Executa activitatea de constatare, evaluare, lichidare si plata a daunelor pentru evenimente asigurate din contractele de asigurare incheiate de societate;
Raspunde de integritatea documentatiei din dosarul de dauna pe tot parcursul instrumentarii acestuia;
Colaboreaza cu experti tehnici in vederea rezolvarii dosarelor de dauna in baza unor aprobari de la conducerea departamentului (stabileste obiectivele expertizei tehnice, participa impreuna cu expertul la verificarile si masuratorile efectuate de acesta);
Stabileste si actualizeaza rezerva de dauna pentru fiecare dosar avizat de dauna;
Urmareste solutionarea in termen a dosarelor pentru care s-au depus documentele necesare in vederea platii dosarului de dauna;
Analizeaza dosarele de dauna, evalueaza marimea daunei si propune plata acestora.
Ce cautam la viitorul coleg:
Experienta in asigurari de minim 3 ani;
Experienta in constatrea daunelor auto minim 2 ani;
Certificare ISF;
Studii superioare tehnice, preferabil specializarea mecanica auto;
Integritate etica si profesionalism;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare, gandire analitica si sinteza,seriozitate, constiinciozitate, perseverenta;
Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial, impreuna cu departamentele de vanzari, dupa caz;
analizeaza oportunitatea, din punct de vedere tehnic, de subscriere a unor riscuri care nu se incadreaza in mod obisnuit in limitele tratatelor de reasigurare; colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru cedarea acestor riscuri in reasigurare, daca este cazul;
propune solutii tehnice si financiare de participare la licitatii, in conditii de prudentialitate si rentabilitate, in baza analizei cererilor de oferte de asigurare;
urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie (prime brute subscrise, rata daunei);
colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
contribuie la optimizarea procesului de subscriere, la imbunatatirea normelor si conditiilor specific; se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs; sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
experienta in domeniul asigurarilor ? min. 3 ani;
experienta in subscriere asigurari de bunuri si ingineresti ? constituie avantaj;
buna cunoastere a legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitati de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze ? nivel avansat;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) ? nivel avansat;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
emite, semneaza si administreaza politele de tip fronting; urmareste incasarea primelor de asigurare, propune plata comisioanelor catre intermediarii locali acolo unde este cazul;
transmite catre Departamentul Operatiuni politele emise in cadrul departamentului, in vederea operarii acestora in sistemul informatic, aloca primele incasate in sistemul informatic;
intocmeste deconturile pentru recuperarea daunelor pe politele fronting si urmareste incasarea sumelor;
elaboreaza deconturile de reasigurare si propune spre avizare/aprobare Directorului de departament plata soldurilor catre reasiguratori;
actualizeaza permanent datele din platformele informatice in cazul retelelor de fronting si participa la intalniri periodice cu reprezentantii acestora, in tara sau in strainatate;
tine legatura permanent cu centrele de coordonare ale retelelor de fronting si participa la intalniri periodice cu reprezentantii acestora, in tara sau in strainatate;
participa la elaborarea, revizuirea si implementarea politicilor, procedurilor, metodologiilor si normelor specifice de subscriere asigurari generale;
efectuaza analize privind evolutia portofoliului de asigurari fronting, pe baza rezultatelor tehnice si a bazelor de date puse la dispozitie de structurile responsabile (Controlling UW, IT etc.); intocmeste raportarile specifice activitatii de fronting.
colaboreaza cu Departamentul Managementul Riscurilor, Departamentul Juridic & Conformitate si Departamentul Actuariat pentru identificarea si masurarea riscurilor specifice activitatii de subscriere.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
certificare ISF, conform lege speciala privind domeniul de activitate (IDD)
experienta in activitatea de subscriere ? min. 1 an;
experienta in activitatea de subscriere asigurari generale non-auto, constituie avantaj;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitati de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
cunoasterea limbii engleze ? cel putin nivel mediu;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point);
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 3
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
Activitatea consta in asigurarea asistentei si reprezentarii Asirom, de la procesul de identificare si analizare a inscrisurilor, identificare a solutiei legale, redactarea tuturor documentelor in dosar intr-o maniera profesionista si eficienta si pana la asigurarea asistentei si reprezentarii in fata instantelor judecatoresti.
reprezentarea in instanta in jurisdictia CA Bucuresti si consultanta juridica;
constituirea, modificarea si eliberarea rezervei de dauna;
actiuni pentru recuperarea creantelor;
raportari si evidente legate de activitatea desfasurata.
Cerinte:
studii superioare juridice;
experienta in domeniul juridic ? minim 2 ani in ultimii 3 ani;
experienta de lucru in societati de asigurare, in mandate de litigii in legatura cu dosare diverse si complexe;
abilitati avansate de comunicare si scriere juridica;
abilitati de prioritizare, de eficientizare a timpului de lucru in proiecte cu termen de livrare urgent;
foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
bune cunostinte MS Office;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 3
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
gestionarea si lichidarea dosarelor de daune ce i-au fost repartizate, in limitele de competenta si in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
solutionarea corecta si la timp a dosarelor de daune, reclamatiilor sau raportarilor si analizelor repartizate.
constatarea si lichidarea daunelor CASCO:
mentinerea unui contact direct cu clientul/ client Asirom;
verificarea valabilitatii politei facultative/ verificarea si incadrarea riscului acoperit;
constatarea/ reconstarea avariilor produse in evenimentul avizat;
evaluarea cuantumului despagubirii si stabilirea rezervei de dauna;
emiterea ofertei de despagubire;
emiterea acceptelor de plata;
stabilirea cazurilor de regres/ recuperare;
plata despagubirilor, in limita competentelor de plata stabilite prin procedurile interne.
Cerinte:
studii superioare tehnice finalizate cu diploma de Licenta, preferabil in specializarea autovehicule rutiere;
bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
experienta in activitatea de constatare si/sau lichidare daune auto;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
bune cunostinte MS Office;
cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
atentie la detalii;
abilitati de organizare;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Locatii: Bucuresti HQ, Bacau, Prahova, Galati, Vrancea, Suceava, Bihor
Numar posturi vacante: 4
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
instrumenteaza dosarele de daua avizate in baza politelor de asigurare non-auto,
elibereaza avize tehnice,
actualizeaza cu informatii sistemele informatice folosite in cadrul procesului de instrumentare a dosarelor,
stabileste si actualizeaza rezerva de daune avizate pe dosare,
aplica procedurile si instructiunile specifice daunelor non-auto,
participa impreuna cu experti tehnici la constatarea avariilor,
emite oferte de despagubire in limita competentelo