1asig.ro
1asig.ro

Studiu: Cei mai importanti 100 de asiguratori P&C din SUA au generat, in 20 de ani, o valoare totala de 446 miliarde USD

5 min. / 1.540 cuvinte
ACORD, organismul global de stabilire a standardelor pentru industria de asigurari, a lansat studiul "2021 US Property & Casualty (P&C) Value Creation", care a masurat si a analizat crearea de valoare in randul celor mai importanti 100 de asiguratori P&C, in decursul a 20 de ani. Studiul s-a bazat atat pe o analiza financiara aprofundata, cat si pe cercetari si interviuri pentru a raspunde la intrebari cheie cu privire la performanta operatorilor, strategiile si capabilitatile care sustin succesul.

PROMO


Astfel, sustine ACORD, primii 100 de asiguratori P&C au generat, in cei 20 de ani studiati, o valoare totala de 446 de miliarde de dolari, ACORD analizand valoarea creata si distrusa atat prin subscriere, cat si prin investitii. Studiul a constatat ca mai mult de jumatate dintre asiguratorii care creeaza valoare au realizat acest lucru doar prin venituri din investitii, folosindu-se de aceste venituri pentru a compensa rezultatele slabe de subscriere. Apoi, studiul s-a concentrat si pe asiguratorii identificati drept "Creatori de Valoare Sustenabila" ("Sustainable Value Creators") - cei care au generat un flux de numerar in exces atat prin subscriere, cat si prin investitii -, pentru a descoperi strategiile, tacticile si capabilitatile care genereaza performante ridicate.

"Performanta de 20 de ani a industriei de asigurari, per ansamblu, vorbeste despre forta si importanta sa economica. Cu toate acestea, nu este doar o chestiune de linie de jos in declaratia de venit. Crearea de valoare durabila e determinata de competenta de baza in subscriere si daune. Asiguratorii cu performante crescute au valorificat din ce in ce mai mult capacitatile digitale pentru a obtine rezultate imbunatatite in aceste domenii", a declarat Bill PIERONI - President & CEO, ACORD.

Elementele esentiale de valoare in randul "Creatorilor de Valoare Sustenabila" au inclus:
  • Subscriere - Acesti operatori si-au valorificat scala informationala colectand date si aplicand analize avansate, pentru a genera informatii detaliate care sa le ghideze eforturile de achizitie, retentia si eforturile de vanzari cross-selling, cu scopul de a viza clientul potrivit. Ei au asociat tehnologia digitala cu expertiza tehnica pentru a oferi, in timp real, informatii despre punctele de contact, pentru a gestiona eficient cheltuielile generale si pentru a stimula schimbarea bazata pe comportament in intreaga organizatie.
  • Managementul daunelor - Aplicarea capabilitatilor digitale pentru cresterea productivitatii a fost, de asemenea, un element cheie diferentiator in realizarea unui echilibru intre pierderi si cheltuieli de ajustare, mentinand, in acelasi timp, satisfactia clientilor. Acest lucru a fost realizat prin aplicarea intensa a tehnologiei, automatizand acolo unde a avut sens, folosind, in acelasi timp, date si informatii din lantul valoric al daunelor.
  • Valoarea de viata a clientilor - Capacitatea de a alinia vanzarile si furnizarea de servicii atat cu asteptarile clientilor, cat si cu potentialul valorii de viata a clientilor a reprezentat un alt factor de a crea plus-valoare. Din nou, tehnologia, datele si analizele joaca un rol cheie. Furnizorii de asigurari castigatori au reusit sa valorifice optiunile traditionale si emergente ale canalelor de vanzari si servicii, ghidate de informatii despre asteptarile si comportamentul clientilor, dezvoltate si livrate in timp real.
"Alinierea sporita intre intentia strategica, capacitatile digitale si alocarea resurselor reprezinta factorul cheie de diferentiere, care separa creatorii de valoare durabila de piata. Observam, in final, adevaratul impact al investitiilor tehnologice de zeci de ani asupra performantei", a adaugat Bill PIERONI.

Studiul ACORD este disponibil AICI.

1.246 accesari