
Principalele responsabilitati:
- organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza activitatea departamentului;
- participa la elaborarea si implementarea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurare (produse noi si/sau modificarea celor existente) corespunzatoare segmentului de asigurari coordonat;
- elaboreaza documentatia de subscriere pentru produse noi si/sau modificarea celor existente;
- elaboreaza si testeaza cerintele de implementare a produselor de asigurare (noi si/sau modificarea celor existente) in sistemele informatice si de emitere electronica a politelor de asigurare;
- elaboreaza rapoarte de monitorizare periodica a portofoliului de asigurari necesare analizei si administrarii liniei de asigurari gestionate;
- monitorizeaza si interpreteaza evolutia portofoliului, respectiv a indicatorilor de portofoliu de asigurari corespunzator liniei de asigurari gestionate;
- acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei la subscrierea riscurilor pe linia de asigurari tehnice administrata in limita competentelor;
- deasfasoara activitate comerciala directa (analizeaza solicitarile primite de la clienti/brokeri/agenti de intermediere si intocmeste/inainteaza ofertele, emite si administreaza politele de asigurare);
Cerinte minime obligatorii:
- studii superioare finalizate;
- experienta in domeniul asigurarilor - minimum 5 ani;
- experienta in domeniul asigurarilor de Raspunderi generale si profesionale - minimum 3 ani;
- cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint)/aplicatii specifice domeniului de activitate;
- cunostinte limba engleza - nivel avansat/limbaj business (scris/vorbit);
- cunostinte informatice privind emiterea politelor de asigurare dintr-un sistem electronic (constituie un avantaj);
Aptitudini:
- abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
- abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
- capacitatea de a urmari proiectele in paralel;
- grad ridicat de autonomie, abilitate de a lua decizii;
- orientarea spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
- gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
- flexibilitate la schimbari, inovatie;
- integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente World Class;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere