PROMO
Serviciul este menit sa ofere informatii oficiale si relevante clientilor companiei care solicita informatii si ghidaj pentru pasii necesari in cazul infectarii cu virusul COVID-19.
Serviciul este disponibil prin apel la call-center-ul companiei, 021.9669 - tasta 5. Clientii pot obtine de la consilierii din call-center informatii cu privire la virusul COVID-19 si modalitatea responsabila de a actiona in diferite situatii. Astfel, acestia pot afla prin intermediul acestui serviciu:
- care sunt simptomele virusului;
- ce trebuie sa faca in cazul in care prezinta simptome;
- unde se poate face testul in judetul in care se afla;
- ce trebuie sa faca in cazul in care rezultatul testului este pozitiv;
- care sunt datele de contact ale Directiei de Sanatate Publice din judetul de domiciliu;
- care este situatia actuala a cazurilor in alte tari;
- ce echipament medical trebuie sa aiba acasa;
- cum sa ia contact cu medicul si care ar fi cadrul general de tratament recomandat;
- unde se pot gasi farmacii non-stop si supermarket-uri care pot livra la domiciliu cumparaturile in caz de izolare/carantinare;
- ce proceduri pot fi urmate dupa infectarea cu COVID-19 in cazul in care clientul detine o polita de asigurare de sanatate.
"OMNIASIG isi reafirma astfel angajamentele fata de asiguratii sai si face demersurile necesare prin care se asigura de informarea corecta a acestora cu privire la situatia actuala", au adaugat acestia.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezenta de 25 de ani pe piata asigurarilor din Romania, mentinandu-se constant in topul celor mai mari asiguratori din tara. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare si o retea de sucursale si agentii extinsa la nivel national.