1asig.ro
1asig.ro
OMNIASIG: crestere de 11% a ...

OMNIASIG: crestere de 11% a primelor brute subscrise in 2019

5 min. / 1.540 cuvinte
OMNIASIG Vienna Insurance Group a inregistrat o crestere de aproximativ 11% a primelor brute subscrise in 2019, comparativ cu anul precedent, sustinuta de o evolutie solida pe segmentele asigurarilor de Sanatate, Property si Casco, a anuntat, luni, compania.

PROMO


Astfel, in 2019, valoarea totala a primelor brute subscrise de companie a depasit suma de 1,3 miliarde lei.

In acelasi timp, profitul brut, inregistrat conform standardelor de raportare IFRS in scop de consolidare, a fost de peste 45 milioane lei. Volumul total al despagubirilor platite de companie in anul precedent a fost putin peste suma de 820 milioane lei, mai mult cu 27% fata de anul anterior..

"Si in 2019 ne-am concentrat pe sustinerea cu precadere a segmentelor de asigurari non-auto, in conformitate cu strategia de dezvoltare sustenabila, pe termen lung, a companiei. Rezultatele pozitive si evolutia stabila din 2019 subliniaza faptul ca strategia noastra are efectele scontate. Totodata, pentru OMNIASIG, angajatii au un rol esential in atingerea obiectivelor de business, astfel ca acordam in permanenta o atentie deosebita imbunatatirii mediului de lucru si a conditiilor oferite acestora", a declarat Mihai TECAU, Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group

"Anul trecut ne-am orientat foarte mult si catre segmentul de responsabilitate sociala, venind in sprijinul comunitatii cu proiecte si actiuni de CSR si voluntariat complexe. Pentru 2020, avem un plan de actiune integrat, care ne va permite sa ne adaptam noului context economic generat de criza coronavirus, pastrand, in acelasi timp si trendul nostru de dezvoltare ascendenta. Acum, la implinirea a 25 de ani de activitate a OMNIASIG in Romania, angajamentul nostru pe termen lung ramane acelasi - de a face din performanta o traditie, pe toate segmentele de activitate ale companiei, pastrand, totodata, preocuparea noastra constanta in a oferi produse si servicii de calitate, adaptate nevoilor si cerintelor clientilor nostri", a adaugat Mihai TECAU, Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.

Se poate observa o dinamica ascendenta pe linia Asigurarilor de Sanatate, unde cresterea a fost de peste 30% fata de anul 2018. "Ca reactie a acestei evolutii pozitive, compania actioneaza rapid in dezvoltarea acestui segment, cea mai recenta realizare fiind lansarea noii asigurari de sanatate de grup OMNI+, un nou concept adaptat dinamicii pietei si nevoilor clientilor. Rezultatele inregistrare in 2019 subliniaza faptul ca acest segment devine din ce in ce mai mult o prioritate pentru clientii OMNIASIG si ca acestia au inteles utilitatea si necesitatea unei astfel de asigurari", au spus oficialii companiei.

In concordanta cu strategia companiei de dezvoltare a liniilor de asigurari non-auto, s-a remarcat o tendinta de crestere si in cazul asigurarilor de tip Property (Asigurarile de incendiu si calamitati naturale), subscrierile din 2019 crescand sustinut cu aproximativ 8% fata de anul precedent.

Pe segmentul asigurarilor auto (Casco si RCA) compania a inregistrat o crestere usoara a volumului total de prime brute subscrise fata de anul 2018, insumand cumulat pe cele doua linii prime brute subscrise in valoare de peste 880 milioane lei. Valoarea totala a despagubirilor platite pe segmentul asigurarilor auto, Casco si RCA cumulat, a crescut in 2019 cu aproape 20% fata de anul anterior. Segmentul asigurarilor Casco a consemnat o evolutie semnificativa de peste 15%, in timp ce pe linia asigurarilor de raspundere civila a autovehiculelor (RCA), volumul primelor brute subscrise a ramas constant.

In ceea ce priveste asigurarile de asistenta turistica (de calatorie), volumul subscrierilor din 2019 a crescut cu peste 25%, fapt ce demonstreaza un grad de responsabilitate tot mai ridicat cand vine vorba de planificarea vacantelor.

Numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz de catre OMNIASIG Vienna Insurance Group in descursul anului 2019 a fost in cuantum de 725, in timp ce numarul reclamatiilor solutionate favorabil a fost de 115, restul fiind neintemeiate. Raportat la numarul politelor de asigurare emise de companie in 2019 si care nu au fost anulate, numarul de petitii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta doar 0,05% dintre acestea. Totodata, raportat la numarul de dosare de dauna avizate in aceasta perioada, numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta 0,41% dintre acestea.

OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS in 2019, la nivel general, a fost de 86,69%, in crestere cu 1,69% fata de anul 2018.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrata in sistem dualist, a carei conducere este asigurata de Directorat, sub supravegherea si coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse si o retea teritoriala extinsa.

975 accesari