
Principalele responsabilitati:
- Asigura suportul tehnic si comercial pentru toate entitatile societatii, prin analizarea solicitarilor tehnice pentru produsele de locuinta;
- Adiministreaza dosarul tehnic si participa la crearea de noi produse de asigurare, modificarea / actualizarea produselor de asigurare existente ;
- Efectueaza activitati de subscriere comerciala directa;
- Urmareste modul de derulare a politelor de locuinta aflate in administrarea departamentului (incasare rate la termene scadente, emitere acte aditionale, emitere deconturi de prima, verificare facturi/borderouri transmise de intermediari);
- Urmareste, implementeaza si testeaza produsele de asigurare facultative si obligatorii de locuinte, procesele si fluxurile de subscriere in aplicatiile informatice ;
- Eficientizeaza, optimizeaza si monitorizeaza activitatea de suport sucursale.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul subscrierii asigurarilor non-auto si in asistenta tehnica suport entitati de vanzare - minimum 3 ani;
- Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
- Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
- Cunostinte utilizare MS Office, in special Excel (formule, grafice) - nivel mediu;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitate de analiza si organizare, atentie la detalii;
- Capacitatea de gestionare si finalizare a sarcinilor multiple;
- Orientare spre rezultate, creativitate in domeniul tehnic;
- Integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente World Class;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere