Locatii: Bucuresti HQ, Cluj, Dolj, Iasi
Numar posturi vacante: 4, locate astfel:
Regiunea Bucuresti – 1 post (Bucuresti)
Regiunea Sud-Vest – 1 post (preferabil judetul Dolj)
Regiunea Transilvania – 1 post (preferabil judetul Cluj)
Regiunea Est – 1 post (preferabil judetul Iasi)
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
acorda suport unitatilor teritoriale Asirom, pentru regiunea de vanzari alocata, in derularea activitatii de ofertare si subscriere, analizeaza si aproba pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice) incheierea de asigurari pentru liniile de business corporate non-motor (bunuri si ingineresti, raspunderi civile, garantii, Cargo, CMR), potrivit competentelor stabilite, normelor de subscriere si legislatiei in vigoare;
desfasoara activitatea de subscriere a riscurilor pentru liniile alocate, in conditii de prudenta si profesionalism;
indeplineste atributiile cu respectarea dispozitiilor legislative, a normelor si regulamentelor interne, cu observarea respectarii permanente a drepturilor consumatorilor consacrate de legislatia specifica domeniului asigurarilor si a dispozitiilor normative privind protectia datelor cu caracter personal, in colaborare cu DPO.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in asigurari generale non-auto (subscriere sau coordonare retele vanzari) – min. 3 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
disponibilitate pentru deplasari in regiunea coordonata;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatie: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial;
colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru identificarea solutiilor in cazul riscurilor ce necesita acceptari si plasamente in reasigurare, daca este cazul;
urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie;
colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs;
sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in subscriere asigurari generale non-auto – min. 5 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD) – constituie avantaj;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Location: Bucharest HQ
Individual employment contract for an indefinite period, full time.
Work from Home option available.
Main Responsabilities:
Support of the Reinsurance Departments Activities;
Activities related to the Reinsurance Renewals and Management of Reinsurance Treaties;
Support in the search for facultative reinsurance cover for business;
Reporting Activities within the Company and with Group and relevant Stakeholders.
Specific Requirements:
Economics or Business banchelor's degree, actuarial/ mathematics/ master’s degree is a plus;
Fundamental Accounting skills required;
Underwriting/ Actuarial or Reinsurance experience is a plus, however interest in this interesting area is required;
Enthusiasm and professionalism in approaching and fulfilling the tasks;
strong communication skills, both written and oral with professional level of English language;
PC Knowledge (MS Office) – advanced level required, SQL knowledge is a plus;
Interest in joining an energetic team of professionals in an important insurance business related field;
Results orientation and focus on achieving goals;
Special analysis and synthesis skills, attention to detail;
Planning and organizing.
Asirom’s Offer:
Becoming of team member of one of the strongest insurance companies in Romania and becoming part of the market leader in CEE with the Headquarter based in Vienna, Austria;
Asirom is a leading company and empowers and grows talents;
Motivational salary package corresponding to responsibilities and position;
Benefits according to internal rules;
Development of new skills and support in capitalizing on strength via learning platform, via group events, expert panels, internal and external seminars;
Competitive, dynamic and professional work environment.
Please let us know if you or anyone you consider suitable is interested and apply at
recrutare@asirom.ro.
Locatie: Bucure?ti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri, potrivit competentelor stabilite;
analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerului ierarhic incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial, impreuna cu departamentele de vanzari, dupa caz;
analizeaza oportunitatea, din punct de vedere tehnic, de subscriere a unor riscuri care nu se incadreaza in mod obisnuit in limitele tratatelor de reasigurare si inainteaza propuneri spre managerul ierarhic;
propune solutii tehnice si financiare de participare la licitatii, in conditii de prudentialitate si rentabilitate, in baza analizei cererilor de oferte de asigurare;
urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie (prime brute subscrise, rata daunei);
contribuie la optimizarea procesului de subscriere, la imbunatatirea normelor si conditiilor specifice; se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
experienta in asigurari generale non-motor - min. 1 an;
experienta in activitatea de subscriere asigurari de bunuri si ingineresti constituie un avantaj;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel avansat;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Dac? te reg?se?ti în cerin?ele de mai sus, a?tept?m cu interes CV-ul t?u pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatii: Bucure?ti HQ, Bacau, Prahova, Galati, Vrancea, Suceava, Bihor
Numar posturi vacante: 2
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
instrumenteaza dosarele de daua avizate in baza politelor de asigurare non-auto,
elibereaza avize tehnice,
actualizeaza cu informatii sistemele informatice folosite in cadrul procesului de instrumentare a dosarelor,
stabileste si actualizeaza rezerva de daune avizate pe dosare,
aplica procedurile si instructiunile specifice daunelor non-auto,
participa impreuna cu experti tehnici la constatarea avariilor,
emite oferte de despagubire in limita competentelor,
plateste / propune la plata despagubiri pentru dosarele de dauna.
Cerinte:
studii superioare finalizate cu diploma de Licenta, preferabil in specialitate tehnica/economica,
bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor,
experienta minim 3 ani in activitatea de daune non-auto – pentru postul din cadrul Echipei Daune Complexe,
experienta in daune non-auto reprezinta un avantaj – pentru postul din cadrul Echipei Daune Standard,
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor,
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor,
bune cunostinte MS Office,
cunoasterea limbii engleze – nivel mediu,
capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii,
abilitati de planificare si organizare,
initiativa si atitudine proactiva,
integritate si etica.
Dac? te reg?se?ti în cerin?ele de mai sus, a?tept?m cu interes CV-ul t?u pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatia: Bucure?ti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
Activitatea consta in asigurarea asistentei si reprezentarii Asirom, de la procesul de identificare si analizare a inscrisurilor, identificare a solutiei legale, redactarea tuturor documentelor in dosar intr-o maniera profesionista si eficienta si pana la asigurarea asistentei si reprezentarii in fata instantelor judecatoresti.
reprezentarea in instanta in jurisdictia CA Bucuresti si consultanta juridica;
constituirea, modificarea si eliberarea rezervei de dauna;
actiuni pentru recuperarea creantelor;
raportari si evidente legate de activitatea desfasurata.
Cerinte:
studii superioare juridice;
experienta in domeniul juridic – minim 2 ani in ultimii 3 ani;
experienta de lucru in societati de asigurare, in mandate de litigii in legatura cu dosare diverse si complexe;
abilitati avansate de comunicare si scriere juridica;
abilitati de prioritizare, de eficientizare a timpului de lucru in proiecte cu termen de livrare urgent;
foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
bune cunostinte MS Office;
integritate si etica.
Dac? te reg?se?ti în cerin?ele de mai sus, a?tept?m cu interes CV-ul t?u pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatia: Bucuresti, toate judetele
Contract de munca / Contract de mandat.
Responsabilitati principale:
dezvolta permanent echipa de agenti coordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prin recrutare si dezvoltare;
dezvolta portofoliul de asigurari atat prin implicarea membrilor echipei, cat si prin dezvoltarea portofoliului propriu de asigurari;
raspunde de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atat prin echipa de agenti coordonata, cat si direct;
organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.
Cerinte:
studii superioare/medii;
cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
experienta in activitatea de vanzare asigurari – minim 1 an;
detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
abilitati de negociere si prezentare;
abilitati de coordonare echipa;
orientare catre obtinere de rezultate;
orientare catre client;
integritate si etica;
spirit antreprenorial;
atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
tinuta (mod de prezentare);
permis de conducere categoria B – constituie avantaj.
Oferta Asirom:
sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
suport pentru instruire si dezvoltare continue;
mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.
Dac? te reg?se?ti în cerin?ele de mai sus, a?tept?m cu interes CV-ul t?u pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Stiri
VIDEO: Maturizarea pietei de asigurari si rolul brokerului in relatia cu clientul
Despre industria de asigurari, diversificarea portofoliului pentru a putea acoperi nevoile romanilor dar si rolul brokerului in relatia cu clientul, ne-a vorbit Catalin BOICEANU, Director General Adjunct, GLOBASIG Broker, in cadrul emisiunii "Ora de Risc" la RFI Romania.
Cum poti avea o casa mai sigura in fata riscurilor catastrofale?
Prima saptamana a campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Locuinte" a fost dedicata celor trei riscuri catastrofale care ameninta locuintele romanilor - cutremure, inundatii si alunecari de teren - precum si importantei protectiei financiare prin incheierea unei asigurari obligatorii de locuinta.
ASF deschide cea de a treia editie a Student Club
Studentii si masteranzii pasionati de pietele financiare se pot inscrie, in perioada 06 - 16.10.2022, la ASF Student Club.
ASF: Strategia pentru dezvoltarea pietei de capital, in consultare publica
"Strategia Nationala pentru Dezvoltarea Pietei de Capital 2022 - 2026", un proiect derulat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara in colaborare cu Ministerul Finantelor, avand drept consultant Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OECD), a fost publicata la sectiunea Transparenta decizionala, pe site-ul Ministerului Finantelor.
VIDEO: Zodia Asigurarilor - Care sunt solutiile in cazul unui faliment la o companie aeriana?
Paul LAZIA, Managing Director, Risk Management Network 360, ne-a vorbit in cea mai recenta emisiune Zodia Asigurarilor, de la Canal 33, despre cat de importanta este informarea clientilor si a personalului din asigurari, cu ce ne confruntam in cazul unui faliment la o companie aeriana dar si despre importanta politelor de asigurare.
Pentru dezabonareinstant apasati aici. Va multumim ca sunteti alaturi de noi.
Mesaj trimis catre .