Considerati ca asiguratorii si brokerii ar trebui sa se implice in campanii de responsabilitate sociala?
UNSICAR |
||||
Total voturi: 115 | ||||
adaugat de Daniela Onu la 04.06.2008 16:44 |
Implicarea ta poate sa fie declansatorul unei schimbari de mai mari proportii. Pentru asta e important ca mesajele sa fie sincere, iar actiunile tale sa convinga. Apelul umanitar lansat de UNSICAR,prin derularea campaniei donatorilor voluntari de sange,in sapt 2 -6 iunie,sub sloganul "Si noua ne pasa" este de fapt un mesaj catre toti angajatii din industria de asigurari si pensii private.Ei sunt tinta acestei campanii de imagine. In fata unor asemenea gesturi nu merita decat sa ne inclinam. Eu personal,ma inclin cu respect si voi raspunde intotdeauna prezent la apel. |
adaugat de Daniela Onu la 04.06.2008 15:42 |
Noţiunea de responsabilitate sociala corporatistă poate parea un concept abstract ,dacă nu este alimentata cu soluţii clare la două întrebări: faţă de cine sunt companiile responsabile şi care sunt responsabilităţile lor morale?La aceste probleme, nu exista rspunsuri unice. Se spune ca a face bine trebuie sa fie o satisfactie in sine. Suntem de acord. Insa vrem sa ne asiguram ca pana si cei mai pragmatici manageri sau comunicatori inteleg care sunt beneficiile pe care le-ar obtine daca ar face macar putin mai mult bine pentru societatea in care functioneaza. Programele de CSR pot sa fie un atuu competitiv semnificativ pentru orice companie cre se implica. |
adaugat de asistent@1asig.ro la 30.05.2008 17:34 |
Campaniile de responsabilitate sociala corporatista devin din ce in ce mai vizibile si in Romania. Astfel, din ce in ce mai multe companii sau chiar organizatii profesionale promoveaza o serie de proiecte care promoveaza respectarea legii, asumarea unui comportament etic, acordarea unei atentii deosebite mediului inconjurator si luarea in considerare a nevoilor si intereselor tuturor partenerilor. Insa nu toate problemele isi gasesc rezolvare. Din pacate, Romania ocupa unul dintre ultimele locuri in Europa la capitolul donatori de sange, cu doar 1,7% din totalul populatiei adulte. De asemenea, in 2007 doar 66% din totalul cererilor lansate de spitalele din tara noastra au putut fi acoperite (506.494 solicitari versus 339.199 unitati sanguine donate). In acest context, UNSICAR a decis sa initieze, in perioada 2-6 iunie a.c., o campanie voluntara de donare de sange la centrele autorizate din toata tara. Tinta campaniei, desfasurata sub sloganul "Si noua ne pasa!" o reprezinta nu numai membrii Uniunii, ci toti angajatii din industria de asigurari si pensii private. Criza acuta de sange din sistemul sanitar si situatia copiilor bolnavi de leucemie sunt doar doua dintre principalele motive care i-au determinat pe membrii UNSICAR sa demareze aceasta campanie. Astfel de manifestari, precum cea initiata de UNSICAR, au meritul de a creste notorietatea intregii industrii, mai ales in situatia in care popularizarea conceptului de asigurare este atat de necesara. In acest context, considerati ca asiguratorii si brokerii ar trebui sa se implice in campanii de responsabilitate sociala? |
18.11.2021 In acest moment, consideri ca ai:
16.09.2021 Care este riscul de care te temi cel mai mult pentru locuinta ta?
24.06.2021 Cand plecati in vacante cumparati si asigurari travel?
14.04.2021 Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?
13.01.2021 Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2021?
17.09.2020 Locuinta ta este protejata prin asigurare?
01.09.2020 Cum preferati sa pastrati polita RCA?
30.06.2020 Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?
24.03.2020 Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19?
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | >