Pentru a realiza acest studiu, LexisNExis Risk Solutions a chestionat cei mai importanti 50 de asiguratori de locuinte din SUA cu privire la procesul de cumparare a acestor polite. Rezultatele studiului au aratat ca asiguratorii acorda prioritate automatizarii procesului de achizitionare de asigurari de locuinte, pe fondul impactului continuu al pandemiei COVID-19 asupra daunelor. In plus, aplicatiile self-service, imaginile din drone, segmentul de concerte si companiile insurtech apar ca perturbatori ai pietei. Furnizorii de asigurari de locuinte pot transforma aceste perturbari in oportunitati, mizand pe tehnologia data analytics.
"Desi perturbarea digitala a procesului de cumparare de asigurari de locuinte era deja la orizont, COVID-19 a accelerat nevoile furnizorilor si cererea consumatorilor de interactiune virtuala. Furnizorii care inca nu au investit in automatizare trebuie sa actioneze acum, pentru a ajunge din urma liderii pietei. Vedem, din acest studiu si din conversatiile noastre, ca acesta e doar varful aisbergului. Furnizorii au posibilitatea de a imbunatati experienta clientilor utilizand informatiile pe care le au la indemana, pentru a reduce si timpul, si cheltuielile, pentru a maximiza eficienta si pentru a-si cunoaste mai bine clientii, riscurile, dar si oportunitatile", spune George HOSFIELD - Senior Director of Home Insurance, LexisNexis Risk Solutions.
Inovarea procesului de cumparare de asigurari pentru locuinte
Pentru a tine pasul cu cererea consumatorilor pentru o experienta virtuala in procesul de asigurare, cei mai multi dintre furnizorii de asigurari de locuinte se bazeaza mai multe pe sursele de date disponibile, pentru a reduce numarul intrebarilor adresate in timpul procesului de achizitionare de polite si pentru a reduce inspectiile in persoana. Conform studiului:
- 67% sunt in curs de a implementa schimbari in ceea ce priveste investitiile lor in procesul de cumparare de asigurari de locuinta
- In ultimii 2 ani, 43% au implementat deja schimbari semnificative in acest sens
- Imbunatatirea experientei oferite clientilor (77%)
- Cresterea profitabilitatii (63%)
- Reducerea cheltuielilor de subscriere (53%)
Studiul complet este disponibil AICI.