Care este cea mai eficienta solutie pentru reducerea daunalitatii pe segmentul asigurarilor auto?
Introducerea fransizei deductibile |
26.7% |
Implementarea Bonus Malus |
47.3% |
Sistemele independente de calculatie a costurilor |
26.0% |
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre
SkyEurope
|
Total voturi: 146 |
|
adaugat de Steven la 16.07.2007 10:44
|
je n'arive pas le"Techno L2" kes ki fau faire svp !!!
;) |
|
adaugat de galics dominik la 15.06.2007 09:42
|
1 Cooperarea societatilor mari de asigurare prin stabilirea unei prime minime de asigurare pe fiecare categorie de autovehicul, dupa un calcul actuarial bine fundamentat.
2. La RCA INTRODUCEREA SISTEMULUI BONUS-MALUS.
3.LA CASCO crearea unui cod rutier cu delfacare clara a cunatumului raspunderii prin excluderea notiunii de culpa comuna adica 50/50% .
3.Fransiza obligatorie crescanda in functie de avariile avute in anii anteriori, care odata ajuns la 70% exclude automat posesorul din asigurare datorita nerentabilitatii pentru acesta. |
|
adaugat de virgil la 08.06.2007 17:45
|
simplu fransizei la fiecare eveniment..ca oameni sa fie responsabil la fiecare miscare pe care o face |
|
adaugat de Jerzy la 22.05.2007 07:23
|
Good job! Your site is great! |
|
adaugat de Vasile Mugurel la 30.03.2007 14:19
|
implementarea sistemului bonus - malus cred ca poate fii una dintre cele mai bune pirghi pentru scaderea daunalitatii pe segmentul auto deoarece poate fii considerat ca un element de bonificatie sau corectional pe conduita unui asigurat |
|
adaugat de EMIL PATRULESCU la 30.03.2007 13:54
|
introducerea fransizei deductibile,impementarea bonus-malus si introducerea catorva elemente de casco in polita rca o data cu marirea primei(fenomene naturale si incendiul) |
|
adaugat de paul la 30.03.2007 10:37
|
sistemul bonus malus este cea mai buna solutie dintre cele 3 alese, deoarece implica direct conducatorul auto in costurile sale de asigurari auto si acesta chiar ajunge sa progreseze la nivel de conduita in mersul cu masina. Insa cea mai buna solutie cred ca ar fi implementarea unor amenzi substantiale, care sa lase urme in gandirea omenilor si efectul va fi imediat. |
|
adaugat de emil la 29.03.2007 22:49
|
Avem intr-adevar o piata haotica in asigurari si in special la cele auto. Se doreste cantitate in detrimentul calitatii. S-a vorbit de comosioane de 20% la RCA. De ce va e teama sa spuneti lucrurilor pe nume? S-au dat comisioane la brokeri de 35-40% in campaniile RCA. De unde sa mai obtii profit? Au crescut incasarile la unele firme de 2, 3 si 4ori. Dar si cheltuielile generate de comisioanele exagerate si de daunele aferente numarului mare de asigurari. Si atunci unde mai e business-ul? Pentru a reduce daunalitatea trebuie ca toate cele 3 masuri sa actioneze, concomitent cu o crestere in acest moment a primelor de asigurare la valori reale de asigurare, nu la nivelul acesta de "abureala" din prezent. De dragul de a avea clienti si incasari se uita de profit si de stabilitatea afacerii si apoi vom avea cazuri gen Ardaf, de supraveghere. Si Ardaful cum s-a rezolvat? S-a marit capitalul social. Adica s-au adus bani de acasa, nu ca s-a rentabilizat firma. Asa ca ne furam caciula singuri. Am dat exemplul cu Ardaf pentru ca este cel maI RECENT SI A FOST DESTUL DE MEDIATIZAT, ASA CA NU MAI E UN SECRET PENTRU NIMENI. Trebuie o reforma in asigurari si anume in mentalitatea asiguratorilor care vor sa castige doar ei, iar de clienti le pasa mai putin. O afacere este atunci cand ambele parti castiga. Altfel este escrocherie. Cu stima. |
|
adaugat de souca vasile sebastian la 29.03.2007 22:24
|
Fransiza deductibila pt. ca stopeaza deschiderea dosarelor de dauna cu valoare mica si constientizeaza asiguratul asupra faptului ca acesta de fapt isi incheie o asigurare auto pt. a fi protejat in cazul aparitiei daunelor mari si nu pt. a-si repara (o zgarietura, etc). cu atat mai important cu cat si costul este mult mai mic al asigurarii |
|
adaugat de dorelus la 29.03.2007 19:12
|
Cu putin timp in urma am facut un comentariu in care am prezantat situatia din occident prin comparatie cu cea de la noi. Vad ca cei care administreaza acest site nu prea tin seama de opiniile noastre.
