1asig.ro
1asig.ro
Nu lasa nervii sa conduca. Fii ...

Nu lasa nervii sa conduca. Fii #calmlavolan!

5 min. / 1.540 cuvinte

Desi reprezinta un risc greu cuantificabil in cifre, cercetarile in domeniu indica faptul ca agresivitatea la volan creste semnificativ riscul producerii de accidente rutiere, alaturi de factori precum oboseala, neatentie, alcool sau lipsa de experienta. Soferii care manifesta un nivel mare de agresivitate la volan raporteaza de doua ori mai multe accidente in simularile de condus, conform unui studiu American Pychological Association. Cu toate acestea, stirile privind incidente de violenta si agresivitate in traficul din Romania nu sunt o noutate, multi soferi lasandu-se usor condusi de astfel de stari emotionale negative. 

PROMO


Agresivitatea in trafic, sau fenomenul "road rage", cum mai este cunoscut peste hotare, poate afecta orice participant la trafic, dupa cum a demonstrat un incident tragic, petrecut la inceputul lunii august a acestui an, pe strazile din Bucuresti, cand un conducator de trotineta a ajuns sub rotile unei masini dupa ce a fost impins in trafic de un motociclist. Motociclistul si tanarul de pe trotineta s-ar fi sicant la un semafor. La urmatorul stop, motociclistul s-a apropiat de victima si a lovit-o cu casca. Tanarul s-a dezechilibrat si a cazut in fata masinii, care l-a lovit in plin, neputand sa il evite desi a franat.

Tocmai de aceea, in cadrul editiei din acest an a proiectului #treazlavolan, sunt reluate si o serie de mesaje care trag un semnal de alarma cu privire la riscul agresivitatii in trafic, dar si cum poate fi aceasta redusa

Agresivitatea la volan si solutiile pentru reducerea acestui comportament periculos au constituit tema principala a editiei de anul trecut a campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN!, devenita, pentru trei luni, FII CALM LA VOLAN! 

Despre campanie

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GENERALI Romania, EUROINS Romania, GRAWE Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, GOTHAER Asigurari-Reasigurari, FUNK International Romania, RENOMIA SRBA Insurance Broker, ASISOFT, INTER Broker, ECLAIMS, AON Romania, MILLENIUM Insurance Broker, FABRICA de Asigurari, GARANTA Asigurari, DAW Management Broker, GLOBASIG Broker si LION Broker.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Asociatiei motoADN, Rebel in Romania si TATUC Serv Consulting.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro si AutoStiri.ro.

Daca nu esti inca parte din comunitatea #treazlavolan, alatura-te cu un Like! paginii de Facebook, dar si un Join pe grupul dedicat si un Follow paginii de Instagram.

 

1.187 accesari