Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 950 - 17 mai 2021


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto:Nu te compara cu nimeni altcineva din lume. Daca o faci, te jignesti pe tine.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

 

ASIROM VIG recruteaza:

Manager Vanzari Agentie

Locatia: Bucuresti - Agentia Carol
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Agentia Carol este cea mai mare agentie Asirom din tara si este dedicata exclusiv colaborarii cu Brokerii de Asigurare.

Responsabilitati principale:

  • Organizeaza, conduce, coordoneaza si raspunde de activitatea de vanzari realizata prin intermediul Brokerilor de Asigurare, conform specificului structurii organizatorice pe care o coordoneaza, reglementarilor interne si legislatiei in vigoare;
  • Responsabil pentru rezultatele de vanzari ale ariei coordonate;
  • Recrutare, selectie, monitorizare si stimulare echipa;
  • Training (pregatire permanenta), coaching, evaluare echipa;
  • Stabilire obiective pentru aria coordonata.

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Certificari si atesatate ISF, conform lege speciala privind domeniul de activitate;
  • Experienta in pozitii de conducere/coordonare echipa de vanzari: minim 3 ani;
  • Experienta in colaborarea cu brokerii reprezinta un avantaj;
  • Experienta in asigurari de minim 3 ani constituie un avantaj;
  • Capacitate de planificare, organizare, coordonare, delegare si control;
  • Abilitati de comunicare interpersonala cunostinte si abilitati solide de management si leadership;
  • Orientare spre rezultate si spirit antreprenorial;
  • Gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza;
  • Aptitudini de luare a deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • Abilitatea de a construi echipe de succes, abilitate de lucru in echipa, aptitudinea de a lucra cu oamenii;
  • Capacitate de stabilire si evaluare a obiectivelor (KPI si/sau indicatori de performanta/dezvoltare);
  • Operare PC: buna cunoastere a pachetului MS Office;
  • Integritate si etica;
  • Atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta, ambitie si optimism;
  • Carnet de conducere categoria B reprezinta un avantaj.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.



ASIROM VIG recruteaza:

Subscriitor Senior (Asigurari de raspundere civila)

Locatia: Bucuresti HQ
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • Analizeaza si aproba, pe criterii tehnice, incheierea de asigurari de raspundere civila potrivit competentelor stabilite;
  • Urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere asigurari de raspundere civila;
  • Gestioneaza eficient portofoliul de asigurari de raspundere civila, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia;
  • Implementeaza modificari pe produsele de asigurare ce se emit din sistemele electronice Asirom;
  • Realizeaza analize de portofoliu si contribuie la optimizarea procesului de subscriere, precum si la imbunatatirea normelor si conditiilor specific;
  • Sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
  • Experienta in activitatea de subscriere asigurari de raspundere civila - minim 3 ani;
  • Cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
  • Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
  • Entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • Orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • Capacitate de analiza si sinteza deosebite;
  • Atentie la detalii;
  • Integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.



ASIROM VIG recruteaza:

Inspector Daune Auto

Locatie: Bucuresti HQ
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • Gestionarea si lichidarea dosarelor de daune ce i-au fost repartizate, in limitele de competenta si in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
  • Solutionarea corecta si la timp a dosarelor de daune, reclamatiilor sau raportarilor si analizelor repartizate.

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice, preferabil in specializarea autovehicule rutiere;
  • Bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • Experienta in activitatea de daune auto reprezinta un avantaj;
  • Entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • Orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • Bune cunostinte MS Office;
  • Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati de organizare;
  • Integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.



ASIROM VIG recruteaza:

Inspector Daune Non-Auto

Locatii: Bucuresti HQ, Bacau, Prahova, Galati, Vrancea, Suceava, Bihor
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:

  • Instrumenteaza dosarele de dauna avizate in baza politelor de asigurare non-auto,
  • Elibereaza avize tehnice,
  • Actualizeaza cu informatii sistemele informatice folosite in cadrul procesului de instrumentare a dosarelor,
  • Stabileste si actualizeaza rezerva de daune avizata pe dosare,
  • Aplica procedurile si instructiunile specifice daunelor non-auto,
  • Participa impreuna cu expertii tehnici la constatarea avariilor,
  • Emite oferte de despagubire in limita competentelor,
  • Plateste / propune la plata despagubiri pentru dosarele de dauna.

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice, preferabil in specializare tehnica;
  • Bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • Minim 3 ani experienta, din care minim 1 an in daune non-auto;
  • Entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • Orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • Bune cunostinte MS Office;
  • Cunoasterea sistemelor informatice utilizate in procesul de instrumentare a daunelor reprezinta un avantaj;
  • Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Initiativa si atitudine proactiva;
  • Integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.



ASIROM VIG recruteaza:

Unit Manager

Locatia: Bucuresti, toate judetele
Contract de munca.
Contract de mandat.

Responsabilitati principale:

  • Dezvolta permanent echipa de agenti coordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prin recrutare si dezvoltare;
  • Dezvolta portofoliul de asigurari atat prin implicarea membrilor echipei, cat si prin dezvoltarea portofoliului propriu de asigurari;
  • Raspunde de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atat prin echipa de agenti coordonata, cat si direct;
  • Organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.

Cerinte:

  • Studii superioare/medii;
  • Cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
  • Experienta in activitatea de vanzare asigurari - minim 1 an;
  • Detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
  • Cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
  • Bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
  • Abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
  • Abilitati de negociere si prezentare;
  • Abilitati de coordonare echipa;
  • Orientare catre obtinere de rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Integritate si etica;
  • Spirit antreprenorial;
  • Atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
  • Tinuta (mod de prezentare);
  • Permis de conducere categoria B - constituie avantaj.

Oferta Asirom:

  • Sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • Posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • Suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • Mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro




GTM Managing Services is looking for:

Software Analyst Tester

Company specialized in SaaS applications for the automotive and insurance industries with focus on automated repairs and claims handling.

With more than 5000 professional users in Romania and Hungary, GTM's applications are the preferred solution of Operational Leasing companies in Romania, for authorization of repairing costs.

The constant development of new features and products and also the international expansion plans have increased our need for more software quality assurance specialized personnel. A few examples of the most recent projects are: Carfix mobile app, a refreshed version of Claimbox claims handling platform, AI integration for the automatic care damage recognition, used cars management platform and many more.

If you like cars, software and have a solid technical background then look no further!

Contact us and be a part of the development of new and exciting products.

Skills:

  • Good communication skills;
  • Very good attention to details;
  • Able to quickly find solutions to the problems reported by the apps' users;
  • Knowledge of software testing principles and working methodologies;
  • Significant experience in Quality Assurance (troubleshooting, testing) ;
  • Basic Knowledge of database solutions (SQL, MySQL) and reporting tools;
  • Ability to understand a JSON/XML file;
  • Ability to read and understand log files;
  • Excellent communication skills and strong work ethics;
  • Experience in translating business requirements into workflows based on the clients' descriptions;
  • Knowledge of ticketing and task management software (Asana, Jira or similar) ;
  • Intermediate / advanced level of English language, speaking and writing;
  • Experience in software application testing - is an advantage;
  • Knowledge of the car operation and ease in identifying its components is a plus.

Main tasks:

  • Assist the deployment of GTM services outside Romania (main targeted markets: Austria. France, Spain, Netherlands, Poland) ;
  • Collaborate with third party service providers for new integrations;
  • Assist in training and/or producing tutorials to teach the basic features of the tools;
  • Support programmers in issue resolution;
  • Create, maintain, and run test plans and documentation;
  • Identify and report software defects and usability concerns;
  • Validate defect corrections;
  • Create and send reports to stakeholders;
  • Identify missing or inadequate processes in order to provide quality service.

Please send your CV to eduard@gtmotive.ro.



OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR

Principalele responsabilitati: 

  • Realizeaza plasamentul in reasigurare si gestioneaza contracte de reasigurare facultative (in special raspunderi, dar si bunuri, maritime, etc);
  • Administreaza tratate de reasigurare (in special raspunderi, dar si bunuri, maritime, etc.);
  • Elaboreaza evidente, statistici si raportari in domeniul reasigurarii.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 2 ani;
  • Experienta in subscriere sau reasigurari constituie un avantaj;
  • Cunostine limba engleza (scris si vorbit) - nivel avansat;
  • Cunostinte MS Office (in special Excel) - nivel avansat;
  • Abilitati de organizare, planificare, comunicare si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Responsabilitate, initiativa, integritate, gandire logica.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • optiunea "Work from Home" disponibila;
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: 

https://www.omniasig.ro/ro/cariere, precizand pozitia pentru care doresc sa aplice.



OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR ASIGURARI

Principalele responsabilitati:

  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
  • Recrutarea si selectia, instruirea si fidelizarea agentilor colaboratori.

Cerinte:

  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 1 an;
  • Certificare in domeniul distributiei in asigurari;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa;
  • Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.
    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
  • optiunea "Work from Home" disponibila;
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:

 https://www.omniasig.ro/ro/cariere, precizand pozitia pentru care doresc sa aplice.



OMNIASIG VIG recruteaza:

Sef Departament Training

Principalele responsabilitati: 

  • Coordoneaza intreaga activitatea de training pentru forta de vanzare - angajati si agenti;
  • Asigura proiectarea, organizarea, realizarea si evaluarea programelor de pregatire in concordanta cu obiectivele companiei;
  • Asigura coordonarea sistemului de cariera pentru agentii persoane fizice prin desfasurarea cursurilor de pregatire profesioanala, cat si a celorlalte actiuni de pregatire specifice.
Cerinte:
  • Studii superioare;
  • Certificare formator;
  • Experienta in training - minimum 2 ani;
  • Experienta in asigurari constituie avantaj;
  • Experienta in design instructional si e-learning constituie avantaj;
  • Cunostinte utilizare aplicatii grafice/prelucrare video reprezinta avantaj;
  • Capacitate de planificare, coordonare, delegare, control si comunicare interpersonala;
  • Capacitate de analiza si sinteza, abilitati de negociere, abilitati de prezentare in public;
  • Permis de conducere - categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari in teritoriu.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • optiunea "Work from Home" disponibila;
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:

 

https://www.omniasig.ro/ro/cariere, precizand pozitia pentru care doresc sa aplice.



