Care este modalitatea in care ar trebui implementat sistemul bonus-malus?
In functie de sofer |
93.7% |
In functie de autovehicul |
6.3% |
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre
ASTRA-UNIQA
|
Total voturi: 126 |
|
adaugat de Paul la 10.11.2009 08:08
|
Dauna o produce soferul, nu autovehiculul. Masina, daca nu este condusa de un sofer, nu poate produce nici o paguba.
Prin urmare, acest sistem, trebuie introdus pe sofer. |
|
adaugat de www la 07.11.2009 15:53
|
am votat ca m-b sa fie in functie de sofel ca n-am avut dubla alternativa, consider ca si auto conteaza mult-putere, performante, etc.-dar si pentru ce este folosita-pentru 1-deplasare la servici, 2-pentru servici, 3-mixt 4-locul deplasarii: urban-extraurban-mixt, stare sanatate,... etc |
|
adaugat de doina la 06.11.2009 21:17
|
in functie de profesionalismul soferului, adica sanctiuni date de politie cit si nr. de evenimente la strada |
|
adaugat de porumb gabriel la 06.11.2009 20:09
|
intrucit la noi politele se elibereasa pe autovehicul si nu pe conducator auto e clar ca bunas iua ca acest sistem se va aplica pe masina,pentruca aceeasi masina poate fi condusa de toti membrii unei familii si nu numai ,iar daunele se inregistreasa tot pe autovehicul si nu pe conducatorul auto.ma refer la firmele de asigurari, in baSele lor de date apar autovehicole asigurate si nu conducatori auto asiguirati.Pentru a se aplica sistemul bonus malus pe conducatori auto ar trebui sa se schimbe toate treburile inclusiv leagea care reglementeasa acest lucru.Probabil ca intr-o buna si se va ajunge si aici! |
|
adaugat de 1asig la 06.11.2009 18:02
|
Sistemul bonus-malus, alaturi de obligativitatea emiterii politelor RCA in format electronic de la 1 ianuarie 2010, reprezinta o schimbare majora pentru piata asigurarilor.
Efectul introducerii sistemului bonus-malus in Romania, de la 1 ianuarie 2010, va fi unul imediat: soferii vor constientiza ca, daca vor conduce mai prudent, vor plati mai putin pentru polita de asigurare.
Acest sistem nu este nou, fiecare companie aplicand deja, individual, o forma a sistemului bonus-malus pentru asigurarile de tip CASCO. Diferenta o constituie faptul ca, de la 1 ianuarie 2010, sistemul va fi generalizat si reglementat. Astfel, penalizarea nu va mai putea fi evitata prin simpla schimbare a companiei de asigurare.
In prezent, insa, sistemul nu functioneaza in functie de tandemul proprietar-masina. Astfel, daca proprietarul unei masini isi imprumuta autovehiculul unui conducator auto care produce o dauna, doar el este cel penalizat, inregistrarile nefacandu-se si in functie de conducatorul auto.
Asadar, in ce modalitate considerati ca ar trebui implementat sistemul bonus-malus? |
|
Arhiva
Sondajul curent
07.11.2014
Credeti ca noile modificari ale Normei RCA vor conduce la o crestere a tarifelor RCA in 2015? 31.10.2014
Credeti ca va deveni brokerul Postei Romane unul din primii trei jucatori din piata de intermediere? 24.10.2014
Care credeti ca va fi efectul imediat al aplicarii normei ASF privind autorizarea si functionarea brokerilor de asigurare? 17.10.2014
In viitorul apropiat, va spori cererea pentru asigurarea riscurilor cibernetice pe piata din Romania? 10.10.2014
In cat timp ar putea fi gestionate 400.000 de dosare de dauna aparute dupa un dezastru natural? 03.10.2014
Care este principalul motiv pentru care romanii nu isi asigura locuinta? 26.09.2014
Cate polite PAD estimati ca vor fi active la finalul acestui an? 19.09.2014
Ce pondere vor avea, la finele anului, despagubirile pentru vatamari corporale in totalul daunelor RCA? 12.09.2014
Care a fost motivul principal al cresterii daunei medii RCA in primele sase luni? < 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | >
|