1asig.ro
1asig.ro

Care este modalitatea in care ar trebui implementat sistemul bonus-malus?

In functie de sofer 93.7%
In functie de autovehicul 6.3%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 126




adaugat de Paul la 10.11.2009 08:08
Dauna o produce soferul, nu autovehiculul. Masina, daca nu este condusa de un sofer, nu poate produce nici o paguba. Prin urmare, acest sistem, trebuie introdus pe sofer.
 
adaugat de www la 07.11.2009 15:53
am votat ca m-b sa fie in functie de sofel ca n-am avut dubla alternativa, consider ca si auto conteaza mult-putere, performante, etc.-dar si pentru ce este folosita-pentru 1-deplasare la servici, 2-pentru servici, 3-mixt 4-locul deplasarii: urban-extraurban-mixt, stare sanatate,... etc
 
adaugat de doina la 06.11.2009 21:17
in functie de profesionalismul soferului, adica sanctiuni date de politie cit si nr. de evenimente la strada
 
adaugat de porumb gabriel la 06.11.2009 20:09
intrucit la noi politele se elibereasa pe autovehicul si nu pe conducator auto e clar ca bunas iua ca acest sistem se va aplica pe masina,pentruca aceeasi masina poate fi condusa de toti membrii unei familii si nu numai ,iar daunele se inregistreasa tot pe autovehicul si nu pe conducatorul auto.ma refer la firmele de asigurari, in baSele lor de date apar autovehicole asigurate si nu conducatori auto asiguirati.Pentru a se aplica sistemul bonus malus pe conducatori auto ar trebui sa se schimbe toate treburile inclusiv leagea care reglementeasa acest lucru.Probabil ca intr-o buna si se va ajunge si aici!
 
adaugat de 1asig la 06.11.2009 18:02
Sistemul bonus-malus, alaturi de obligativitatea emiterii politelor RCA in format electronic de la 1 ianuarie 2010, reprezinta o schimbare majora pentru piata asigurarilor. Efectul introducerii sistemului bonus-malus in Romania, de la 1 ianuarie 2010, va fi unul imediat: soferii vor constientiza ca, daca vor conduce mai prudent, vor plati mai putin pentru polita de asigurare. Acest sistem nu este nou, fiecare companie aplicand deja, individual, o forma a sistemului bonus-malus pentru asigurarile de tip CASCO. Diferenta o constituie faptul ca, de la 1 ianuarie 2010, sistemul va fi generalizat si reglementat. Astfel, penalizarea nu va mai putea fi evitata prin simpla schimbare a companiei de asigurare. In prezent, insa, sistemul nu functioneaza in functie de tandemul proprietar-masina. Astfel, daca proprietarul unei masini isi imprumuta autovehiculul unui conducator auto care produce o dauna, doar el este cel penalizat, inregistrarile nefacandu-se si in functie de conducatorul auto. Asadar, in ce modalitate considerati ca ar trebui implementat sistemul bonus-malus?
 




Arhiva

Sondajul curent

03.04.2015 Ce efect principal va avea majorarea capitalului social al brokerilor?

27.03.2015 Ar fi util ca soferii sa poata demonstra valabilitatea politei RCA interogand baza CEDAM?

20.03.2015 Ce tarife ar trebui sa plateasca pentru RCA soferii care utilizeaza UBER?

13.03.2015 Cum credeti ca vor evolua subscrierile pietei de asigurari din Romania in 2015?

06.03.2015 Va creste piata asigurarilor de viata in 2015?

27.02.2015 Credeti ca ieftinirea RCA-ului pentru tineri va genera o scumpire pentru celelalte categorii de varsta?

20.02.2015 Care estimati ca va fi ponderea detinuta de brokeri in piata de asigurari in 2015?

13.02.2015 Cati clienti Casco solicita servicii de asistenta rutiera?

06.02.2015 Care este cauza principala a gradului scazut de penetrare al asigurarilor private de sanatate?

<  20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |  >