1asig.ro
1asig.ro
Analiza FivePlus: Asiguratorii si ...

Analiza FivePlus: Asiguratorii si brokerii, prezenti pe Google Maps

5 min. / 1.540 cuvinte
Chiar daca pandemia de COVID-19 a afectat mobilitatea romanilor, pentru domeniul asigurarilor, prezenta fizica ramane importanta, avand in vedere specificul acestor produse financiare. Astfel, majoritatea companiilor de asigurare si de brokeraj sunt prezente pe Harta Google, avand sediul marcat pe acest instrument online, arata o analiza realizata la nivelul pietei de asigurari si de brokeraj din Romania de catre FivePlus Solutions, companie specializata in consultanta IT, SEO si marketing digital.

PROMO


"Chiar daca se lucreaza mult online, majoritatea companiilor au semnalizata locatia pe Harta Google, intelegand ca Google My Business este atat un reper care ajuta partenerii de afaceri sa ii localizeze mai usor, cat si un instrument pentru SEO localizat", au precizat reprezentantii FivePlus Solutions.

Cercetarea realizata de FivePlus, care a analizat prezenta in social media a unor importante companii de asigurari si de brokeraj, a indicat faptul ca toate companiile de asigurare incluse in analiza au locatia fizica (sediul) semnalizata pe Harta Google, iar 90% dintre brokerii inclusi in analiza au locatia fizica (sediul) semnalizata pe Harta Google.

"Pozitionarea pe Harta Google ajuta clientii si partenerii de afaceri sa repereze mai usor sediul companiei. De asemenea, prezenta pe Harta Google este primul pas pentru a face SEO localizat", au subliniat reprezentantii FivePlus Solution.

Statistica Google: Google Maps ajuta romanii sa economiseasca 3 ore pe an

Fara indoiala, noile instrumente online pe care le avem la dispozitie astazi ne ajuta foarte mult in viata de zi cu zi, iar Harta Google nu face exceptie. Mai mult, statisticile indica faptul ca romanii apeleaza des la acest instrument digital, ceea ce face esentiala prezenta asiguratorilor si a brokerilor in aceasta platforma.

De exemplu, raportul Google Impact, realizat de Google, care a analizat efectele instrumentelor sale asupra imbunatatirii vietii utilizatorilor, indica faptul ca "Google Maps si alte aplicatii de localizare ii ajuta pe oameni sa gaseasca mai usor restaurante si companii, sa se descurce in orase noi si sa ajunga mai repede si mai usor in diferite locuri." Acest lucru este valabil inclusiv in Romania.

Astfel, raportul, realizat prin adresarea unei serii de intrebari utilizatorilor romani ai Google Maps, a relevat faptul ca Google Maps ajuta in mod constant romanii sa economiseasca timp. Conform datelor Google:
  • 52% dintre utilizatorii romani de Google Maps folosesc aplicatia regulat (cel putin o data pe luna) pentru a obtine indrumari in timp ce se deplaseaza
  • 47% dintre utilizatorii Google Maps folosesc aplicatia regulat ca sa nu se rataceasca
  • 47% dintre utilizatorii Google Maps utilizeaza aplicatia regulat pentru a evita blocajele in trafic sau intarzierile cu transportul public
De altfel, 2 din 3 utilizatori romani de internet folosesc Google Maps cel putin o data pe luna, arata raportul Google. In total, "estimam ca utilizarea Google Maps ajuta un roman obisnuit sa economiseasca trei ore pe an", se arata in analiza.

Pandemia de COVID-19 a redus mobilitatea romanilor

Chiar daca zona offline ramane importanta pentru domeniul asigurarilor, este important ca toate companiile din domeniu sa continue orientarea catre digitalizare, mai ales avand in vedere faptul ca pandemia a redus mobilitatea generala a populatiei, arata raportul Google privind mobilitatea comunitatilor.

Astfel, inca de la debutul pandemiei, in martie 2020, Google a inceput monitorizarea miscarilor persoanelor, publicand periodic detalii cu privire la tiparele de calatorie.

Pentru acest raport, Google foloseste ca referinta valoarea mediana pentru ziua respectiva din saptamana, in timpul perioadei de cinci saptamani cuprinse intre 3 ianuarie si 6 februarie 2020. Cel mai recent raport din Romania, publicat pentru ziua de 14 aprilie (mieruri), arata in continuare scaderi ale frecventei cu care oamenii s-au deplasat in alte zone decat cele rezidentiale.

Astfel, la nivel national:
  • Zonele comerciale si de recreere - o scadere de 24% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona, fata de valoarea de referinta
  • Bacanii si farmacii - o crestere de 6% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Parcuri - o scadere de 39% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Statii de transport public in comun, inclusiv metrou, autobuz tren - o scadere de 31% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Cladiri de birouri si alte zone de lucru - o scadere de 30% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Zone rezidentiale - o crestere de 4% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
In Bucuresti:
  • Zonele comerciale si de recreatie - o scadere de 32% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona, fata de valoarea luata ca referinta
  • Supermarketuri si farmacii - o scadere de 1% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Parcuri - o scadere de 47% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Statii de transport public in comun, inclusiv tren - o scadere de 37% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Cladiri de birouri si alte zone de lucru - o scadere de 36% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona
  • Zone rezidentiale - o crestere cu 10% a mobilitatii persoanelor in aceasta zona, comparativ cu valoarea de referinta

FivePlus Solutions este o companie privata, formata din specialisti cu o experienta de peste 20 ani in implementarea solutii de digitalizare, de tip Intranet/Internet. Acestia isi folosesc expertiza dobandita in zona de comunicare intra si interorganizationala pentru a da un plus de valoare proiectelor, pentru a realiza infrastructuri optime din punct de vedere cost/ performanta si pentru a adapta si implementa solutii IT profesionale.

Compania ofera un portofoliu consistent de servicii: consultanta, proiectare, dezvoltare, instalare & configurare solutii, transfer de know-how, instruire, suport tehnic, care aduc valoare adaugata investitiei si astfel asiguram o colaborare de succes pe termen lung. Expertiza lor cuprinde proiecte din cele mai variate zone ale tehnologiei informatiei: dezvoltare aplicatii software, implementare aplicatii punctuale de business, promovare online si e-commerce, dezvoltarea si implementarea de sisteme complexe.

3.156 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO