lucru.Probabil ca intr-o buna si se va ajunge si aici! |
|
adaugat de 1asig la 06.11.2009 18:02
|
Sistemul bonus-malus, alaturi de obligativitatea emiterii politelor RCA in format electronic de la 1 ianuarie 2010, reprezinta o schimbare majora pentru piata asigurarilor.
Efectul introducerii sistemului bonus-malus in Romania, de la 1 ianuarie 2010, va fi unul imediat: soferii vor constientiza ca, daca vor conduce mai prudent, vor plati mai putin pentru polita de asigurare.
Acest sistem nu este nou, fiecare companie aplicand deja, individual, o forma a sistemului bonus-malus pentru asigurarile de tip CASCO. Diferenta o constituie faptul ca, de la 1 ianuarie 2010, sistemul va fi generalizat si reglementat. Astfel, penalizarea nu va mai putea fi evitata prin simpla schimbare a companiei de asigurare.
In prezent, insa, sistemul nu functioneaza in functie de tandemul proprietar-masina. Astfel, daca proprietarul unei masini isi imprumuta autovehiculul unui conducator auto care produce o dauna, doar el este cel penalizat, inregistrarile nefacandu-se si in functie de conducatorul auto.
Asadar, in ce modalitate considerati ca ar trebui implementat sistemul bonus-malus? |
|
Arhiva
Sondajul curent
16.11.2018
Va simtiti in siguranta in trafic? 09.11.2018
Veti face cumparaturi, anul acesta, de Black Friday? 02.11.2018
Cutremurul recent, de 5,8 grade pe scara Richter, v-a facut sa va ganditi mai mult la protectia locuintei? 26.10.2018
Ai intrat in dialog cu RoboCasa? 19.10.2018
Ce produse detineti pentru siguranta financiara a batranetii? 12.10.2018
Ce motive invoca clientii dumneavoastra cand refuza sa incheie o asigurare pentru locuinta (PAD sau facultativa)? 05.10.2018
La ce risc catastrofal considerati ca este expusa cel mai mult casa dumneavoastra? 28.09.2018
Cum estimati ca va evolua piata de asigurari la sfarsitul anului 2018? 21.09.2018
Cum apreciati decizia asiguratorului J.H.F. de a vinde asigurari de viata doar cu monitorizare fitness a asiguratului? < 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | >
|