
- Organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza activitatea departamentului;
- Participa la elaborarea si implementarea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurare (produse noi si/sau modificarea celor existente) si distributia acestora;
- Intocmeste si actualizeaza planul de produse in baza deciziilor companiei si a evolutiei proiectelor de dezvoltare;
- Coordoneaza procesul periodic de revizuire a produselor din perspectiva adecvarii la piata-tinta;
- Se documenteaza asupra produselor de asigurare, tendintelor pietei (locale si internationale) si efectueaza analize comparative necesare in procesul de dezvoltare produse;
- Deruleaza activitati specifice etapelor procesului de dezvoltare produse:
- coordoneaza proiectele de dezvoltare produse desfasurate la nivel inter-departamental, relationand cu structurile interne implicate in dezvoltarea produselor (UW, Actuariat Analiza si Tarifare, Vanzari, Daune, Litigii);
- participa la elaborarea documentatiei in vederea fundamentarii deciziilor conform politicii de competente in vigoare privind crearea de produse noi / revizuirea celor existente:
- propune actualizari / imbunatatiri, in baza concluziilor monitorizarilor constante si/sau a propunerilor primite de la celelalte entitati / arii functionale;
- elaboreaza si/sau avizeaza documentatia tehnica de produs (inclusiv cea specifica implementarii in sistemele informatice de gestiune si emitere), asigurandu-se de conformitatea cu procedurile interne specifice dezvoltarii de produse, administrarii portofoliului de produse (Dosar Tehnic) si/sau documentatia tehnica de produs aprobata.
- Studii superioare;
- Experienta in ariile subscriere si dezvoltare produse / coordonare vanzari / management de portofolii - minimum 5 ani;
- Cunostinte in domeniul managementului de proiecte constituie avantaj;
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat.
Aptitudini: - Abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
- Capacitatea de a urmari proiectele in paralel;
- Grad ridicat de autonomie; abilitate de a lua decizii;
- Orientarea spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
- Gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
- Flexibilitate la schimbari, inovatie;
- Integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere