1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Vanzarile online au adus anul ...

Vanzarile online au adus anul trecut 3% din primele subscrise de Eurolife FFH Asigurari Generale

Eurolife FFH Asigurari Generale a subscris in 2021 prime in suma totala de 9,627 milioane de lei, in crestere cu 41,7% fata de anul trecut.

Potrivit datelor companiei, canalul brokerilor a adus grosul primelor de asigurare, cota fiind de 54,8%, de la 54,9% in 2020. Bancassurance-ul a coborat de la 41,2% la 29,8%, in timp ce vanzarile online au avansat de la 1% la 3%.

Parteneriatele au generat 11,3% din volumul primelor, comparative cu 1,6% in 2020.

"In anul 2021, in conformitate cu bugetul si planul de afaceri stabilit de management, societatea a continuat dezvoltarea noilor canale de vanzare (brokeri, online si parteneriate), prin incheierea de noi colaborari atat cu brokeri de pe piata locala dar si cu un numar extins de agentii de turism, pentru produsele de asigurare de calatorie. In mediul online a fost lansat un produs nou pentru asigurarea de locuinta, iar unora din produsele existente in portfoliu li s-au adaugat facilitati suplimentare in contextul pandemiei de COVID-19", scrie in raportul anual al asiguratorului.

Pe segmentul de bancassurance, in anul 2021, activitatea societatii s-a concentrat pe mentinerea portofoliului achizitionat de catre Banca Transilvania de la Bancpost, dar si pe continuarea colaborarii cu Vista Bank, cu o activitate in crestere fata de 2020.

Strategia companiei pentru perioada urmatoare vizeaza cresterea puterii de distributie, urmarind imbunatatirea recunoasterii brandului si dezvoltarea strategiei de comunicare.

"Consolidarea expertizei de bancassurance se va realiza prin asigurarea unui nivel ridicat al serviciilor pentru clienti, precum si identificarea oportunitatilor de crestere prin alte acorduri cu agenti afiliati (banci), dezvoltarea parteneriatelor cu brokerii ca puncte strategice si continuarea investitiilor in distributia online si in alte potentiale parteneriate reprezinta pilonii principali ai strategiei de distributie", se arata in document.

Strategia mai urmareste dezvoltarea solutiilor digitale pentru clientii noi si cei existenti si continuarea integrarii sistemelor tehnice pentru a beneficia de oportunitatile din zona digitala.

Societatea este o filiala a grupului Eurolife FFH Insurance Holding din Grecia, si opereaza in Romania din 2007, fiind una dintre cele doua filiale locale ale grupului, pe langa Eurolife FFH Asigurari de Viata.