1asig.ro
1asig.ro
Valoarea brandului ALLIANZ a ...

Valoarea brandului ALLIANZ a crescut cu 17%, la peste 15 miliarde de dolari, intr-un an

5 min. / 1.540 cuvinte

ALLIANZ, prezent si pe piata din Romania, continua sa fie cel mai valoros brand de asigurari din lume, conform clasamentului Best Global Brands 2021, lansat de compania de consultanta Interbrand.

In clasamentul general al primelor 100 de branduri globale, ALLIANZ a urcat cinci pozitii fata de 2020, pana pe locul 34. Valoarea brandului ALLIANZ a crescut cu 2,2 miliarde de dolari intr-un an, pana la 15,2 miliarde de dolari, respectiv un avans de 17%. Aceasta este cea mai puternica crestere de cand ALLIANZ a intrat in clasamentul celor mai bune 100 de branduri globale, in 2007, cu o valoare initiala de 4 miliarde de dolari.

Potrivit Interbrand, avansul ALLIANZ in clasament se datoreaza performantelor si perspectivelor sale operationale puternice, cresterea veniturilor atribuite brandului si soliditatii acestuia. Mai mult, influenta brandului ALLIANZ asupra deciziilor de cumparare ale clientilor a crescut in ultimul an.

In piata asigurarilor din Romania, brandul ALLIANZ este reprezentant de ALLIANZ-TIRIAC.

"Felicitari tuturor! Brandul ALLIANZ demonstreaza rezistenta puternica si generare de valoare pentru oameni, companii si piata. Am muncit din greu pentru a aplica principiile noastre directoare de brand "Shape, Care, Deliver" experientei clientilor", a declarat Serge RAFFARD, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al ALLIANZ SE.

Pentru a consolida in continuare puterea brandului sau, ALLIANZ si-a imbunatatit coerenta si caracterul distinctiv la nivel global. Abordarea "OneALLIANZ" a fost aplicata pentru a unifica prezenta brandului ALLIANZ intr-un singur logo, un singur mesaj si o singura campanie. Mai mult, ALLIANZ a imbunatatit experienta clientilor la nivel global, ascultandu-si cu atentie clientii si raspunzand nevoilor lor.

Parteneriatul de opt ani al ALLIANZ cu Miscarile Olimpica si Paralimpica a fost, de asemenea, esential in sublinierea rolului ALLIANZ ca asigurator global al ecosistemului sportiv. De la lansarea parteneriatului in ianuarie 2021, preferinta pentru brandul ALLIANZ a crescut semnificativ in randul persoanelor constiente de asociere.

"Sunt extrem de mandru de rezultatul uimitor din acest an. Un mare multumesc angajatilor ALLIANZ, agentilor si brokerilor nostri. Ei traiesc cu adevarat scopul nostru - "We secure your future" - si lucreaza neintrerupt pentru a imbunatati experienta clientilor ALLIANZ si pentru a gasi solutii simple care sa le ofere mai multa incredere", a spus Christian DEURINGER, Head of Global Brand & Marketing al ALLIANZ SE.

Interbrand a fost pionierul conceptului de evaluare a brandurilor in 1988. A fost prima companie care a certificat metodologia conform ISO 10668 (cerintele pentru evaluarea monetara a brandului) si a jucat un rol cheie in dezvoltarea standardului in sine. Din 2000, clasamentul Best Global Brands a fost publicat anual si este unul dintre cele mai recunoscute clasamente in managementul brandului.

Pentru clasamentul complet, vizitati https://interbrand.com/best-global-brands/, iar pentru raportul cu o analiza cuprinzatoare, vizitati https://interbrand.com/best-brands/

Grupul ALLIANZ este unul dintre cei mai importanti asiguratori si administratori de active din lume, cu peste 100 de milioane de clienti retail si corporate in peste 70 de tari. Clientii ALLIANZ beneficiaza de o gama larga de servicii de asigurare, de la asigurari de proprietate, viata si sanatate la servicii de asistenta, asigurari de credit si asigurari de afaceri globale. ALLIANZ este unul dintre cei mai mari investitori din lume, gestionand active de 793 miliarde de euro in numele clientilor sai de asigurari. In 2020, cu peste 150.000 de angajati, ALLIANZ a realizat venituri totale de 140 miliarde de euro si un profit operational de 10,8 miliarde de euro.

In Romania, potrivit celor mai recente date, ALLIANZ-TIRIAC a subscris in primul semestru al anului 2021 prime in valoare de peste 768 milioane de lei, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut si cu circa 10% peste nivelul din primul semestru din 2019. Vanzari mai mari au fost inregistrate pe toate liniile de business semnificative, dinamica fiind sustinuta de revenirea peste asteptari a economiei si de initiativele de simplificare operationala. Profitul operational s-a situat la 82,8 milioane de lei.

897 accesari