1asig.ro
1asig.ro

Ce factori considerati ca va stimuleaza cel mai mult in achizitionarea unei polite de asigurare?

reclama la TV 15.2%
publicitatea in presa scrisa 6.4%
publicitatea outdoor 20.8%
pretul 57.6%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 125




adaugat de bogdan la 06.08.2008 13:28
Buna ziua, Am votat pretul. De ce? Uite de ce... Sa luam un om in Romania care castiga... sa zicem 500 EURO/ luna. Buun... Facem reclama la TV, ii pun si un benner sau doua in Jurnalul National si in alt ziar national, si ii trimit cel mai bun agent al meu. Ma duc si eu, mai iau un coleg (adica alcatuim "toata oastea cea vestita a intregului apus"). Buun. Vreau sa ii fac urmatoarele asigurari: - RCA si CASCO la auto - asigurare de locuinta - asigurare de raspundere profesionala - asigurare de viata lui si familiei (orice produs care va vine in cap) Din aia 500 EURO plus ce castiga sotul/soata are urmatoarele cheltuieli. - chirie/rata la banca pt casa - intretinere - la romani nu conteaza daca ai mancare, conteaza sa ai masina bengoasa, deci are si rata pt asa ceva - curent - gaze - telefon/telefoane ("ca e misto sa fii cool") - haine - cosmetice - medicamente - rechizite/manuale la copii Din ce ramane face asigurari. Deci stimati prieteni, de ce mai discutam atata? 90 si la suta din cei cu care vorbesc eu sunt constienti ca toate asigurarile (ma rog aproape toate) sunt bune... insa nici unul nu vrea "sa moara asigurat dar de foame". Ganditi-va cat castiga unul/una ca noi intro tara normala. Ganditi-va cat castiga un mecanic auto la noi si cat castiga in Germania sau Anglia. Si cat castiga patronul lui? Care este diferenta procentuala intre aceste doua venituri? In cat timp se amortizeaza investitia unui dealer auto (show-room, service, etc) in Romania si in cat timp in Franta? Apoi putem extrapola in toate domeniile din tara noastra. Ma abat de la subiect pentru a va povesti ceva. Un prieten are o colaborare cu niste japonezi. Au venit aia pe la noi, si stiti obiceiul nostru: ii plimbam peste tot. Le-au iesit ochii din cap pe valea Prahovei... "aveti petrol"... prin sud la fel cand au vazut ce terenuri agricole avem... etc. Pe Otopeni, la plecare au zis ceva de genul: ce tara frumoasa aveti... de ce nu e a noastra??? Cu stima,
 
adaugat de VERDES STEFAN TUDOR la 05.08.2008 20:31
Desi asigurea nu este un produs, gen Coca-Cola, care sa te faca sa-l cumperi cand vezi un nene la televizor care ragaie satisfacut dupa o inghititura, totusi, romanii, de obicei, daca nu vad ceva pe la tv nu le vine sa creada, asha ca, in general, reclama TV poate sa trezesca lumea si sa-i faca curiosi de ceea ce inseamna a avea o asigurare, de orice fel. Daca cumpara sau nu, asta depinde de compania la care s-a adresat, de serviciile acesteia si foarte important-de agentul care s-a ocupat de acel client! Multumesc, Stefan Verdes
 
adaugat de melinte elena la 05.08.2008 16:48
Majoritatea reclamelor se bazeaza pe puterea exemplului. Atunci cand companiile de asigurari vor veni cu emisiuni sau reclame in care sa fie exemple de daune solutionate consider eu ca viziune oamenilor v a fi alta , spre bine ,sigur . Si pentru ei fiindca multi nu stiu ce presupune un contract ,viata sau non viata cat si pentru companiile de asigurari si brokeraj. M i se pare simplu, cauza-efect.
 
adaugat de Sebastian la 05.08.2008 14:58
Din cele expuse mai sus este clar faptul ca in Romania lumea opteaza in functie de pret si nu pentru faptul ca asiguratorii s-ar apropia de perfectiunea serviciilor oferite ci pur si simplu asigurarile in Romania sunt foarte greu digerate (in special cele facultative) de catre omul de rand.Traim intr-o tara a anomaliilor : Nu ne asiguram decat daca este obligatoriu insa cand ne loveste un potential risc asigurabil avem pretentia de a fi despagubiti de catre stat. Preferam sa ne asiguram bunurile iar viata si sanatatea le punem pe plan secund. Multe campanii de marketing si multa munca de convingere vor mai trece pana cand piata asigurarilor din Romania se va maturiza si oamenii vor constientiza faptul ca o polita de asigurare nu este deloc o iluzie.
 
