Ce aspect considerati ca trebuie imbunatatit in relatia asigurator - broker?
calitatea serviciilor |
9.2% |
increderea reciproca |
13.8% |
comunicarea intre cele doua parti |
36.2% |
profesionalizarea resurselor umane |
40.8% |
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre
EUROINS Romania
|
Total voturi: 130 |
|
adaugat de simona la 10.03.2009 15:22
|
personal calificat ==asiguratori
comunicarea dintre asiguratori si brokeri |
|
adaugat de Daniel Stuparu la 30.11.2008 00:17
|
de reinoit putem reinoi totul..insa intre broker si asigurator trebuie introdus....RESPECTUL..reciproc ce-i drept...fiindca este loc pentru toata lumea pe piata! |
|
adaugat de Mihai Titina la 23.10.2008 20:48
|
Intotdeauna este nevoie de perfectionare ,in orice domeniu.In asigurari este nevoie de o informare si pregatire permanenta.Lucrez in asigurari de multa vreme ,pot spune ca relatia noastra , sc.broker-sc.asigurari este foarte buna. Problema mai grea este in general intre client si societatea de broker sau sc.de asigurari.Populatia nu este bine informata,presa ,televiziunea nu procedeaza corect ,dezinformeaza scriu aberatii in dorinta de a avea ce scrie.Nu pot sa cred ca acesti jurnalisti pot contesta Companii care functioneaza de zeci chiar sute de ani,in care numai in asigurari au functionat.Este adevarat ca acum sunt probleme la banci ,normal a fost si poate ca o sa mai fie crize economice.Asigurarile sunt protejate prin lege,prin reasigurare.
Fiecre om are nevoie de o protectie,de asigurare in acelasi timp economiseste intr-un loc unde
banii sunt in siguranta,
As propune sa se faca o educatie
prin Tv.Emisiuni speciale ,unde sa fie invitati specialisti care sa dea informatii corecte. Sa se faca consultanta cu persoanele doresc sa-si protejeze familia ,banii.In alte state cetateni sunt asigurati pentru tot.Se respecta ,se ingrijesc de situatia familiei ,ca indiferent ce s-ar intampla sa fie o protectie pentru familie,pensie,locuinta ,masina care la noi este pe primul loc.Siguranta cetateanului este un lucru important.
In presa ,la TV numai lucruri negative se vad,ne desconsidera toate natiile pentru ca noi ne lasam jigniti si dam crezare acestor ziaristi ,jurnalisti care traiesc si se imbogatesc pe prostia noastra.
Numai lucruri urate ,viol,fumat,hotii,curat murdar este incredibil ce oglinga avem in lume.
O posibilitate de a ne recastiga prestanta este sa incercam sa luam numai lucruri pozitive de la celelalte state. Este posibil totul depinde de noi. Asigurare inseamna SIGURANTA !! numai asiguratorul iti ofera aceasta SIGURANTA ,financiara,protectie ,viitor pentru copii.Nu cheltuiti totul,maine nu se stie !! Informati-va si asigurati_va.
Este un sfat :,depinde de tine situatia ta si a familiei,sfatuitori ,negativisti,neputinciosi sunt peste tot.Nu fii ca ei.Familia ta are nevoie de Protectie .Cu respect pentru persoanele ca nu lasa pe altcineva sa ii decida soarta.ESTE GREU SA PIERZI,DAR MAI RAU ESTE SA NU FI INCERCAT NICIODATA SA REUSESTI. |
|
adaugat de Adriana Teslovan la 22.10.2008 09:24
|
Sunt broker de 1an si jumatate si caut sa invat tainele asigurarilor.Am o relatie de colaborare deosebita cu unii asiguratori in schimb altii ne fac deservicii, incearca sa convinga clientii ca evitand brokerii au un beneficiu substantial.Nu le inteleg atitudinea. Brokerii nu pot fi profesionisti adevarati daca nu sunt sprijiniti de asiguratori .Acestia sunt cei care ar trebui sa vina in intampinarea brokerilor si sa le faca cunoscute politele oferite.In practica nu se intampla asa.Te duci uneori la ei, soliciti date despre un tip de asigurare, faci primele estimari dar ai surprize cand te duci cu clientul.Daca esti pe picioarele tale negociezi daca nu accepti ce ti se propune.Am avut surpriza ca la aceeasi societate de asigurare sa primesc doua cote diferite (de la 2 agentii) cu diferente substantiale.Si aici intervine politicul???Cum sa mai aiba oamenii incredere in asigurari???Poate va veni vremea si la noi ca si in Occident sa ne asiguram pt. orice inclusiv pt. situatia in care copilul pateaza haina colegului...
Imi doresc o relatie normala, bazata pe incredere reciproca intre asigurator si broker si cred ca totul depinde de oameni.Fiecare categorie are uscaturile sale si firesc apar si probleme.
Adriana Teslovan - broker de asigurare |
|
adaugat de Petrica Velciov la 20.10.2008 09:52
|
Persoanele care isi desfasoara activitatea in domeniul asigurarilor ,
(atat in cadrul societatilor de asigurari , cat si in cadrul societatilor de brokeraj in asigurari ) , vor trebui sa fie tot mai bine pregatite din punct de vedere profesional , astfel incat sa poata face fata cu succes situatiilor complexe care pot aparea in activitatea zilnica la locul de munca .
Aceste situatii dificile pot fi rezolvate doar de un personal profesionist capabil sa se adapteze foarte usor la cerintele tot mai mari ale companiilor (sa nu uitam un lucru foarte important si anume ca un client care pleaca de la tine multumit , cu siguranta iti poate aduce alti clienti) .
Petrica Velciov - Asigest Broker |
|
adaugat de moldovan alexandru mitica la 19.10.2008 13:07
|
Corectitudinea agentilor firmelor de brokeraj si ai asiguartorilor lasa de dorit. 1. le lipseste profesiionalismul ( sunt foarte putine persoane care sa cunoasca bine produsele care le vand, si aici ma refer la agenti nu la persoanele cu functii in societati.
2. din dorinta de a vinde agentii nu informeaza corect clientii asupra produsului oferit . Astfel s-a stricat piata sigurarilor din Romania. Lumea cand aude ca vrei sa vb. despre asigurari fuge sau schimba subiectul ( in special asig. de viata ) |
|
adaugat de me2 la 18.10.2008 14:09
|
cred ca toate aspectele mentionate pot fi imbunatatite
important ar fi sa existe vointa in acest sens |
|
adaugat de asistent@1asig.ro la 17.10.2008 17:12
|
Piata de intermediere in asigurari din Romania a consemnat o crestere constanta in ultimii ani. Practic, din anul 2003, cand se inregistra un volum al primelor brute intermediate de circa 70 mil. EUR, s-a ajuns, in anul precedent, la o valoare a pietei care a insumat aproape 440 mil. EUR. Astfel, afacerile brokerilor s-au majorat de peste sase ori in patru ani.
Pornind de la datele furnizate de un numar de 58 de brokeri, Revista de Specialitate Insurance PROFILE a estimat, pentru primele sase luni din 2008, o crestere medie nominala a pietei exprimata in moneda europeana de circa 40% si o pondere a intermedierilor in total prime brute subscrise de peste 23%.
Cu toate acestea, cresterea rolului brokerilor pe piata de asigurari din Romania va trebui sa fie dublata si de o crestere a calitatii serviciilor oferite clientilor, aflata in stransa legatura cu rezolvarea sau macar revizuirea catorva aspecte care stau in calea unei dezvoltari sanatoase a pietei.
In acest context, si pornind de la nevoia imperioasa ca brokerii sa evolueze de la nivelul de canal de distributie si intermediar intre asigurator si client la nivelul de consultant, care ofera servicii complexe de management al riscului in beneficiul clientului, este nevoie de identificarea unor solutii capabile sa evidentieze beneficiile relatiei broker-asigurator pe scena pietei.
Asadar, ce aspect credeti ca trebuie imbunatatit in relatia asigurator-broker de asigurare? |
|
Arhiva
Sondajul curent
18.11.2021
In acest moment, consideri ca ai: 16.09.2021
Care este riscul de care te temi cel mai mult pentru locuinta ta? 24.06.2021
Cand plecati in vacante cumparati si asigurari travel? 14.04.2021
Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor? 13.01.2021
Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2021? 17.09.2020
Locuinta ta este protejata prin asigurare? 01.09.2020
Cum preferati sa pastrati polita RCA? 30.06.2020
Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan? 24.03.2020
Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19? 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | >
|