1asig.ro
1asig.ro
OMNIASIG: Subscrieri de peste 975 ...

OMNIASIG: Subscrieri de peste 975 milioane de lei in primele 9 luni, in crestere cu 3%

5 min. / 1.540 cuvinte
OMNIASIG Vienna Insurance Group a inregistrat in primele trei trimestre ale anului 2020, marcat puternic de provocarile cauzate de pandemie, o crestere de 3% a primelor brute subscrise, in comparatie cu primele noua luni ale anului trecut, la peste 975 milioane de lei.

PROMO


Conform standardelor de raportare IFRS in scop de consolidare, profitul brut inregistrat de companie a fost de aproape 56 milioane lei.

De asemenea, compania a inregistrat un volum total al despagubirilor platite de peste 610 milioane lei, fluxul de gestionare a daunelor functionand neintrerupt in toata aceasta perioada.

"Evolutia urmeaza strategia de crestere sustenabila si prudenta a companiei, iar rezultatele echilibrate consemnate in perioada marcata de pandemia Covid-19, se datoreaza orientarii continue catre dezvoltarea segmentelor non-auto. Obiectivul principal este in continuare de a oferi tuturor clientilor si partenerilor companiei o experienta cat mai placuta si mai rapida in accesarea produselor si serviciilor OMNIASIG", au transmis oficialii companiei.

Coform acestora, intreaga activitate a companiei a fost adaptata la contextul actual, protejand permanent interesele clientilor, partenerilor si angajatilor, prin adoptarea unui management prudent si responsabil pentru minimizarea impactului generat de pandemia Covid-19. In aceeasi directie, la implinirea a 25 de ani, OMNIASIG a dezvoltat o campanie aniversara dedicata clientilor, pentru a le multumi pentru incredere, in aceasta perioada dificila pentru toti. Astfel, pentru incheierea sau reinnoirea unei polite de asigurare facultativa, cu durata de minim 12 luni, in perioada 2 noiembrie 2020-31 ianuarie 2021, clientii pot castiga, prin tragere la sorti, doua masini Ford Puma Ecoboost Hybrid, carduri George de la BCR cu sume de bani pe ele, sau vouchere Altex.

Clientii au aratat un interes in crestere pentru Asigurarile de incendiu si calamitati naturale (Property), astfel ca in primele noua luni ale anului curent, valoarea subscrierilor a fost cu 10% mai mare, respectiv peste 184 milioane lei.

"Cu siguranta anul 2020 a marcat cea mai intensa perioada de transformare in business din ultimul deceniu. Este anul in care majoritatea afacerilor a trebuit sa se adaptaze rapid si sa gaseasca solutii optime, inovative pentru continuitate, dar, in acelasi timp si pentru dezvoltare. O perioada de intensa concentrare si alerta, in care pentru a fi alaturi de clienti si parteneri cu produse si servicii adaptate, ne-am indreptat atentia catre digitalizare, inovatie si am implementat in ritm accelerat proiecte de investitii transformationale. Am putut astfel sa oferim produse de sanatate actualizate, necesare mai ales in aceste luni, sau sa implementam solutii digitale facile si pentru constatarea daunelor auto. Rezultatul primelor noua luni este unul solid si sustenabil, care marcheaza competitivitatea produselor si serviciilor OMNIASIG", a declarat Mihai TECAU, Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.

In intervalul ianuarie-septembrie 2020, pe masura ce constientizarea nevoii de produse si de servicii medicale a crescut, linia Asigurarilor de Sanatate a consemnat in continuare o crestere constanta. Astfel, valoarea subscrierilor a urcat cu peste 35% pe aceasta linie.

Totodata, compania a realizat investitii sustinute pe acest segment prin digitalizarea continua a asigurarilor de sanatate.

O alta linie de asigurari non-auto care s-a remarcat in primele trei trimestre ale acestui an este cea a asigurarilor de raspundere civila generala, care a inregistrat o crestere a primelor brute subscrise de peste 6%.

In primele trei trimestre, asigurarile auto, Casco si RCA, au inregistrat aproximativ acelasi nivel al volumului de prime brute subscrise precum anul trecut, cu un total de peste 667 milioane lei, cumulat pe ambele linii. Remarcam o preocupare pentru cresterea nevoii de protectie facultativa pe linia asigurarilor auto, avand in vedere ca linia CASCO a inregistrat o crestere de 10%. Totalul despagubirilor platite pe cele doua linii cumulat a crescut cu aproape 9%, ajungand la valoarea de peste 530 milioane lei.

Compania a remarcat in aceasta perioada un interes crescut in randul clientilor pentru solutiile digitale oferite. Printre optiunile digitale pe care le pot accesa clientii OMNIASIG se numara posibilitatea de a incheia sau reinnoi politele chiar de acasa, tinand legatura cu reprezentantii companiei; inspectia de risc aferenta incheierii unei polite Casco si constatarea unei daune pot fi realizate printr-o modalitate video, fara a fi necesara deplasarea, iar daunele pot fi notificate online, direct pe website-ul nostru, www.omniasig.ro, sau la call center, 021.9669.

Numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz de catre OMNIASIG Vienna Insurance Group in primele noua luni ale anului 2020 a fost in cuantum de 472, in timp ce numarul reclamatiilor solutionate favorabil a fost de 36, restul fiind neintemeiate. Raportat la numarul politelor de asigurare emise de companie in primele noua luni, si care nu au fost anulate, numarul de petitii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta doar 0,047% dintre acestea. Totodata, raportat la numarul de dosare de dauna avizate in aceasta perioada, numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta 0,4% dintre acestea.

OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Prin urmare, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat a fost in primele noua luni ale anului de 89,49%.

1.056 accesari