Porsche Romania si Porsche Finance Group isi reintaresc angajamentul pentru sustenabilitate prin mobilitate, avand ca obiectiv strategic sa atinga o cota de 10% a modelelor electrice din total masini comercializate in acest an.
Investitia intr-un viitor sustenabil este un efort sustinut, un deziderat posibil datorita implicarii tuturor, de la autoritati pana la organizatii si indivizi. Grupul Porsche continua sa faca pasi definitorii catre sustenabilitate, printr-o abordare ce incorporeaza consistenta in privinta promisiunii de a se concentra pe modelele full electrice, accesibilitatea fata de aceste modele prin pachete si promotii adresate consumatorilor, precum si asigurarea unor experiente electrice, prin diverse campanii.
Cu o viziune care inglobeaza inovatia, inteligenta artificiala si sustenabilitatea, inca din 2015 grupul a investit in construirea unui viitor sustenabil, dand astfel startul unei noi ere, cu implicatii pozitive pentru intreaga societate, iar acum lanseaza cel mai ambitios program de decarbonizare si protectie climatica din industrie, cu obiectivul de a atinge zero emisii CO2 pana in anul 2035.
"Accelerarea electrificarii a devenit o realitate la nivel global. Porsche Romania este unul dintre promotorii acestei accelerari la nivel local, ce ofera beneficii pe toate palierele. Tranzitia spre mobilitatea electrica insa se confrunta cu mentalitati si nevoia de investitii sustinute. Prioritatea noastra este de a creste pana la finalul acestui an ponderea modelelor electrice pana la 10% din total vanzari, ceea ce implica doua directii strategice importante: sprijinirea distribuitorilor pentru a se adapta trecerii industriei auto spre o configuratie preponderent electrica, precum si cresterea gradului de acceptare a acestor modele in randul consumatorilor, prin schimbarea de mentalitati", a declarat Brent VALMAR, Director General, Porsche Romania.
Porsche Romania a investit constant in initiative sustenabile, realizate in premiera in Romania de un brand auto: de la prima statie de incarcare rapida din Romania, deschisa in 2015, de la cea mai mare retea privata statii de incarcare detinuta de un importator din tara, cu investitii de peste 1 milion de euro, pana la o gama variata de modele electrice. Portofoliul actual cuprinde 10 modele electrice si 26 hibrid, iar inceputul acestui an a venit cu cifre importante: peste 30% din masinile electrice inmatriculate in primele 6 luni sunt modele ale marcii Volkswagen.
"Schimbarile in stilul de viata urban si trendurile actuale ne-au condus catre dezvoltarea unui produs inovator pentru piata din Romania, abonamentul auto. Flexibilitatea si mobilitatea sunt coordonatele ce definesc acest produs centrat pe experienta de utilizare a masinii ca alternativa la achizitie. Sustenabilitatea la nivel de indivizi este si o consecinta a deciziilor lor in ceea ce priveste mobilitatea. Solutiile dezvoltate de Porsche Finance Group ofera o paleta completa de optiuni, de la finantarea clasica si promotiile curente ce incurajeaza mobilitatea electrica, pana la produse destinate utilizarii masinii pentru intervale personalizate, in functie de nevoile si preferintele fiecaruia", a declarat David GEDLICKA, CEO al Porsche Finance Group Romania.
Pentru a sustine dezvoltarea segmentului electric, grupul va continua sa investeasca in asigurarea infrastructurii necesare. Obiectivul pentru anul 2021 este de a ajunge la 100 de statii de alimentare electrica in reteaua Porsche Romania. Fiecare showroom va avea cel putin o statie de incarcare electrica de mare putere si un spatiu special amenajat pentru expunerea unui model electric. De asemenea, Porsche Romania a inceput comercializarea de statii de incarcare pentru uz casnic sau industrial, sub marca internationala a grupului, Moon. Reteaua Moon insumeaza in acest moment 112 statii instalate, 166 puncte de incarcare AC si 68 puncte de incarcare DC.
Grupul Volkswagen investeste masiv la nivel global in transformarea tuturor unitatilor sale de productie si in crearea unor produse care sa faciliteze trecerea spre un viitor neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon. Pentru urmatorii cinci ani, bugetul de investitii pentru digitalizarea activitatilor si electrificarea flotei ajunge la 60 de miliarde de euro - din acest buget mai mult de jumatate va fi alocat doar pentru dezvoltarea unor modele electrice sau hibrid. Grupul si-a propus ca pana in 2029 sa aiba in portofoliu 75 de modele 100% electrice si 60 de modele hibrid. Volkswagen face pasi definitorii catre sustenabilitate sub deviza "Way to zero", promisiunea brandului fiind ca pana in 2050 sa atinga neutralitate la emisiile de dioxid de carbon.
Porsche Romania este filiala locala a Porsche Holding Salzburg, o subsidiara a concernului Volkswagen AG. Porsche Finance Group este furnizorul de solutii complete si eficiente de mobilitate pentru clientii marcilor concernului Volkswagen: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Porsche, MAN si Das Weltauto. Grupul este prezent pe piata romaneasca din 1999 si include cinci companii: Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare, Porsche Mobility si Porsche Asigurari.
Obiectivul Porsche: sa atinga o cota de 10% a modelelor electrice din total masini comercializate in acest an
Din aceeasi categorie
Cele mai citite