EUROINS face urmatoarele precizari, ca urmare a unui articol publicat astazi de o institutie media: "Putem afirma, ca raspuns clar la articolul respectiv ca, din punctul nostru de vedere, toate datele au fost raportate conform cerintelor legale si cu bune intentii. Acestea sunt raportate periodic catre ASF, inclusiv cauzele posibilelor intarzieri de procesare si actiunile de remediere in curs. Credem in puterea justitiei si consideram ca toate provocarile ar trebui sa fie discutate mai intai cu autoritatile care sunt responsabile, inainte de a afecta reputatia companiei, pe baza unor interpretari publice".
Ca urmare a reformelor substantiale si a schimbarilor fundamentale pe care compania le-a implementat in ultimii doi ani, inclusiv in ceea ce priveste gestionarea datelor si a raportarilor, EUROINS nu a fost niciodata mai puternica, iar procesul lung si dificil de schimbari continua. Consiliul de administratie si actionarii nostri se angajeaza pe deplin sa sprijine progresul si pozitia companiei pe piata.
"Compania nu a fost niciodata mai puternica din punct de vedere financiar, cum este acum, dupa procesul de redresare prin care am trecut in timpul mandatului meu. Este, de asemenea, mai puternica in ceea ce priveste conformitatea si transparenta cu autoritatile de reglementare, iar faptele vor dovedi acest lucru", a declarat Tanja BLATNIK, CEO EUROINS Romania.
Nu am fost notificati de catre Parchet sau de orice alta institutie din Romania cu privire la vreo procedura judiciara. Prin urmare, nu putem face niciun comentariu, in afara faptului ca vom coopera pe deplin, asa cum facem de fiecare data, si vom raspunde oricaror nevoi de clarificari.
In plus, articolul si declaratia ulterioara a ASF au declansat o reactie imediata din partea catorva dintre principalii nostri parteneri.
"Colaboram zilnic cu conducerea si angajatii EUROINS. Am asistat la o schimbare majora in ceea ce priveste transparenta si, mai ales, rapiditatea de actiune. In ultimii doi ani, putem sa ne incredintam in mod sigur in EUROINS ca partener de incredere. Acest lucru ne-a simplificat foarte mult munca si, in cele din urma, a facut diferenta pentru clientii nostri", a declarat reprezentantul DAW MANAGEMENT BROKER DE ASIGURARE.
EUROINS interactioneaza zilnic si cu service-urile auto. Pentru noi, service-urile sunt principalii parteneri, iar compania a lucrat neincetat pentru a imbunatati relatiile de lucru cu acestea. In momentul de fata, avem parteneriate cu peste 1000 de service-uri din toata tara, de la doar 50 de service-uri auto in urma cu doar doi ani. Aceasta este o dovada suficienta a calitatii aprecierii lor fata de munca noastra.
"Fluxul de munca s-a schimbat semnificativ in ultimii ani. Acest lucru este esential pentru a raspunde rapid la presiunea clientilor nostri de a le fi reparate vehiculele si, bineinteles, pentru ca munca noastra sa fie platita la timp", au adaugat reprezentantii TOP LAC SERVICE.
In concluzie, EUROINS este si va ramane o companie puternica datorita angajamentului nostru fata de clienti si datorita increderii pe care am construit-o cu principalii nostri parteneri.
Ramanem pe deplin deschisi sa raspundem oricaror solicitari venite din partea mass-media, pentru a obtine public dovezi, mai degraba decat speculatii.
Pentru o corecta informare, reiteram pozitia noastra transmisa anterior:
Nu avem cunostinta de nicio procedura judiciara penala impotriva companiei si nici de sursa acestor informatii si, prin urmare, nu putem face comentarii exacte in acest sens. Respectam pe deplin cerintele de raportare ale ASF si reafirmam transparenta noastra totala in aceste chestiuni. Am fost surprinsi sa aflam despre aceasta decizie din surse neoficiale din afara ASF.
Din 2021, cu deplina cunoastere a ASF, actuala conducere a inceput o reorganizare interna majora pentru a prezenta transparent situatia. Toate intarzierile identificate au fost transmise catre ASF imediat ce am luat cunostinta de ele, impreuna cu cauzele intarzierilor si actiunile imediate in curs de desfasurare.
I: Am raportat toate litigiile catre ASF? I: Au fost acestea comunicate in rapoartele anterioare?
- Da. Litigiile sunt raportate periodic catre ASF, ca norma prealabila. De asemenea, am informat ASF cu privire la toate intarzierile posibile, inclusiv cauzele intarzierilor si actiunile de remediere intreprinse.
Dupa cunostintele noastre, nu exista dosare juridice neraportate.
I: A fost chemat cineva de la EUROINS pentru a da explicatii cu privire la aceste litigii lipsa?
- Da, comunicam constant, proactiv si reactiv, cu ASF cu privire la toate aspectele, inclusiv cele cu privire la orice intrebari specifice sau alte aspecte. EUROINS raspunde imediat la orice solicitare, fiind mai mult de 1700 astfel de solicitari pe an.
- In cazul in care suntem notificati cu privire la orice procedura, vom coopera pe deplin cu autoritatile pentru a clarifica orice incertitudini, pentru autoritatile de supraveghere si reglementare, pentru clientii nostri si pentru opinia publica.
----------------------------------------------------------------------------------
In ceea ce priveste linia "NU RAPORTAM" - se refera la comunicarea interna si nu inseamna ca ignoram dosarele. Este un termen intern pentru DATELE CARE NU SE REFERA LA RAPORTUL SPECIFICAT (raport de litigiu deschis), DAR CARE TREBUIE SA FIE INCLUSE IN ALTE RAPOARTE SPECIFICE. In acest caz exact si la tabelul prezentat, datele respective se refera la datele continute de alte rapoarte, transmise la ASF in functie de momentul evenimentului (denumirea raportului este simplificata din motive de intelegere):
- Litigii deschise fara raspundere (in "Raportul privind cererile de despagubire platite")
- litigii inchise in curs de plata (in "Raportul RBNS").
- Anuitati (in "Raportul RBNS")
- Litigii inchise fara raspundere (in "Raport privind dosarele inchise").