Dar, inainte de a relua pe scurt, trebuie sa spun ca variantele propuse sunt GRESITE ! Numai aplicarea TUTUROR celor 3 "solutii" simultan se va ajunge la eficientizarea asigurarii casco ! Cine va aplica doar una sau doua vor pierde.
Am observat ca multi cititori cred ca de vina ar fi concurenta, dar nici nu poate fi vorba de asa ceva.Poate, mai degraba, calitatea conducerii (managementului - deh !), dar nu concurenta.
Eu va propun si un alt unghi de abordare: daca trebuie aplicate solutii de investigare atotcuprinzatoare (adica sisteme independenta de calcu...) precum si sisteme bonus/malus, inseamna ca este nevoie de o dotare electronica de exceptie, pe care, din nefericire, nici un asigurator nu il are, poate si pentru ca are un pret foarte ridicat, dar nu numai. Multe societati de asigurare sunt conduse de mosnegi si babute, persoane venerabile altfel, care habar n-au sa deschida un PC, darmite sa mai si lucreze cu acesta ! Sa ne mai gindim ca agentii si brokerii nostri nu au nici ei baza informatica necesara si nu au cum sa aplice sistemul bonus/malus. In plus, marele CSA va trebui sa ceara cu totul alte raportari, cele actuale fiind de domeniul secolului trecut. In aceste conditii, oare ce fac CSA, UNSAR, UNSICAR etc.CAR ? Nu am nici un dubiu ca ei trebuie sa fie promotorii aplicarii noilor solutii, nefiind suficienta doar supravegherea pasiva bazata pe raportari batrinesti (CSA), nici congresele si conferinteleprin hoteluri scumpe unde se unde se bea, se maninca, se fumeaza s.a.m.d., dar nu se discuta mai nimic consistent (vezi materialele FIAR par example !), deoarece sunt invitati mai mult sefii, nu cei care se lovesc zilnic de problemele de daune sau de asigurari ! Ca sa revin la eternul occident, acolo fiecare asigurat are o cartela (card) magnetica pe care sunt stocate absolut toate informatiile referitoare la asigurarile sale, cu prime platite, daune, despagubiri incasate s.a.m.d. Acest card se citeste cu ajutorul unui sistem electronic existent la toate persoanele implicate in vinzari. Ce am mai putea comenta ? |
|
Arhiva
Sondajul curent
02.02.2018
Cum anticipati ca va evolua piata de asigurari in 2018? 26.01.2018
La care dintre urmatoarele riscuri este expusa Romania cel mai mult? 19.01.2018
Va creste piata asigurarilor de locuinte in 2018? 12.01.2018
Ce tipuri de asigurari vor creste cel mai mult in 2018? 15.12.2017
Ce solutie ar putea determina o crestere a numarului de sportivi asigurati? 08.12.2017
V-ati pregatit masina pentru iarna? 24.11.2017
Cum anticipati ca va evolua piata asigurarilor pana la finalul lui 2017? 17.11.2017
Pretul decontarii directe va fi un criteriu de alegere a politei RCA? 10.11.2017
Sunteti de acord cu reducerea contributiei la Pilonul II pe pensii? < 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | >
|