1asig.ro
1asig.ro
Subscrierile OMNIASIG au depasit ...

Subscrierile OMNIASIG au depasit 1,1 miliarde lei in primele trei trimestre, in crestere cu 15%

Valoarea totala a primelor brute subscrise de OMNIASIG Vienna Insurance Group in primele noua luni din 2021 a fost de peste 1,1 miliarde lei, in crestere cu peste 15% comparativ cu acelasi interval al anului trecut. Conform standardelor de raportare IFRS in scop de consolidare, profitul brut inregistrat de companie a depasit 40 milioane de lei.

In aceeasi perioada, valoarea totala a despagubirilor platite de companie s-a ridicat la aproape 700 milioane lei, fluxul de management al daunelor trecand permanent prin etape de imbunatatire si dezvoltare.

"OMNIASIG Vienna Insurance Group a accelerat ritmul de crestere in primele trei trimestre ale anului si a inregistrat rezultate solide, sustinute de mentinerea strategiei sale de dezvoltare echilibrata si sustenabila, de inovatiile in digitalizare si tehologie realizate de companie, precum si datorita eforturilor si implicarii deosebite a intregii echipe de specialisti OMNIASIG in adaptarea la noul context. Astfel, in primele noua luni compania a inregistrat o crestere de peste 15% a primelor brute subscrise, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior", au transmis oficialii asiguratorului.

Conform acestora, activitatea companiei, adaptata la contextul impus de pandemia COVID-19, a avut si in aceasta perioada in centru atentia pentru relatia cu clientii si partenerii sai, din dorinta de a le oferi permanent o experienta cat mai placuta si rapida in accesarea produselor si serviciilor OMNIASIG.

,,Aceste rezultate foarte satisfacatoare reprezinta un cumul al adaptarii noastre constante la nevoile clientilor, al investitiilor sustinute in digitalizare, tehnologie si inovatie si, desigur, al implicarii si profesionalismului cu care isi desfasoara activitatea echipa de specialisti OMNIASIG. In paralel cu obiectivele noastre de business, ne axam in egala masura si pe componenta de responsabilitate sociala si responsabilitate fata de mediul inconjurator, implicandu-ne in continuare in actiuni de CSR si de voluntariat, pentru a veni in sprijinul celor mai putin norocosi. Pilonul principal pe care ne-am concentrat in acest an este sustinerea educatiei tinerelor generatii din comunitati dezavantajate, unde am demarat mai multe proiecte adresate unor elevi de liceu din Buzau, prin campania OMNIASIG pentru MAI BINE", a declarat Mihai TECAU (foto), Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.

In primele trei trimestre ale acestui an, am observat in continuare o constientizare a nevoii de servicii medicale de calitate, astfel incat linia Asigurarilor de Sanatate a inregistrat din nou o crestere puternica a primelor brute subscrise, ajungand la o valoare de aprox. 35 milioane lei.

O alta linie de asigurari non-auto care a inregistrat o usoara crestere este cea Property (Asigurarile de incendiu si calamitati naturale), volumul subscrierilor ajungand in aceasta perioada la aprox. 190 milioane lei.

Asigurarile auto, CASCO si RCA, au inregistrat cumulat o crestere de peste 15% in primele noua luni din 2021, valoarea subscrierilor, cumulat pe ambele linii, fiind de aprox. 800 milioane lei. Linia Casco a avut o crestere a primelor brute subscrise de aprox. 20%, iar cea RCA, de aprox. 10%.

Totalul despagubirilor platite pe cele doua linii cumulat a ajuns la valoarea de aprox. 550 milioane lei, in crestere fata de perioada similara a anului anterior.

Un obiectiv principal al companiei este de a oferi servicii rapide si la cel mai inalt nivel de calitate in solutionarea si plata daunelor. Astfel, in primele noua luni ale anului, timpul mediu de plata a unui dosar de dauna Casco a fost de 3 zile, a unui dosar de dauna RCA, de 4 zile, iar pe linia Asigurarilor de Locuinte, un dosar a fost platit in medie in 2 zile. Pe segmentul asigurarilor auto, timpul mediu de transmitere a acceptului de plata a fost de 1 zi.

"Am observat in acest interval o atentie sporita a clientilor si fata de Asigurarile de Calatorie, avand in vedere usoara crestere a acestei linii, comparativ cu primele trei trimestre ale anului trecut, cu un volum al primelor brute subscrise de aprox. 10 milioane lei. Aceasta evolutie se datoreaza relaxarii interdictiilor de calatorie intre tari in perioada de vara si cresterii gradului de constientizare a clientilor cu privire la utilitatea si necesitatea acestui tip de asigurare", au mai spus oficialii OMNIASIG VIG.

Si linia Asigurarilor de Raspundere Civila Generala a inregistrat o crestere de aproape 15% a primelor brute subscrise, pana la valoarea de aprox. 40 milioane lei.

OMNIASIG a incheiat pentru intregul sau portofoliu un program solid si complex de reasigurare care permite transferul riscurilor catre pietele internationale specializate, contribuind la intarirea stabilitatii financiare a companiei. OMNIASIG detine capacitatea financiara necesara pentru a-si onora integral obligatiile de plata asumate prin contractele de asigurare incheiate, datorita parteneriatelor pe care le are cu reasiguratori de top, cu rating de minim A acordat de agentiile internationale de rating.

In aceasta perioada compania a remarcat un interes crescut in randul clientilor pentru solutiile digitale oferite de companie. Printre acestea se numara posibilitatea de a incheia sau reinnoi politele chiar de acasa, tinand legatura cu reprezentantii companiei; inspectia de risc aferenta incheierii unei polite Casco si constatarea unei daune pot fi realizate printr-o modalitate video, fara a fi necesara deplasarea, iar daunele pot fi notificate atat online, direct pe website-ul nostru, www.omniasig.ro, cat si la call center, 021.9669.

De asemenea, anul acesta compania a lansat si aplicatia de mobil OMNIASIG, prin care clientii persoane fizice isi pot cumpara polite de asigurare sau isi pot plati ratele si primele de asigurare simplu si rapid, in doar cateva minute, direct de pe telefon. In prima etapa, clientii pot achizitiona prin aplicatie polita de asigurare a locuintei, obligatorie si/sau facultativa. Compania va include treptat in aplicatie o gama din ce in ce mai larga de produse, precum si un modul de gestionare a daunelor.

Numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz de catre OMNIASIG Vienna Insurance Group in primele noua luni ale anului 2021 a fost in cuantum de 274, in timp ce numarul reclamatiilor solutionate favorabil a fost de 46, restul fiind neintemeiate. Raportat la numarul politelor de asigurare emise de companie si care nu au fost anulate, numarul de petitii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta doar 0,032% dintre acestea. Totodata, raportat la numarul de dosare de dauna avizate in aceasta perioada, numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta 0,15% dintre acestea.

OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Astfel, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat in primul semestru al acestui an a fost de 88,59%.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezenta din 1995 pe piata asigurarilor din Romania, mentinandu-se constant in topul celor mai mari asiguratori din tara. Compania are peste 1.100 de angajati si un portofoliu de peste 100 produse de asigurare si o retea de sucursale si agentii extinsa la nivel national.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
Afacerile VIG in Romania au crescut cu 16% in primele noua luni din 2021