Care este factorul cel mai important care determina un potential client sa isi incheie o polita de asigurare?
pretul |
19.8% |
gradul de acoperire a riscurilor |
25.5% |
reputatia companiei |
15.1% |
accesibilitatea companiei |
2.1% |
relatia interpersonala dintre vanzator si cumparator |
37.5% |
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre
MEDNET
|
Total voturi: 192 |
|
adaugat de Mihaela Vladu la 22.01.2009 21:27
|
Tot pentru Iolanda.EI bine nu cred ca stabilitatea unei companii de asigurari nu o da brendul o dau cei din spatele firmei de asigurari adica reasiguratorii nu mai putini de 7.Adica acele banci care nu sunt listate la bursele de valori si care gasesc alte modalitati de as-i dubla sau tripla investitiile fara a risca la bursa banii celor care au avut incredere in acel brend sa-u brenduri .Acestea fiind fransize,brendurile..., trebuiesc platite .Ti-ai pus intrebarea ,de unde sunt bani pentru plata acestor fransize,? |
|
adaugat de Mihaela Vladu la 22.01.2009 21:07
|
Pentru tine ,Iolanda, o companie nu poate acoperii totul,indiferent de unde e , de cat timp e pe piata si de ce brend se foloseste compania respectiva. Crezi ca o companie din Romania care are brendul similar cu al unei companii din strainatate are si aceasi siguranta financiara? |
|
adaugat de marta la 16.01.2009 09:48
|
Profesionalismul consultantului.De multe ori companiile nu respecta conditiile contractuale.Au persoane la centru care nu stiu sa-si faca datoria.De multe ori companiile nu-si aleg persoane competente si de aici greutati.De ex GRAWE |
|
adaugat de mirela grecu la 14.11.2008 21:33
|
Factorul este compus din doua aspecte care nu se exclud unul pe cealalt si anume solvabilitatea companiei de asigurari si gradul de acoperire a riscurilor .Mai trebuie mentionat faptul ca in functie de segmentul de piata urmeaza pretul. |
|
adaugat de s.vasi la 07.11.2008 13:46
|
In primul rand depinde de tipul programului si de vanzatorul acestuia.
Vanzatorul va trebui sa-l determine pe potentialul client ca ii este necesar acel program atat lui cat si familiei lui. Clientul trebuie sa fie informat despre sistemul de asigurari, despre ce se intampla cu banii pe care vrea sa-i investeasca pentru mai tarziu, fiind si cea mai sigura metoda de a investi pentru viitorul sau si al familiei sale. Totodata trebuie sa mai fie informat si convins atat de protectia personala sau familiala cat si de siguranta programului. Ce e mai important, un client trebuie sa ajunga la o convingere de necesitate decat una obligatorie, sa-si aleaga programul pentru care s-a decis ci nu compania de asigurari deci ca urmare factorul cel mai important este credibilitatea legislativa. Multumesc! |
|
adaugat de rusu dan la 07.11.2008 08:02
|
Orice client incheie un contract de asigurare pentru ca iubeste pe cineva sau tine la propria lui viata.Vanzarea se face dupa necesitatile clientului.Daca agentul de asigurare descopera acest necesitati si clientul constientizeaza ca le are, atunci vanzarea este aproape realizata. |
|
adaugat de Rusu Lia-Dorina la 06.11.2008 22:54
|
Relatia interpersonala dintre vanzator si cumparator, factorul cel mai important care-l determina pe un poatential client sa isi incheie o polita de asigurare, este hotarator uneori chiar din momentul in care "intri in viata" potentialului client, pentru ca practic in momentul cand intri este prima impresie, iar a doua sansa pentru prima impresie nu mai exista. Ca si vanzator, ca si consilier mai bine zis ai datoria sa-l informezi despre sistemul de asigurari, despre ce se intampla cu banii pe care vrea sa-i investeasca pentru mai tarziu, care este cea mai sigura metoda de a investi pentru viitorul sau si al familiei sale. De aceea inainte de toate trebuie sa-l constientizezi nu ca tu vrei sa-i vinzi o asigurare de viata, ci un program financiar care-l protejeaza pe el si, implicit, pe familia sa. Asta-i rolul unui consilier in asigurari. In momentul cand intri "in viata" unui om nu intri pentru o ora, ci intri pentru 10,15,20 de ani. Si de asta trebuie sa transmiti siguranta, cunostinte foarte bine intemeiate pe rezultate etc. |
|
adaugat de Gabriela Carmen Bunescu la 06.11.2008 22:05
|
Din pacate sau din fericire in aceste vremuri, asigurarile se vand si se cumpara emotional. Cred ca ar fi mult mai benefic pentru toate partile implicate in acest proces ca vanzarea respectiv cumpararea sa se realizeze profesionist, si asta inseamna sa avem o populatie corect informata in privinta sistemului de asigurari si cu siguranta vom avea mult mai multi vanzatori profesionisti. |
|
adaugat de Gabriela Carmen Bunescu la 06.11.2008 22:05
|
Din pacate sau din fericire in aceste vremuri, asigurarile se vand si se cumpara emotional. Cred ca ar fi mult mai benefic pentru toate partile implicate in acest proces ca vanzarea respectiv cumpararea sa se realizeze profesionist, si asta inseamna sa avem o populatie corect informata in privinta sistemului de asigurari si cu siguranta vom avea mult mai multi vanzatori profesionisti. |
|
adaugat de incze bela robert la 06.11.2008 14:41
|
parerea mea este ca toata lumea are nevoie dar ca un client sa cumpere o polita de asigurare depinde numai si numai de vanzator cea ce nu stiu multi sa o prezinte clientului |
|
Arhiva
Sondajul curent
18.11.2021
In acest moment, consideri ca ai: 16.09.2021
Care este riscul de care te temi cel mai mult pentru locuinta ta? 24.06.2021
Cand plecati in vacante cumparati si asigurari travel? 14.04.2021
Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor? 13.01.2021
Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2021? 17.09.2020
Locuinta ta este protejata prin asigurare? 01.09.2020
Cum preferati sa pastrati polita RCA? 30.06.2020
Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan? 24.03.2020
Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19? 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | >
|