In ce masura va fi afectata piata asigurarilor de regresul vanzarilor in industria auto?
Casco Ieftin |
||||||||||
Total voturi: 211 | ||||||||||
adaugat de Brokerul Anului 2009 la 12.12.2008 13:34 |
Bravo Marian, Daca asa gandesc si ceilalti operatori din piata, cred ca este deja momentul sa ne gandim de cati agenti mai avem nevoie ca sa castigam in continuare cota de piata. Este primul pas, inainte de iminenta falimentului pentru cei ce vor gandi si reactiona in acest fel. Din punctul meu de vedere, al Brokerului Anului, totalul pietei va inregistra o scadere dramatica in 2009, iar faptul ca masinile SH vor fi din ce in ce mai multe, este adevarat, dar vor fi din ce in ce mai multe LA VANZARE, nu la asigurare. FYI, Marfin tocmai ce isi vinde un numar de aprox 50 auto RECUPERATE de la utilizatori, in "Licitatie", adica o forma ascunsa de a spune pietei ca nu vrei sa arati cat de prost stai, ba mai mult, ceea ce au ai de vanzare este chiar de PRET. Succese tuturor si spor pe retail! |
adaugat de Marian T. la 08.12.2008 12:04 |
Atata timp cat piata auto SH este in "dezvoltare" , cel putin pana pe 15 decembrie , nu cred ca piata asigurarilor pe acest segment va fi prea mult afectata. Daca aruncam o privire asupra statisticii inmatricularii de autovehicule pe ultimele 6 luni , mai bine de 60% din acestea au fost achizitionate in regim second-hand si nu noi.La RCA vanzarile au crescut odata cu avalansa de SH-uri importate.De ce? Pai datorita suprasolicitarii RAR-ului cele mai multe autovehicule au fost programate pentru identficare la 2 luni de la inregistrarea solicitarii , asta insemnand 2 randuri de numere provizorii = doua polite RCA pe o luna + a treia polita necesara inmatricularii definitive , de unde rezulta ca pentru un singur autovehicul s-au incheiat in jur de 3 polite RCA.Avand in vedere si numarul mult mai mare de SH-uri achizitionate fata de cele noi , clar ca vanzarile auto. noi nu vor afecta prea mult piata asigurarilor de profil , cel putin nu pana pe 15 decembrie cand s-ar putea tripla taxa auto pentru SH-uri iar daca aceasta va creste si vanzarile de auto. noi vor ramane la fel , atunci va fi o problema. In ceea ce priveste casco , au fost asigurate cu acest produs masinile noi achizitionate prin credite auto sau leasing ( si nici acestea toate deoarece spre ex. Raiffeisen Bank , la credite auto pana la 10.000 € nu solicita asigurare casco ) ; putini sunt cei care la achizitionarea unui auto. nou cash incheie polita de asigurare facultativa, desi multi dintre asiguratori au semnat protocoale cu dealeri sau si-au "infiltrat" colaboratori in firmele auto , oferind produsul la preturi tentante. In schimb am observat tot mai interesati de CASCO cumparatorii de SH-uri |
adaugat de asistent@1asig.ro la 05.12.2008 17:40 |
Criza financiara cu care se confrunta economia la nivel mondial a zdruncinat numerosi producatori auto de talie internationala, pe de o parte din perspectiva deprecierii titlurilor, iar pe de alta, din perspectiva reducerii considerabile a volumului vanzarilor, fata de perioada similara a anului precedent. Aceasta diminuare a incasarilor a condus la urmatoarea situatie intalnita in Europa, la sfarsitul lunii noiembrie a anului curent: Vanzarile auto in Marea Britanie au inregistrat cea mai mare scadere din ultimii 28 de ani, acestea fiind cu 37% mai mici decat in aceeasi luna a anului anterior. In acelasi timp, vanzarile de masini in Germania s-au redus in luna precedenta, cu 18 procente, in Franta cu 14%, in Italia cu 30%, in timp ce in Spania s-a atins recordul scaderii: de 50 de procente (cel mai slab rezultat inregistrat in Germania in ceea ce priveste vanzarile de autovehicule noi din 1990, iar in Spania din anul 1993). Care sunt cauzele pentru aceasta reducere drastica? Conditiile mult mai dure de creditate reprezinta unul dintre motive. Situatia existenta la nivel mondial in ceea ce priveste finantarea, se poate traduce prin faptul ca obtinerea unui credit sau a unui leasing a devenit sensibil mai complicata. Astfel, mai multi potentiali cumparatori de autovehicule au fost nevoiti sa isi amane achizitiile. Pentru a reveni la tara noastra, si in Romania cererea de autovehicule a suferit o scadere importanta, daca ne raportam la vanzarile inregistrate in anul precedent, mai ales pe fondul restrangerii creditarii. Prin urmare, aceasta reducere a vanzarilor inregistrata in toata Europa, ar putea avea o influenta indirecta asupra vanzarii de polite CASCO si RCA din Romania. La nivelul industriei romanesti de profil, asigurarile auto, domina piata, cu peste 60 de procente din totalul subscrierilor realizate in primele noua luni ale anului 2008. Mai mult, segmentul auto a fost si este considerat si pentru urmatoarea perioada un adevarat "motor de crestere al pietei romanesti de asigurari". Prin urmare, in ce masura considerati ca va fi afectata piata asigurarilor din Romania de regresul vanzarilor in industria auto? |
18.11.2021 In acest moment, consideri ca ai:
16.09.2021 Care este riscul de care te temi cel mai mult pentru locuinta ta?
24.06.2021 Cand plecati in vacante cumparati si asigurari travel?
14.04.2021 Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?
13.01.2021 Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2021?
17.09.2020 Locuinta ta este protejata prin asigurare?
01.09.2020 Cum preferati sa pastrati polita RCA?
30.06.2020 Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?
24.03.2020 Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19?
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | >