1asig.ro
1asig.ro

SCOR si Garmin extind solutia de sanatate BAM in regiunea Asia-Pacific

5 min. / 1.540 cuvinte
SCOR Global Life, Garmin si ReMark (entitate insurtech apartinand SCOR) au anuntat extinderea solutiei de sanatate BAM (Biological Age Model) in intreaga regiune Asia-Pacific, informeaza Reinsurance News. Potrivit sursei citate, BAM - proiect lansat in noiembrie 2019, alaturi de asiguratorul thailandez Nanshan -, este o platforma de sanatate si wellness destinata atat asiguratilor, cat si utilizatorilor publici.

PROMO


BAM imbina expertiza de risc a SCOR si datele despre sanatate oferite de dispozitivele Garmin pentru a incuraja un stil de viata mai sanatos in randul utilizatorilor. In Taiwan, Nanshan a oferit deja acoperire prin asigurare pentru boli critice, subscriind polite in valoare de 400 de milioane de dolari. Acum, China, Hong Kong, Singapore si Japonia pot accesa, la randul lor, BAM, ceea ce ofera SCOR si ReMark o piata noua, cu 1,5 miliarde de potentiali consumatori.

"Pe masura ce lumea se confrunta cu pandemia COVID-19, Asia-Pacific se dezvolta ca un tipar de control al raspandirii virusului. Deci, aceasta este piata perfecta pentru BAM, care e o aplicatie inovatoare pentru persoanele care doresc o schimbare pozitiva a modului in care traiesc, incercand sa isi imbunatateasca si sanatatea. SCOR Global Life se angajeaza sa valorifice datele, cunostintele si tehnologia pentru a construi solutii cu un impact real asupra sanatatii si bunastarii oamenilor", subliniaza Brona MAGEE - Deputy CEO, SCOR Global Life.

"Suntem mandri sa colaboram pentru prima data cu un guvern local si sa ne extindem acoperirea in APAC cu ajutorul a trei jucatori de top din industria de asigurari. Modelul BAM conceput de SCOR, combinat cu aplicatia ReMark, ajuta la transformarea relatiilor dintre organizatii si consumatori, pe masura ce acestia vizeaza o gestionare proactiva a sanatatii si a bunastarii. Colaborarea cu Garmin le ofera consumatorilor acces la informatii de inalta calitate, precum si oferte atractive din partea Garmin. Suntem dornici ca, in urmatorii ani, sa imbarcam in aceasta calatorie mai multe organizatii din intreaga lume", precizeaza Na JIA - CEO, ReMark.

"Suntem incantati ca Garmin e parte a calatoriei pe care o realizeaza aceasta inovatie incitanta insurtech. Modelul de varsta biologica BAM s-a dovedit a fi un plus-valoare pentru sanatate, iar utilizatorii doresc sa il foloseasca zilnic. Potentialul si capacitatea sa de a adauga si mai multa valoare sunt mai extinse decat industria de asigurari. Asteptam cu nerabdare ca mai multe organizatii si consumatori sa se angajeze in aceasta initiativa distractiva", puncteaza si Jorn WATZKE - Health Senior Director, Garmin.

1.227 accesari