1asig.ro
1asig.ro

Studiu: Pe fondul pandemiei, consumatorii inclina sa isi asigure venitul si identitatea digitala

5 min. / 1.540 cuvinte
Pe fondul pandemiei COVID-19, arata un studiu realizat in Marea Britanie si citat de catre Asia Insurance Review, consumatorii au devenit mai constienti de importanta protejarii venitului si a identitatii digitale. Studiul, realizat de catre Guidewire Software Inc., mai arata ca, intr-o perioada in care creste increderea in serviciile digitale si in munca de acasa, exista si contradictii cu privire la ce considera oamenii ca este esential pentru ei si ce sunt dispusi sa protejeze printr-o polita de asigurare.

PROMO


Astfel, desi 73% dintre respondenti considera identitatea digitala ca fiind cea mai importanta de protejat, impreuna cu locul de munca si venitul (59%), dar cu mult inaintea unor bunuri precum bijuteriile (35%), doar 6% dintre acestia detin o polita de asigurare care sa-i protejeze impotriva furtului identitatii digitale sau impotriva riscului de a-si pierde locul de munca. Experienta masurilor de carantina, arata studiul, ar fi influentat si anumite schimbari in comportamentul consumatorilor.

Astfel, 31% dintre respondenti spun ca, dupa pandemia COVID-19, vor avea mai multa grija in a intelege exact acoperirea unei polite de asigurare. De asemenea, se poate schimba si perceptia scazuta cu privire la anumite categorii de asigurari. Azi, e de trei ori mai probabil ca un consumator sa se asigure impotriva bolilor sau a pierderii venitului, in vreme ce acoperirea pentru identitatea digitala e, la randul ei, de doua ori mai probabila azi, consumatorii recunoscand ca, inainte de pandemie, erau insuficient pregatiti.

"Stresul din ultimele luni i-a determinat, cu siguranta, pe multi sa analizeze atat relatia lor cu asiguratorul, cat si protectia de care au nevoie. Aceasta constatare ca interesul pentru asigurarea impotriva furtului de identitate a crescut semnificativ comparabil cu perioada pre-pandemie sugereaza ca pandemia COVID-19 i-a facut pe oameni sa fie mai constienti de gama larga de riscuri cu care se confrunta astazi, comparativ cu anii anteriori", spune Keith STONELL - Managing Director, Guidewire Software Inc.

"Multi asiguratori joaca foarte bine rolul de pivot care poate oferi sprijin in timp de criza. De asemenea, ei sunt preocupati atat de siguranta colegilor lor, cat si de faptul ca cea mai mare parte a fortei de munca lucreaza de acasa. In aceste momente, se deprind lectiile care vor modela viitorul industriei. Deci, suntem optimisti cu privire la modul in care socul acestor schimbari fortate va avea un rol transformator pentru industrie, per ansamblu", mai subliniaza Keith STONELL - Managing Director, Guidewire Software Inc.



413 accesari