1asig.ro
1asig.ro
#gatapentruVIATA, noua campanie ...

#gatapentruVIATA, noua campanie UNSAR despre asigurarile de viata si sanatate

5 min. / 1.540 cuvinte
Industria de asigurari a lansat cea de-a doua editie a campaniei de informare #gatapentruVIATA, dedicata asigurarilor de viata si sanatate si adresata cu precadere tinerilor, a anuntat UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.

PROMO


Cu o abordare inedita, campania UNSAR a fost lansata in primul episod din noul sezon al serialului "L-a Seral", unul dintre cele mai urmarite seriale online de comedie din Romania, realizat de BRomania.

Tinerii pot sa interactioneze cu personajele serialului pe o pagina web dedicata si, pe baza informatiilor disponibile pe site despre asigurarile de viata si sanatate, pot ajuta personajele sa treaca testul - raspunzand corect la cel putin 4 din cele 5 intrebari.

"Strategia noastra acorda o importanta majora educatiei financiare, iar campania #gatapentruVIATA le propune tinerilor o abordare interactiva pentru a discuta despre asigurari si despre instrumentele de protectie si economisire pe care le au la dispozitie", a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Prin cea de-a doua editie a campaniei #gatapentruVIATA, UNSAR continua seria demersurilor de educare si constientizare privind rolul si utilitatea asigurarilor de viata si sanatate, dedicate tinerilor. In plus, prin intermediul portalului Asiguropedia.ro, UNSAR pune la dispozitia publicului articole si ghiduri cu informatii utile despre riscuri si asigurari.

In Romania, asigurarile de viata reprezinta 19% din piata totala de profil, in conditiile in care media la nivel european este de circa 60%. In aceleasi timp, asigurarile voluntare de sanatate reprezinta unul dintre produsele de care romanii se arata a fi din ce in ce mai interesati, conform cercetarilor sociologice realizate la solicitarea UNSAR.

"Spre exemplu, doar anul trecut industria de asigurari a platit, in baza asigurarilor de viata, despagubiri de peste 49 de milioane euro, adica peste 134.000 de euro pe zi. Ne dorim ca romanii sa fie cat mai bine informati cu privire la rolul asigurarilor in vietile lor. Aceasta este premisa de la care pornim in campaniile de informare si educare pe care le derulam anual", a mai precizat reprezentantul UNSAR.

Infiintata in 1994, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania reprezinta 20 de companii de profil. Acestea detin o pondere de aproximativ 80% din piata locala de asigurari. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apararea si reprezentarea intereselor asiguratorilor si reasiguratorilor din Romania, participarea la imbunatatirea cadrului legislativ in domeniul asigurarilor, promovarea activitatii de asigurari in Romania si promovarea dezvoltarii cat mai durabile a industriei de profil pe plan intern si international. Din anul 2007, UNSAR este membru cu drepturi depline al Federatiei Asiguratorilor si Reasiguratorilor Europeni - Insurance Europe.

2.448 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO