Nr. 978 - 6 iunie 2022

Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!

Motto: Succesul nu este final, esecul nu este fatal: curajul de a continua este ceea ce conteaza.

EUROINS Romania - Inspector Daune Exerne


Candidatul ideal:

  • Studii superioare (tehnice - avantaj);
  • Experienta in instrumentare si verificare dosare daune auto de minimum 1 an;
  • Cunostinte operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook);
  • Rezistenta la stres;
  • Prezenta de spirit.

Descrierea jobului:

  • - Verifica documentele cu care se prezinta pagubitii/asiguratii la avizarea unei daune;
  • Verifica valabilitatea asigurarii in programul informatic si solicita documentele necesare de la sucursalele emitente;
  • Opereaza avizarile de daune si rezerva de daune in programul informatic;
  • Inregistreaza dosarele de daune in registrele specializate;
  • Instrumenteaza si lichideaza dosarul de dauna in maximum 15 zile de la primirea facturii;
  • Realizeaza situatii statistice solicitate de seful direct ierarhic;
  • Ofera suport colegilor in rezolvarea de probleme cu grad de prioritate ridicat.

Candidatii interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresele  Elena.stoica@euroins.ro  si  recrutare@euroins.ro


EUROINS Romania - Responsabil proces Relatii Parteneri


Candidatul ideal:

  • Cunostinte solide de operare Pachetul MS Office, Excel formule de baza, functia Pivot, Vlookup etc.;
  • Experienta in domeniu auto/asigurari de minimun 2 ani;
  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta/studii medii.

Descrierea jobului:

  • Asigurarea corespondentei si comunicarii cu partenerii Directiei Daune;
  • Gestionarea contractelor cu acestia;
  • Inregistrarea in platforma dedicata a documentelor specifice;
  • Alte sarcini trasate de catre superiorul ierarahic.

Candidatii interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresele  Elena.stoica@euroins.ro  si  recrutare@euroins.ro


EUROINS Romania - Inspector daune auto consatatare si lichidare


Responsabilitati principale:

  • Executa activitatea de constatare, evaluare, lichidare si plata a daunelor pentru evenimente asigurate din contractele de asigurare incheiate de societate;
  • Raspunde de integritatea documentatiei din dosarul de dauna pe tot parcursul instrumentarii acestuia; 
  • Colaboreaza cu experti tehnici in vederea rezolvarii dosarelor de dauna in baza unor aprobari de la conducerea departamentului (stabileste obiectivele expertizei tehnice, participa impreuna cu expertul la verificarile si masuratorile efectuate de acesta);
  • Stabileste si actualizeaza rezerva de dauna pentru fiecare dosar avizat de dauna;
  • Urmareste solutionarea in termen a dosarelor pentru care s-au depus documentele necesare in vederea platii dosarului de dauna;
  • Analizeaza dosarele de dauna, evalueaza marimea daunei si propune plata acestora. 

Ce cautam la viitorul coleg:

  • Experienta in asigurari de minim 3 ani;
  • Experienta in constatrea daunelor auto minim 2 ani;
  • Certificare ISF;
  • Studii superioare tehnice, preferabil specializarea mecanica auto;
  • Integritate etica si profesionalism;
  • Foarte bune abilitati de planificare si organizare, gandire analitica si sinteza,seriozitate, constiinciozitate, perseverenta;
  • Capacitate de a respecta termenele limita.

Candidatii interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresele  Elena.stoica@euroins.ro  si  recrutare@euroins.ro


ASIROM VIG - Subscriitor (Property & Engineering)


Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1 
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
  • analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial, impreuna cu departamentele de vanzari, dupa caz; 
  • analizeaza oportunitatea, din punct de vedere tehnic, de subscriere a unor riscuri care nu se incadreaza in mod obisnuit in limitele tratatelor de reasigurare; colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru cedarea acestor riscuri in reasigurare, daca este cazul; 
  • propune solutii tehnice si financiare de participare la licitatii, in conditii de prudentialitate si rentabilitate, in baza analizei cererilor de oferte de asigurare; 
  • urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
  • elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
  • gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie (prime brute subscrise, rata daunei);
  • colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
  • contribuie la optimizarea procesului de subscriere, la imbunatatirea normelor si conditiilor specific; se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
  • ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs; sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.

Cerinte: 

  • studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
  • experienta in domeniul asigurarilor – min. 3 ani;
  • experienta in subscriere asigurari de bunuri si ingineresti – constituie avantaj;
  • buna cunoastere a legislatiei in domeniul asigurarilor;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • capacitati de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
  • planificare si organizare;
  • cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
  • cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel avansat;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail  recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG - Consilier Fronting


Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1 
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • emite, semneaza si administreaza politele de tip fronting; urmareste incasarea primelor de asigurare, propune plata comisioanelor catre intermediarii locali acolo unde este cazul;
  • transmite catre Departamentul Operatiuni politele emise in cadrul departamentului, in vederea operarii acestora in sistemul informatic, aloca primele incasate in sistemul informatic;
  • intocmeste deconturile pentru recuperarea daunelor pe politele fronting si urmareste  incasarea sumelor;
  • elaboreaza deconturile de reasigurare si propune spre avizare/aprobare Directorului de departament plata soldurilor catre reasiguratori;
  • actualizeaza permanent datele din platformele informatice in cazul retelelor de fronting si participa la intalniri periodice cu reprezentantii acestora, in tara sau in strainatate; 
  • tine legatura permanent cu centrele de coordonare ale retelelor de fronting si participa la intalniri periodice cu reprezentantii acestora, in tara sau in strainatate; 
  • participa la elaborarea, revizuirea si implementarea politicilor, procedurilor, metodologiilor si normelor specifice de subscriere asigurari generale;
  • efectuaza analize privind evolutia portofoliului de asigurari fronting, pe baza rezultatelor tehnice si a bazelor de date puse la dispozitie de structurile responsabile (Controlling UW, IT etc.); intocmeste raportarile specifice activitatii de fronting.
  • colaboreaza cu Departamentul Managementul Riscurilor, Departamentul Juridic & Conformitate si Departamentul Actuariat pentru identificarea si masurarea riscurilor specifice activitatii de subscriere.

Cerinte: 

  • studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
  • certificare ISF, conform lege speciala privind domeniul de activitate (IDD)
  • experienta in activitatea de subscriere – min. 1 an;
  • experienta in activitatea de subscriere asigurari generale non-auto, constituie avantaj;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • capacitati de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
  • cunoasterea limbii engleze – cel putin nivel mediu;
  • cunostinte MS Office (Excel, Power Point);
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail  recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG – Consilier Juridic


Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 3 
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

Activitatea consta in asigurarea asistentei si reprezentarii Asirom, de la procesul de identificare si analizare a inscrisurilor, identificare a solutiei legale, redactarea tuturor documentelor in dosar intr-o maniera profesionista si eficienta si pana la asigurarea asistentei si reprezentarii in fata instantelor judecatoresti.

  • reprezentarea in instanta in jurisdictia CA Bucuresti si consultanta juridica; 
  • constituirea, modificarea si eliberarea rezervei de dauna;
  • actiuni pentru recuperarea creantelor;
  • raportari si evidente legate de activitatea desfasurata.

Cerinte: 

  • studii superioare juridice;
  • experienta in domeniul juridic – minim 2 ani in ultimii 3 ani;
  • experienta de lucru in societati de asigurare, in mandate de litigii in legatura cu dosare diverse si complexe;
  • abilitati avansate de comunicare si scriere juridica;
  • abilitati de prioritizare, de eficientizare a timpului de lucru in proiecte cu termen de livrare urgent; 
  • foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor; 
  • bune cunostinte  MS Office;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail  recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG – Inspector Daune Auto (RCA / CASCO)


Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 3
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • gestionarea si lichidarea dosarelor de daune ce i-au fost repartizate, in limitele de competenta si in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
  • solutionarea corecta si la timp a dosarelor de daune, reclamatiilor sau raportarilor si analizelor repartizate.
  • constatarea si lichidarea daunelor CASCO:
  • mentinerea unui contact direct cu clientul/ client Asirom;
  • verificarea valabilitatii politei facultative/ verificarea si incadrarea riscului acoperit;
  • constatarea/ reconstarea avariilor produse in evenimentul avizat;
  • evaluarea cuantumului despagubirii si stabilirea rezervei de dauna;
  • emiterea ofertei de despagubire;
  • emiterea acceptelor de plata;
  • stabilirea cazurilor de regres/ recuperare;
  • plata despagubirilor, in limita competentelor de plata stabilite prin procedurile interne.

