1asig.ro
1asig.ro

Rebranding la EUROLIFE Asigurari Romania. Compania devine EUROLIFE FFH

5 min. / 1.540 cuvinte
EUROLIFE ERB Asigurari, companie cu o prezenta de peste 12 ani pe piata locala, trece intr-o noua etapa de dezvoltare si devine EUROLIFE FFH. Compania introduce astfel pe piata locala o noua identitate de brand, lansand un nou nume, un nou logo si un nou slogan, ce reflecta in mod direct apartenenta la un holding financiar international - FAIRFAX Financial Holding Limited.

PROMO


"Este un moment important in viata companiei EUROLIFE si o continuare fireasca a evolutiei noastre de pana acum. Aceasta schimbare sustine angajamentul nostru de a gandi si a actiona diferit in piata de asigurari. EUROLIFE FFH isi sustine clientii, ii intelege si dezvolta solutii noi, inovative, adaptate ritmului de viata al acestora. Credem in asigurari diferite, in asigurari usor de inteles, dar si de accesat, aflate la doar un click distanta, si vom continua sa investim astfel incat sa oferim clientului final o experienta relevanta atat in mediul offline, cat mai ales in online. Ne urmarim strategia de business sub un nume nou, imbinand cu succes valorile pe care am cladit pana aici: creativitatea, perseverenta, integritatea, simplitatea si inovatia. Facem un pas inainte si pornim intr-o noua calatorie alaturi de toti clientii si partenerii nostri care ne-au investit cu increderea lor", a declarat Anita NITULESCU, CEO, EUROLIFE FFH.

In urma acestei schimbari de identitate, EUROLIFE ERB Asigurari de Viata devine EUROLIFE FFH Asigurari de Viata, respectiv EUROLIFE ERB Asigurari Generale devine EUROLIFE FFH Asigurari Generale.

"Acest moment reprezinta inceputul unei noi ere pentru EUROLIFE. Facem astfel un pas important si indraznet catre viitorul EUROLIFE FFH. Incepand de astazi, avem un nou nume care reflecta promisiunea noastra de a fi aproape de oameni, oferindu-le produse de asigurare si servicii care sa ii ajute sa viseze la un viitor mai bun. Odata cu schimbarea numelui si a logo-ului, obiectivul EUROLIFE FFH este continuarea expansiunii pe piata din Romania si intarirea prezentei in industria locala de asigurari. Astazi mergem mai departe, sustinuti de loialitatea tuturor celor care ne-au acordat increderea lor", a declarat Alexander SARRIGEORGIOU, CEO, EUROLIFE FFH Insurance Group.

EUROLIFE FFH adopta astfel o filosofie de business diferita nascuta din viziunea de a reinventa asigurarile prin imbinarea a doua elemente esentiale: simplitate (asigurari usor de inteles, accesate rapid, online, de oriunde esti si oricand ai nevoie) si inovatie (asigurari care evolueaza odata cu clientii sai).

Sloganul "Viseaza. Evolueaza. Asigura" sintetizeaza misiunea EUROLIFE FFH: asigurari care sa inspire, sa sustina si sa incurajeze planurile de viitor, sa ofere garantia unui parteneriat de incredere. Asigurari care sa lase loc pentru a trai la maximum momentele simple si extraordinare din viata fiecaruia dintre noi. Noua pozitionare este sumarizata aici.

EUROLIFE FFH dispune de un portofoliu extins de produse dedicate atat clientilor persoane fizice, cat si juridice, portofoliu sustinut de canale diversificate de vanzare: bancassurance, parteneri, brokeri si online.

EUROLIFE FFH include companiile EUROLIFE FFH Asigurari de Viata si EUROLIFE FFH Asigurari Generale, fiind o subsidiara a EUROLIFE FFH Insurance Group - care face parte din FAIRFAX Financial Holdings Limited.

316 accesari