1asig.ro
1asig.ro

Swiss Re: 5 rezolutii de An Nou pe care asiguratorii sa le ia in considerare in 2021

5 min. / 1.540 cuvinte
Suntem intr-un moment in care multi oameni adopta o atitudine "new year, new me" si, in acest context, Swiss Re subliniaza ca oamenii n-ar trebui sa fie singurii care isi stabilesc anumite rezolutii de An Nou, iar companiile urmaresc, la randul lor, domenii cheie pe care sa le ia in considerare in noul an. Astfel, sustine The Actuarial Post, Swiss Re a analizat cativa factori care alimenteaza o stare mai buna de sanatate si un stil de viata mai sanatos, pe care asiguratorii trebuie sa-i analizeze, dar si sa ajute asiguratii sa abordeze aceste aspecte, in baza dovezilor stiintifice care demonstreaza importanta acestor factori.

PROMO


"Ca asiguratori, este treaba noastra sa intelegem riscurile la adresa sanatatii, iar acest lucru inseamna sa recunoastem impactul material pe care il are stilul de viata asupra asigurabilitatii unei persoane, dar si puterea noastra de a ajuta consumatorii sa faca anumite imbunatatiri, actionand, mai degraba, ca un consilier pe partea de sanatate, decat ca o plasa de siguranta financiara. In timp ce numeroase companii au aparut si continua sa apara pentru a optimiza sanatatea si bunastarea oamenilor, industria noastra are propriul rol de jucat, asa ca e important sa actionam. Acesta este motivul pentru care rezolutia noastra de An Nou, la Swiss Re, e, in 2021, de a dubla cercetarile in acest domeniu. Prevenirea este mai buna decat vindecarea, asa ca, depasind barierele unei abordari clinice liniare pentru evaluarea riscurilor la adresa sanatatii si adoptand o viziune mai holistica cu privire la stilurile de viata, vom putea dezvolta solutii de asigurare mai personalizate si mai eficiente, ajutand oamenii sa identifice schimbarile care vor avea un impact cu adevarat pozitiv asupra vietii", explica Dr. John SCHOONBEE - Global Chief Medical Officer, Swiss Re.

Cele cinci domenii cheie identificate de Dr. John SCHOONBEE si citate de catre The Actuarial Post sunt:

Stimularea activitatii fizice

"Poate este evident, dar tot trebuie spus: ca si cantitate, activitatea fizica pe care oamenii o depun este foarte importanta. Exercitiile fizice au impact asupra sensibilitatii la insulina si imbunatatesc sanatatea inimii si, prin urmare, reprezinta cel mai important factor cu privire la stilul de viata care poate afecta sanatatea generala, cu implicatii asupra somnului si a sanatatii mentale, care, la randul lor, pot actiona in cascada asupra alegerilor noastre alimentare. Pentru asiguratorii care vor sa inteleaga pe deplin starea de sanatate a unei persoane, este important sa analizeze cat de sedentara este persoana respectiva. Cu cat oamenii fac mai multa activitate fizica, cu atat mai bine - OMS spune, de exemplu, ca ideal ar fi sa facem activitate fizica moderata timp de 300 de minute sau activitate fizica intensa timp de 150 de minute. Prin urmare, e esential sa ajutam oamenii sa inteleaga ce inseamna intens si moderat - credem ca mersul pe bicicleta si alergatul se incadreaza in prima categorie, iar mersul pe jos sau gradinaritul, in cea de-a doua. Apreciem beneficiile pentru sanatate asociate diferitelor tipuri de exercitii."

Mai mult somn, dar nu prea mult

"Somnul nu este doar un proces de recuperare mentala - creierul se foloseste de somn pentru a elimina toxinele si pentru a indeplini alte functii importante. Atunci cand vorbim cu oamenii despre somn, exista doua lucruri esentiale: daca dorm suficient de mult si, respectiv, daca somnul este de buna calitate. Sa dormi suficient nu inseamna sa dormi cat mai mult posibil. Este vorba despre a obtine cantitatea corecta de somn, iar 7 ore reprezinta numarul magic. Necesitatea mai multor ore de somn poate fi o consecinta a unei stari subadiacente de sanatate sau a unei calitati slabe a somnului."

Inceperea unei diete in baza unei cercetari adecvate

"Avand in vedere importanta la nivelul starii generale de sanatate, cum mancam a fost analizat, in ultimii ani, amanuntit si, acum, industrii intregi sunt construite in jurul acestui aspect. Dar, cand vine vorba de o cunoastere publica a nutrientilor, exista o confuzie in masa cu privire la nutrientii rai si cei buni. Cea mai buna si simpla abordare de incurajat este evitarea zaharului, a alimentelor rafinate si ultraprocesate. Ca reguli usor de urmat, consumul de ingrediente proaspete si intregi si examinarea etichetelor nutritionale - asta pot face usor consumatorii care vor sa evite produsele procesate."

Bunastare mentala

"Stresul este strans legat de sanatatea fizica, de rezistenta impotriva bolilor si chiar de recuperarea post-afectiune. In esenta, cu cat suntem mai stresati, cu atat devine mai greu sa ne mentinem sanatatea si sa ne revenim dupa o boala. Desi este greu de prescris un curs de actiune pentru o sanatate mentala mai buna, primii trei factori de pe aceasta lista (activitate fizica, somn, nutritie) au un impact semnificativ in acest sens, asa ca reprezinta un inceput bun. Ca asiguratori, nu ar trebui sa privim sanatatea mentala a oamenilor in izolare, ci sa incercam sa o consideram ca fiind legata de toti ceilalti factori din jur care au influenta asupra stilurilor de viata. Ajutand oamenii sa imbunatateasca unul dintre domeniile de mai sus inseamna si un pas pentru o protectie mai buna a sanatatii mentale si invers."

Managementul mediului

"Desi suntem cu totii constienti de un factor de mediu cum ar fi poluarea, expunerea la substante chimice sau cancerigene si alte lucruri neplacute, pot avea un impact negativ asupra sanatatii, dar un control al acestor factori este ceva mai usor de spus decat de facut. Analiza riscurilor asociate unui stil de viata este complexa si profund interconectata. Intelegerea efectelor cauzative ale acestor factori de risc si a modului in care acestia pot sau nu pot fi gestionati poate face o diferenta semnificativa asupra starii de sanatate si asupra bunastarii unei persoane si ar putea contribui la stabilirea unui drum mai sanatos pentru tot restul vietii."

1.715 accesari