Stiri

VIDEO: Antreprenor in Asigurari - Personal Branding

Cel mai recent episod al emisiunii Antreprenor in Asigurari, realizata de XPRIMM, se refera la Personal Branding. Invitatii episodului din 14 mai au fost Cristian Dan IONESCU, consultant VIP NN, si Cristian Dorel LACATUS, trainer ELIRE. Ei sunt intraprenori si antreprenori cu foarte multa experienta, fiecare dintre ei avand un brand personal foarte bine conturat si foarte puternic.

Continuare

VIDEO: Angajatorii sunt mai atenti in a oferi beneficii extrasalariale din zona asigurarilor

Vicentiu DRAGOMIRESCU, Strategic Sales Manager in cadrul brokerului GrECo Romania, ne-a vorbit, in cea mai recenta emisiune Ora de Risc by XPRIMM, la RFI Romania, despre tendintele ultimului an in ceea ce priveste beneficiile extrasalariale, asigurarile si pensiile private incluse in astfel de pachete, si nu numai.

Continuare

Conferinta Internationala de Asigurari din Georgia va fi transmisa pe canalul de YouTube al XPRIMM

XPRIMM Publication organizeaza joi, 20 mai 2021, incepand cu ora 13:00 (ora Romaniei), Conferinta Internationala de Asigurari din Georgia, cel mai important eveniment dedicat pietei georgiene de asigurari, gazduit de platforma Zoom si transmis in direct pe canalul de YouTube XPRIMM.

Continuare

VIDEO: Antreprenor in Asigurari - o noua emisiune marca XPRIMM

Emisiunea Antreprenor in Asigurari este cel mai nou produs media lansat de XPRIMM, ce va fi difuzat saptamanal, sub formatul unui talk-show, in cadrul caruia prezentam antreprenori si intraprenori care pot inspira si pe altii in cautarea succesului.

Continuare

Studiu: Depresia, anxietatea si miscarea insuficienta cresc riscurile pentru sanatatea angajatilor din Romania, in contextul pandemiei

6% dintre angajati au renuntat la serviciile medicale de care aveau nevoie de teama pandemiei, nivelul stresului este in crestere, dar tot mai multi angajati intentioneaza sa-si schimbe stilul de viata intr-unul sanatos. Acestea sunt o parte dintre concluziile studiului Mercer Marsh Benefits: Romania Health and LifeStyle Survey 2021.

Continuare

VIDEO: PRBAR Academy: De vorba cu... Adrian MARIN si Stefan PRIGOREANU

PRBAR Academy a relansat programul "De vorba cu....", avandu-i ca primi invitati in debutul acestei serii pe Adrian MARIN, Presedintele UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si pe Stefan PRIGOREANU, Vicepresedintele PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare Reasigurare.

Continuare

Asigurarea facultativa a locuintei de la Gothaer include acum si clauza de asistenta tehnica de urgenta la domiciliu

Cu o schimbare importanta a stilului nostru de viata, impusa de pandemia pe care o traversam cu totii, locuinta a devenit mediul in care petrecem cel mai mult timp. Grija pentru casa noastra a devenit, firesc, mai mare si la fel atentia pe care i-o acordam. In acest context, Gothaer vine in intampinarea nevoilor clientilor sai si ofera, odata cu asigurarea facultativa a locuintei CASA MEA sau CASA MEA PREMIUM, noua clauza GoASIST prin care se acorda Asistenta Tehnica de Urgenta la Domiciliu.

Continuare

Peste jumatate dintre salariatii de la nivel global si-ar da demisia daca nu li se ofera flexibilitate dupa pandemie

Noua din zece angajati isi doresc flexibilitate in alegerea locului de unde muncesc si a programului de munca. Daca ar putea opta, peste jumatate (54%) dintre respondentii angajati ar alege un programul de lucru flexibil, in timp ce pentru 40% ar prima flexibilitatea in privinta locului din care muncesc, conform studiului EY "Work Reimagined Employee Survey.

Continuare

Castigul salarial net a crescut cu 182 de lei in luna martie

In luna martie 2021, castigul salarial mediu nominal brut a fost 5.785 lei, cu 288 lei (+5,2%) mai mare decat in luna februarie 2021. Castigul salarial mediu nominal net a fost 3.547 lei, in crestere fata de luna precedenta cu 182 lei (+5,4%).

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!