1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
UNIQA semnaleaza o crestere de 34% ...

UNIQA semnaleaza o crestere de 34% a vanzarilor de asigurari non-auto in T1 din 2022

UNIQA Asigurari a incheiat primele trei luni din 2022 cu o crestere semnificativa de 34% a volumului vanzarilor de asigurari non-auto, comparativ cu aceeasi perioada din 2021, inregistrand prime brute subscrise in valoare de 12,3 milioane euro, conform IFRS, pentru aceasta linie de activitate, anunta compania intr-un comunicat de presa.

Evolutia vanzarilor de asigurari de locuinta si bunuri, in zona retail si asigurari de incendiu si raspunderi, in zona corporate a continuat sa sustina dezvoltarea companiei pe acest segment strategic.

In ceea ce priveste asigurarile auto, UNIQA Asigurari ofera clientilor solutii CASCO de asigurare facultativa. Compania continua sa isi asume impactul generat de masurile aplicate constant pentru imbunatatirea calitatii portofoliului si serviciilor pe acest segment. Astfel, la finalul primului trimestru din 2022, volumul vanzarilor CASCO a fost cu 13% mai mic decat cel inregistrat in aceeasi perioada din anul anterior.

"Strategia UNIQA pentru dezvoltare durabila este ghidata de transformare si decizii curajoase. Anul trecut, am pornit intr-o noua calatorie, cu un focus mai mare pe client si pozitionarea nevoilor acestuia in centrul activitatii UNIQA. Actionam cu respect, transparenta, integritate si transformam toate aceste atribute in actiuni concrete. Primele rezultate din 2022 ne arata ca am continuat sa ne imbunatatim profitabilitatea si sa crestem pe segmentele unde ne dorim sa oferim clientilor produse si servicii cu valoare adaugata si relevante in raport cu nevoile lor de protectie prin asigurari. Vrem sa ii inspiram pe clientii nostri, prin modul in care ne comportam si prin importanta pe care o acordam nevoilor acestora, cu atat mai mult in contextul actual, marcat de numeroase provocari. De aceea, vrem sa fim parte din viata clientilor, din cercul lor de incredere si sa rezonam cu ceea ce ii reprezinta, cu valorile si asteptarile pe care acestia le au. Viziunea UNIQA este de a construi o experienta de 5 stele pentru a avea cei mai loiali clienti si parteneri din piata", a declarat Paul CAZACU (foto), Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

Volumul total al primelor brute subscrise de UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata in primul trimestru al anului curent a fost de aproape 27 milioane euro, conform IFRS, marcand astfel un avans de 7%, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior.

Valoarea profitului net cumulat al celor doua companii UNIQA la finalul lunii martie 2022 este de 2,1 milioane euro, conform IFRS, in crestere cu 3,4% fata de primele trei luni din 2021.

"Solutiile de asigurare de viata de la UNIQA sunt puternic ancorate in realitatea clientilor si adaptate unei diversitati de situatii, in functie de etapele din viata acestora. Aducem aceste solutii tot mai aproape de clientii nostri, atat prin relevanta riscurilor acoperite, cat si prin usurinta cu care pot fi accesate, cu ajutorul consultantilor nostri sau prin intermediul platformelor digitale, dezvoltate alaturi de partenerii bancari. Evolutia rezultatelor UNIQA Asigurari de viata ne arata ca suntem un jucator tot mai relevant in piata din Romania. Continuam sa ne dezvoltam activitatea, cu prioritatea clara de a oferi clientilor nostri o experienta de cea mai buna calitate. Pentru o viata mai buna, impreuna cu UNIQA", a precizat Mihaela STROIA (foto), CEO UNIQA Asigurari de viata.

"Eficienta in modul in care ne organizam activitatea si ne definim procesele va fi factorul diferentiator in viitor, cu valoare adaugata pentru clientii nostri. In acest scop, continuam initiativele de digitalizare si inovare si invatam sa facem lucrurile mai simplu", a precizat Paul CAZACU, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.

In prima parte a acestui an, UNIQA a mai facut un pas important pentru a oferi clientilor sai o experienta digitala superioara, prin imbunatatirile aduse fluxului in cazul asigurarii de calatorie. In acest sens, a fost simplificata interactiunea utilizatorului cu ANA, consultantul digital la achizitionarea politelor de calatorie, atat in website, cat si in portalul MyUNIQA. Aceasta masura sustine si completeaza strategia de produse si servicii a companiei, pozitionand in prim plan nevoile clientilor si oferindu-le solutiile optime de protectie prin asigurare.