1asig.ro
1asig.ro
Zodia Asigurarilor - Terapie de ...

Zodia Asigurarilor - Terapie de cuplu: Asiguratori & Clienti

5 min. / 1.540 cuvinte
Care sunt ingredientele unei bune relatii asigurator - asigurat, precum si pasii necesari pentru a o construi au fost subiectele principale ale emisiunii Zodia Asigurarilor difuzata pe Canal 33, in data de 1 Aprilie. Episodul i-a avut ca invitati in studio pe Georgiana MIRON, Marketing and Communication Director at Groupama Asigurari Romania si Cosmin TUDOR, Development Director at PAID ROMANIA, alaturi de moderatorul talkshow-ului, Sergiu Costache, Presedinte, Media XPRIMM.

PROMO



"Consultantul de asigurari este foarte important in relatia cu clientul, pentru ca el practic pune fundatia felului in care relatia dintre asigurator si client se va desfasura de aici incolo. E foarte important ca inca de la inceput lucrurile sa fie puse pe masa intr-un mod cat se poate de transparent. Si aici as merge intr-atat de departe incat sa spun hai sa discutam despre excluderi." a declarant Georgiana MIRON, Groupama.

Discutia a continuat, punand accent si pe ce asteptari ar trebui sa aiba clientul cu privire la excluderile politei pe care o achizitioneaza. "Discutand despre excluere inca de la inceputul contractului de asigurare sau momentul in care semnam un contract de asigurare putem evita multe dintre problemele care apar din momentul semnarii contractului. Asta vedem din experienta noastra, din felul in care clientii ne spun atunci cand ne dau feedback ce anume ii nemultumeste, ce de ce ii deranjeaza mai mult un lucru decat altul si asa mai departe... Si daca ne ducem in cauza profunda a problemei, de multe ori e legata de cum au inteles sau cum am explicat la inceput ceea ce am convenit si am semnat impreuna.", Georgiana MIRON.

"Cum setam asteptarile de la inceput, a discuta despre excluderi, despre motivele excluderilor, seteaza un pic mai bine asteptarile pe care le avem si un anumit nivel de echilibru intre ce imi doresc si ce pot sa obtin, si plec la drum cu satisfactia ca nu sunt furat, ci din contra, sunt sprijinit de compania de asigurare. Eu, client, sunt sprijinit, stiu de la inceput la ce sa ma astept, nu voi avea alte pretentii decat cele pe care le-am inteles, le-am asumat, le-am semnat. Asa ar trebui teoretic sa se desfasoare o relatie intre un client si un asigurator.", a adaugat Cosmin TUDOR.

Aceste elemente contribuie, desigur, la caliatea relatiei asigurator-asigurat, conferind un anumit grad de incredere acesteia. "In piata de asigurari din Romania exista suficiente companii de asigurare care sunt demne de toata increderea clientilor nostrii.", a completat Georgiana MIRON.

Aceasta relatie dintre asigurat si asigurator implica si o puternica componenta umana, pe langa aspectele tehnice, definite anterior.

"Empatia simtita in toate zonele relevante ale companiei, si ma refer la cele care au contact cu clientul, fie ca vorbesti despre consultanti in vanzari, fie ca vorbesti despre colegii care raspund la telefon in call center, unde este o zona de care cateodata uitam, dar este un punct extrem de important de interactiune cu clientul, sau fie ca vorbesc colegii din daune sau reprezentantii de daune, cred ca firul rosu intre toate aceste categorii ar trebui sa fie empatia.", a punctat Georgiana MIRON.

In final, emisiunea nu poate fi incheiata fara a se pune accent si pe una dintre cele mai discutate componente tehnice, nu numai in domeniul asigurarilor, ci in toate sectoarele de business, si anume digitalizarea.

"Digitalizarea nu e un scop in sine, pentru ca daca digitalizam orice nu ajungem nicaieri. Trebuie sa digitalizam ceea ce este esential pentru client si orientarea catre tehnologie de multe ori ne poate devia atentia de la orientarea catre client", a punctat Cosmin TUDOR.

Si ne puteti da un FOLLOW atat pe LinkedIn (https://www.linkedin.com/in/xprimm-publications-416530a1/ ), cat si pe Instagram (https://www.instagram.com/zodia_asigurarilor_show/ ) si Facebook (https://www.facebook.com/ZodiaAsigurarilorSHOW ), pentru a fi la curent cu viitoarele emisiuni.
1.286 accesari