adaugat de Cristina la 04.08.2008 17:07
Cultura asigurarilor in Romania este foarte slab promovata fata de alte tari. Saracia este probabil singurul factor care nu ne "lasa" sa avem acea cultura. Facem asigurari de orice tip doar daca suntem obligati de ceva ( credite bancare etc) sau cineva (asig chiriasului, de ex). Atunci nu prea mai conteaza la ce societate iti faci asigurarea sau ce beneficii ai. Cei ce mai au ceva banuti isi fac asigurarile la societatea cel mai bine promovata prin publicitate.. de orice fel. Publicitatea buna vinde orice produs...indiferent cat de bun sau nu este. Ceea ce ii mai intereseaza este cat de repede sunt despagubiti in caz de dauna. Raspunsul primit este rareori adevarat atunci cand chiar ai dauna. Doar traim in Romania.....
 
adaugat de TRUTA ALEXANDRU la 03.08.2008 18:21
Cei mai importanti factori care stimuleaza achizitionarea unei polite de asigurare sunt pretul si publicitatea autdoor insa factorul determinant este acela de sadisfacere a nevoilor emotionale.Filozofia de marketing se intemiaza pe nevoile sa dorintele oamenilor.Oamenii au nevoie de apa si hrana(nevoi fundamentale),ei doresc sa se recreeze si sa invete(apartenenta la grup),avand preferinte pt.anumite marci sau versiuni de produse sau servicii(nevoia de stima).Nu oamenii de marketing creaza nevoile,acestea exista inainte de actiunea lor,ceeace fac ei este sa influenteze dorintele.Rolul lor este de a influenta cererea,oferind consumatorilor vizati un produs adecvat,atragator,usor de procurat si la un pret acceptabil.
 
adaugat de neagum la 02.08.2008 12:07
Factorul de importanta majora este consultanta oferita de agentul de asigurari. Agentul de asigurari este cel care furnizeaza informatii, atat la nivel general, despre industria asigurarilor, cat si la nivel specific, al situatiei potentialului client, caruia ii ofera cea mai buna solutie pentru ceea ce isi doreste el sa obtina, el si familia lui, de la asigurare. Clientii vor sa aiba un agent de asigurari caruia sa ii pese de el si de banii lui.
 
adaugat de simpatika la 01.08.2008 22:31
Majoritatea clientilor cand aud de asigurari de viata se sperie, dar cand incepi sa-i explici ce beneficii are si ce nevoi ii poate acoperi o asigurare de viata iti spune ceva de genul "la asta nu m-am gandit pana acum". Parerea mea este ca discutand cu oamenii si afland ce nevoi au ii ajuti mult mai usor sa-ti spuna chiar ei "da, chiar am nevoie de o asigurare de viata pentru mine si familia mea", in concluzie conteaza foarte mult cum discuti cu ei ca sa-i poti stimula in alegerea unui plan de asigurare foarte bun si prielnic pentru propria persoana. Eu, sincer mi-as face o asigurare de viata pentru ca stiu ce imi poate oferi, tocmai de aceea trebuie sa fii si bine informat, ca daca nu, iti faci ceva la plesneala si apoi regreti.
 
adaugat de bogdan la 01.08.2008 17:51
Cred ca era clar deja...
 
adaugat de asistent@1asig.ro la 01.08.2008 16:12
In pofida faptului ca in Romania anului 2008, piata nationala de asigurari se confrunta cu reale probleme de profitabilitate, bilantul anual a tot mai multor societati de asigurare incheindu-se 'pe minus', pe ecranele televizoarelor, la difuzoarele aparatelor de radio, in paginile publicatiilor scrise, pe internet sau pur si simplu pe strada se remarca tot mai multe campanii publicitare a diferitelor produse de asigurare: RCA, CASCO, asigurari de locuinte, asigurari de viata, de sanatate, pensii facultative etc. In alegerea unui produs de asigurare, pe cumparator nu il intereseaza - in mod direct - daca, compania de asigurari este profitabila sau gradul de mediatizare al acesteia. Pe el il intereseaza sa aiba o asigurare ieftina, cat mai multe riscuri acoperite si, in caz de dauna, sa-si recupereze banii cat mai rapid. Potrivit unui studiul ASIBUS, recent realizat de MEDNET Marketing Research Center, pentru 28,2% dintre bucuresteni (respectiv pentru 25,9% dintre cei care locuiesc in provincie) principala sursa de informare asupra ofertelor companiilor de asigurare este televiziunea, in vreme ce, a doua sursa ca importanta pentru bucuresteni a fost internet-ul (21,1%), iar pentru cei din provincie discutiile cu prietenii/colegii (18,6%). Asadar, ce factori considerati ca va stimuleaza cel mai mult in achizitionarea unei polite de asigurare?
 




Arhiva

Sondajul curent

18.11.2021 In acest moment, consideri ca ai:

16.09.2021 Care este riscul de care te temi cel mai mult pentru locuinta ta?

24.06.2021 Cand plecati in vacante cumparati si asigurari travel?

14.04.2021 Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

13.01.2021 Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2021?

17.09.2020 Locuinta ta este protejata prin asigurare?

01.09.2020 Cum preferati sa pastrati polita RCA?

30.06.2020 Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?

24.03.2020 Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19?

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >