|
| OMNIASIG VIG recruteaza:
SUBSCRIITOR RASPUNDERI Principalele responsabilitati: - Analizarea solicitarilor si luarea deciziei de preluare a riscurilor in asigurare;
- Negocierea si incheierea politelor de asigurare;
- Acordarea de asistenta sucursalelor privind subscrierea politelor de asigurare;
- Administrarea curenta a produsele de asigurare si a contractelor de asigurare;
- Intocmirea de rapoarte de analiza a activitatii;
- Elaborarea de propuneri de dezvoltare a produselor de asigurare.
Cerinte:
- Studii superioare (de preferat in domeniul juridic sau economic);
- Experienta in asigurari generale - minimum 5 ani;
- Experienta in asigurari de raspundere civila - minimum 2 ani;
- Cunostinte utilizare calculator (Excel, Word) - nivel mediu;
- Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Responsabilitate, initiativa, gandire logica.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centralasi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere
|
|
| OMNIASIG
VIG recruteaza:
SUBSCRIITOR ASIGURARI TEHNICE Principalele responsabilitati:
- propune si participa la crearea de produse noi de asigurare pe liniile de asigurari tehnice administrate (asigurarea echipamentelor electronice si asigurarea de avarii accidentale) si la efectuarea de modificari / actualizari ale produselor existente;
- analizeaza solicitarile tehnice si comerciale pe linie de subscriere primite de la entitatile companiei si furnizeaza sau propune in timp util solutii de rezolvare;
- analizeaza si avizeaza in cadrul nivelului de competenta, solicitarile primite referitoare la sume asigurate subscrise, reduceri de cotatii de prima, derogari de la conditiile standard;
- acorda asistenta entitatilor companiei (la solicitarea acestora) la intocmirea de oferte catre clienti / brokeri sau avizeaza ofertele realizate de acestea;
- acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei (la solicitarea acestora) la negocierea si la emiterea efectiva a contractelor / politelor de asigurare;
- analizeaza solicitarile primite de la clienti / brokeri / agenti de intermediere si intocmeste / inainteaza ofertele de raspuns;
- emite contracte / polite de asigurare in conditiile respectarii prevederilor din Dosarul Tehnic, a incadrarii in "treaty"-urile sau contractele facultative de reasigurare si a limitelor proprii de competenta;
- propune si participa la conceperea sistemului de rapoarte interne necesar analizei si administrarii liniei de asigurari gestionate.
Cerinte:
- studii superioare;
- certificare in domeniul distributiei in asigurari;
- experienta in domeniul asigurarii de avarii accidentale si echipamente electronice - minimum 6 ani;
- cunostinte utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint) / aplicatii specifice domeniului de activitate;
- cunostinte limba engleza - nivel avansat / limbaj business;
- bune abilitati de planificare, organizare si coordonare;
- bune abilitati de comunicare si negociere;
- capacitate de analiza, sinteza si decizie;
- orientare catre client si spre atingerea obiectivelor;
- capacitatea de a lucra independent si in echipa;
- promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- responsabilitate, initiativa, gandire logica.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centralasi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere
|
|
| OMNIASIG VIG recruteaza:
SUBSCRIITOR FRONTINGURI Principalele responsabilitati:
- Organizeaza si urmareste derularea programelor internationale de asigurare (polite tip fronting);
- Emite polite de asigurare tip fronting pe baza instructiunilor primite de la reasiguratorii parteneri;
- Monitorizeaza incasarea primelor de asigurare (emitere deconturi prima, analiza platilor in baza de date, inregistrarea platilor in centralizatorul intern si in aplicatia reasiguratorului);
- Efectueaza platile datorate reasiguratorilor (intocmire borderouri, emitere debit note de plata in favoarea reasiguratorilor, emitere credit note in cazul platilor centralizate);
- Intocmeste periodic rapoarte catre reasiguratori (incasare prime, situatie daune, etc.);
- Oferteaza si emite polite locale (cross selling) aferente clientilor din programele internationale.
Cerinte:
- Studii superioare (de preferat in domeniul juridic);
- Experienta in asigurari corporate (non-auto si auto) - minimum 3 ani;
- Experienta in crearea de conditii de asigurare de raspunderi/bunuri constituie un avantaj;
- Experienta pe un post similar constituie un avantaj;
- Cunostinte MS Office (Excel, Word) - nivel mediu;
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- Cunoasterea unei alte limbi straine constituie avantaj.
Aptitudini:
- Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Capacitatea de a lucra in echipa;
- Capacitatea de a lucra sub presiune;
- Rezistenta la stres;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Asumarea responsabilitatii.
- Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centralasi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere
|
|
| OMNIASIG VIG recruteaza:
SEF DEPARTAMENT DOSAR TEHNIC Principalele responsabilitati:
- Organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza activitatea departamentului;
- Participa la elaborarea si implementarea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurare (produse noi si/sau modificarea celor existente) si distributia acestora;
- Intocmeste si actualizeaza planul de produse in baza deciziilor companiei si a evolutiei proiectelor de dezvoltare;
- Coordoneaza procesul periodic de revizuire a produselor din perspectiva adecvarii la piata-tinta;
- Se
documenteaza asupra produselor de asigurare, tendintelor pietei (locale
si internationale) si efectueaza analize comparative necesare in procesul
de dezvoltare produse;
- Deruleaza activitati specifice etapelor procesului
de dezvoltare produse:
- coordoneaza proiectele de dezvoltare produse desfasurate
la nivel inter-departamental, relationand cu structurile interne
implicate in dezvoltarea produselor (UW, Actuariat Analiza si Tarifare,
Vanzari,
Daune, Litigii);
- participa la elaborarea documentatiei in vederea fundamentarii
deciziilor conform politicii de competente in vigoare privind crearea
de produse noi / revizuirea celor existente:
- propune actualizari / imbunatatiri, in baza concluziilor monitorizarilor
constante si/sau a propunerilor primite de la celelalte entitati
/ arii functionale;
- elaboreaza si/sau avizeaza documentatia tehnica de produs (inclusiv
cea specifica implementarii in sistemele informatice de gestiune
si emitere), asigurandu-se de conformitatea cu procedurile interne
specifice dezvoltarii de produse, administrarii portofoliului
de produse (Dosar Tehnic) si/sau documentatia tehnica de produs
aprobata.
Cerinte: - Studii superioare;
- Experienta in ariile subscriere si dezvoltare produse / coordonare vanzari / management de portofolii - minimum 5 ani;
- Cunostinte in domeniul managementului de proiecte constituie avantaj;
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat.
Aptitudini:
- Abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
- Capacitatea de a urmari proiectele in paralel;
- Grad ridicat de autonomie; abilitate de a lua decizii;
- Orientarea spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
- Gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
- Flexibilitate la schimbari, inovatie;
- Integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centralasi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere
|
|
| OMNIASIG VIG recruteaza:
INSPECTOR DE RISC Principalele responsabilitati:
- Efectueaza inspectii de risc pentru evaluarea riscurilor asigurabile la obiective industriale, comerciale, social-culturale, administrative, etc.;
- Asigura suport activitatii de subscriere prin formularea de cerinte si recomandari cu termen de implementare si/sau excluderea anumitor riscuri;
- Contribuie la dezvoltarea normelor si formularelor aferente inspectiilor de risc pentru asigurarile de tip "incendiu la bunuri" ("property") si "tehnice" ("engineering");
- Propune solutii in vederea diminuarii riscurilor pentru obiectivul ce se solicita a fi asigurat;
- Opereaza in sistemele informatice datele specifice activitatii desfasurate;
- Ofera suport pentru activitatile de raportari si analiza interna.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic;
- Experienta de minimum 3 ani in efectuarea de inspectii de risc non-auto sau in cadrul inspectoratelor pentru situatii de urgenta (cu specialitatea avizarii-autorizarii in domeniul securitatii la incendiu);
- Cunoasterea legislatiei specifice domeniului apararii impotriva incendiilor, respectiv securitatii la incendiu;
- Cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor sau in domeniul asigurarilor constituie avantaj;
- Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu);
- Cunostinte MS Word, MS Excel (nivel mediu);
- Permis de conducere, categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasari prelungite in teritoriu.
Aptitudini: - Abilitati de comunicare interpersonala si lucru in echipa;
- Abilitati de planificare si organizare, analiza si sinteza;
- Atitudine proactiva, orientare catre client;
- Capacitatea de a respecta termene-limita;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Asumarea responsabilitatii;
- Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centralasi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere
|
|
| OMNIASIG VIG recruteaza:
INSPECTOR ASIGURARI Principalele responsabilitati:
- Promovarea si vanzarea produselor de asigurare;
- Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
- Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
- Recrutarea si selectia, instruirea si fidelizarea agentilor colaboratori.
Cerinte:
- Studii medii/superioare;
- Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 1 an;
- Certificare in domeniul distributiei in asigurari;
- Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
- Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
- Orientare catre obtinerea de rezultate;
- Orientare catre client;
- Atitudine pozitiva;
- Spirit de echipa;
- Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- optiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centralasi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa:https://www.omniasig.ro/ro/cariere
|