Principalele responsabilitati:
- se documenteaza (colecteaza date, realizeaza studii/rapoarte) asupra produselor de asigurare, tendintelor pietei (locale si internationale) si efectueaza analize comparative privind pozitionarea ofertei de produse si servicii OMNIASIG la nivel de piata
- deruleaza activitati specifice etapelor procesului de dezvoltare produse (produse noi sau revizuiri de produse existente in toate fazele acestuia reglementate intern prin politici/proceduri specifice - dezvoltare concept, dezvoltare documentatie de produs si implementare (inclusiv implementare IT si testare in sistemele informatice de gestiune si emitere):
- coordoneaza proiectele de dezvoltare produse alocate, relationand cu structurile interne implicate in dezvoltarea Produselor (echipa multidisciplinara - vanzari, underwriting, actuariat, daune, juridic etc) urmarind implementarea acestora in termenele planificate; se asigura de documentarea intregului proces pentru lansarea in distributie in concordanta cu politicile/procedurile interne (competente de aprobare; comunicarea canalelor de distributie/ASF, dupa caz);
- participa la elaborarea documentatiei care sta la baza crearii, modificarii si implementarii / lansarii in distributie a produsului, asigurandu-se de conformitatea cu procedurile interne specifice dezvoltarii de produse, administrarii portofoliului de produse si/sau documentatia de produs aprobata;
- propune actualizari / imbunatatiri de produse, in baza concluziilor monitorizarilor constante / analizelor privind dinamica pietei&nevoilor Clientilor, inclusiv cele identificate in procesul de analiza a reclamatiilor / instrumentarii daunelor
- gestioneaza portofoliul de produse in conformitate cu procedurile / normele specifice aplicabile (versiuni in vigoare/istoric);
- ofera suport / asistenta privind elementele de produs (inclusiv validarea materialelor de marketing privind promovarea produselor).
Cerinte:
- studii superioare;
- experienta acumulata in domeniul asigurarilor generale (ariile subscriere, dezvoltare produse, vanzari) - minimum 3 ani;
- experienta relevanta pe un post similar constituie un avantaj
- cunostinte / certificari in domeniul managementului de proiecte constituie avantaj;
- cunostinte limba engleza - nivel avansat.
Aptitudini: - bune abilitati de organizare, planificare, coordonare, prioritizare si managementul timpului;
- bune abilitati de comunicare eficienta si lucru in echipa multidisciplinara;
- orientarea spre obiective si rezultate / client
- gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
- flexibilitate la schimbari, inovatie;
- integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, asumarea responsabilitatii.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente World Class;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.