Cerinte: 

  • studii superioare tehnice finalizate cu diploma de Licenta, preferabil in specializarea autovehicule rutiere;
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • experienta in activitatea de constatare si/sau lichidare daune auto;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • bune cunostinte  MS Office;
  • cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
  • atentie la detalii; 
  • abilitati de organizare; 
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail  recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG - Inspector Daune Non-Auto


Locatii: Bucuresti HQ, Bacau, Prahova, Galati, Vrancea, Suceava, Bihor
Numar posturi vacante: 4
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • instrumenteaza dosarele de daua avizate in baza politelor de asigurare non-auto, 
  • elibereaza avize tehnice,
  • actualizeaza cu informatii sistemele informatice folosite in cadrul procesului de instrumentare a dosarelor, 
  • stabileste si actualizeaza rezerva de daune avizate pe dosare, 
  • aplica procedurile si instructiunile specifice daunelor non-auto, 
  • participa impreuna cu experti tehnici la constatarea avariilor, 
  • emite oferte de despagubire in limita competentelor, 
  • plateste / propune la plata despagubiri pentru dosarele de dauna.

Cerinte: 

  • studii superioare finalizate cu diploma de Licenta, preferabil in specialitate tehnica/economica,
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor,
  • experienta minim 3 ani in activitatea de daune non-auto – pentru posturile din cadrul Echipei Daune Complexe,
  • experienta in daune non-auto reprezinta un avantaj – pentru posturile din cadrul Echipei Daune Standard,
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor,
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor,
  • bune cunostinte  MS Office,
  • cunoasterea limbii engleze – nivel mediu,
  • capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, 
  • abilitati de planificare si organizare,
  • initiativa si atitudine proactiva, 
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail  recrutare@asirom.ro.

 


ASIROM VIG – Unit Manager


Locatia: Bucuresti, toate judetele
Contract de munca / Contract de mandat.

Responsabilitati principale:

  • dezvolta permanent echipa de agenti coordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prin recrutare si dezvoltare; 
  • dezvolta portofoliul de asigurari atat prin implicarea membrilor echipei, cat si prin dezvoltarea portofoliului propriu de asigurari;
  • raspunde de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atat prin echipa de agenti coordonata, cat si direct; 
  • organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.

Cerinte: 

  • studii superioare/medii;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
  • experienta in activitatea de vanzare asigurari – minim 1 an; 
  • detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
  • bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
  • abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • abilitati de coordonare echipa;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • orientare catre client;
  • integritate si etica;
  • spirit antreprenorial;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
  • tinuta (mod de prezentare);
  • permis de conducere categoria B – constituie avantaj.

Oferta Asirom:

  • sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail  recrutare@asirom.ro.


Stiri
"Forumul de Fiscalitate pentru Industria Serviciilor Financiare" reuneste specialistii din domeniu
Institutul Bancar Roman (IBR) organizeaza, pe 30 iunie a.c., a cincea editie a evenimentului "FORUMUL DE FISCALITATE PENTRU INDUSTRIA SERVICIILOR FINANCIARE". Acesta este sustinut de Publicatiile XPRIMM in calitate de Partener Media.
VIDEO: Fenomenul #BeginWithGlobasig atrage tinerii spre industria asigurarilor
Despre #BeginWithGlobasig, un fenomen care atrage tot mai multi tineri catre industria de asigurari, si nu numai, au discutat reprezentantii GLOBASIG Broker - Antonio BABETI, CEO si Catalin BOICEANU, Director Tehnic - in cadrul emisiunii Ora de Risc by XPRIMM, la RFI Romania.
Fabrica de Asigurari a organizat Conferinta Anuala de Vanzari & Gala Premiilor 2022
Dupa doi ani de restrictii pandemice, Fabrica de Asigurari (FDA) a continuat traditia de a organiza cel mai important eveniment din an, Conferinta Anuala de Vanzari & Gala Premiilor Fabrica de Asigurari 2022, ocazie de premiere si apreciere a celor mai buni parteneri de business ai FDA!
Crestere de peste 50% a castigului salarial mediu al angajatilor din asigurari, in luna martie
In luna martie 2022, in majoritatea activitatilor din sectorul economic, nivelul castigului salarial mediu net a crescut fata de luna precedenta. La fel s-a intamplat si in activitatea de (re)asigurari si pensii private, care a inregistrat o crestere de peste 50%, potrivit datelor INS - Institutul National de Statistica analizate de 1asig.ro.
PwC: 21% dintre angajatii din Romania sunt ingrijorati de lipsa oportunitatilor de avansare in cariera
Angajatii care lucreaza exclusiv la distanta sunt mai ingrijorati decat cei care lucreaza hibrid sau fizic, de lipsa oportunitatilor de avansare in cariera, potrivit unui sondaj global Workforce Hopes and Fears realizat de PwC. In schimb cei care nu pot lucra la distanta, in principal pentru ca munca lor poate fi facuta doar la sediul fizic, au un grad de satisfactie mai scazut fata de locul lor de munca.
Pentru dezabonare instant apasati aici. Va multumim ca sunteti alaturi de noi. Mesaj trimis catre .