EUROINS saluta datele cuprinse in ultimul raport ASF publicat ieri, 22 noiembrie, potrivit caruia, la sfarsitul lunii septembrie, concurenta pe piata RCA se afla la cel mai ridicat nivel din ultimii ani, trei dintre companiile de asigurari avand cote de piata de doua cifre.
Aceasta tendinta este in concordanta cu planurile anuntate de conducerea EUROINS inca de la inceputul anului, respectiv de a-si diminua cota de piata pe segmentul RCA, care in prezent este cu 5 puncte procentuale mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2021.
Faptul ca EUROINS isi mentine pozitia de lider pe segmentul RCA, ramanand in acelasi timp consecvent angajamentului de a-si diversifica portofoliul de produse de asigurare, este o recunoastere a efortului depus in fiecare zi in companie si o reflectare a dorintei de imbunatatire a activitatii.
In acelasi timp, tot conform ultimelor date publicate oficial de ASF, compania a constituit peste 40% din toate rezervele de daune RCA de pe piata. Cu o cota de 31% pe acest segment, rezervele sunt suficiente pentru a garanta plata la timp a cererilor de despagubire. De la inceputul anului 2022, s-au platit daune in valoare de 1,3 miliarde lei, ceea ce reprezinta in medie 6,4 milioane lei pe zi.
"Suntem constienti ca exista segmente ale operatiunilor noastre in care apar mereu provocari si in care ne putem imbunatati serviciile. Cu toate acestea, in acest moment, cu ajutorul infuziilor succesive de capital de anul trecut de la Grupul EUROINS si de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, care ne-au permis sa mentinem compania stabila si capabila sa se dezvolte, si cu un numar mare de clienti si parteneri din zona de brokeraj si service-uri auto care au ales sa ne acorde increderea lor in aceasta perioada, putem spune ca strategia noastra este solida si are rezultate foarte bune. La baza tuturor deciziilor echipei noastre sta clientul. Lucram in fiecare zi din dorinta de a aduce asigurarile mai aproape de sufletele romanilor" a declarat Tanja BLATNIK, CEO EUROINS.
EUROINS a ales sa nu comenteze declaratiile tendentioase facute de un numar extrem de redus de service-uri auto, in comparatie cu sutele de service-uri auto cu care EUROINS are parteneriate de succes si de lunga durata. Consideram ca in toate domeniile, asigurari sau reparatii auto, concurenta loiala, bazata pe un raport corect calitate-pret, trebuie sa fie incurajata si trebuie sa se afle la baza desfasurarii activitatii, fiind benefica in primul rand pentru consumatori, care pot avea, astfel, parte de servicii mai bune.
ASF a anuntat marti, 22 noiembrie a.c., rezultatele pietei RCA la 9 luni. Mai multe detalii aici .