
- propune si participa la crearea de produse noi de asigurare pe liniile de asigurari tehnice administrate (asigurarea echipamentelor electronice si asigurarea de avarii accidentale) si la efectuarea de modificari / actualizari ale produselor existente;
- analizeaza solicitarile tehnice si comerciale pe linie de subscriere primite de la entitatile companiei si furnizeaza sau propune in timp util solutii de rezolvare;
- analizeaza si avizeaza in cadrul nivelului de competenta, solicitarile primite referitoare la sume asigurate subscrise, reduceri de cotatii de prima, derogari de la conditiile standard;
- acorda asistenta entitatilor companiei (la solicitarea acestora) la intocmirea de oferte catre clienti / brokeri sau avizeaza ofertele realizate de acestea;
- acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei (la solicitarea acestora) la negocierea si la emiterea efectiva a contractelor / politelor de asigurare;
- analizeaza solicitarile primite de la clienti / brokeri / agenti de intermediere si intocmeste / inainteaza ofertele de raspuns;
- emite contracte / polite de asigurare in conditiile respectarii prevederilor din Dosarul Tehnic, a incadrarii in "treaty"-urile sau contractele facultative de reasigurare si a limitelor proprii de competenta;
- propune si participa la conceperea sistemului de rapoarte interne necesar analizei si administrarii liniei de asigurari gestionate.
- studii superioare;
- certificare in domeniul distributiei in asigurari;
- experienta in domeniul asigurarii de avarii accidentale si echipamente electronice - minimum 6 ani;
- cunostinte utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint) / aplicatii specifice domeniului de activitate;
- cunostinte limba engleza - nivel avansat / limbaj business;
- bune abilitati de planificare, organizare si coordonare;
- bune abilitati de comunicare si negociere;
- capacitate de analiza, sinteza si decizie;
- orientare catre client si spre atingerea obiectivelor;
- capacitatea de a lucra independent si in echipa;
- promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- responsabilitate, initiativa, gandire logica.
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere