Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 931 - 24 august 2020


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Omul are nevoie de un singur vis pentru a suporta realitatea.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

?

ALLIANZ-TIRIAC Asigurari recruteaza:

Subscriitor Reasigurari

Ce responsabilitati vei avea?
  • Administrezi activitatea de primiri si cedari in reasigurare, atat facultativa cat si obligatorie;
  • Obtii si analizezi datele specifice de subscriere in vederea plasamentelor facultative (active sau pasive) sau a reinnoirii contractelor de reasigurare obligatorii;
  • Asiguri o comunicare transparenta si operativa cu partenerii reasiguratori in concordanta cu cerintele contractuale asumate sau cu cerintele de raportare din cadrul Grupului Allianz;
  • Asiguri respectarea normelor specifice privind activitatea de reasigurare din Grupul Allianz;
  • Analizezi documentatia de reasigurare (contracte) si asiguri o armonizare cu cerintele interne (atat din perspectiva tehnica cat si legala);
  • Instruiesti personalul cu atributii in Subscriere cu scopul de a facilita comunicarea intre ariile functionale;
  • Asiguri suportului tehnic pentru administrarea financiar contabila a portofoliilor AZT sau planificarea financiara.
?Ce asteptari avem de la tine?
  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minim 5 ani;
  • Experienta in subscriere constituie un avantaj;
  • Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Cunostinte avansate Microsoft Office, cu precadere Excel. Lucrul cu baze de date SQL constituie un avantaj;
  • Capacitate de luare a deciziilor in mod independent;
  • Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
  • Abilitati de comunicare si prezentare.
Asteptam CV-ul tau pe adresa recrutare@allianztiriac.ro.

ASIROM VIG recruteaza:

Manager Vanzari Brokeri

Locatii:

  • Municipiul Bucuresti si judetele: Prahova, Girugiu

Responsabilitati principale:

  • Implementeaza strategia de vanzari prin brokeri a companiei la nivelul regiunii (judetelor coordonate);
  • Organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si raspunde de activitatea de vanzari prin brokeri la nivelul regiunii, promovand produsele si serviciile oferite de ASIROM, in concordanta cu strategia companiei si in scopul realizarii obiectivelor stabilite de companie;
  • Raspunde de rezultatele regiunii conform obiectivelor stabilite, atat dpdv venituri (prime brute subscrise si incasari), cat si costuri si rezultat financiar (rata combinata, profit etc);
  • Raspunde, impreuna cu Directorul Regional Vanzari, de repartizarea/cascadarea obiectivelor comunicate de companie, catre managerii de vanzari si angajatii cu atributii de administrare si coordonare brokeri din regiune; Sustine dezvoltarea portofoliului de asigurari;
  • Raspunde de implementarea tuturor instrumentelor (produse de asigurare, programe, actiuni, campanii, sisteme de monitorizare/raportare, sisteme de evaluare etc) puse la dispozitie de sediul central in vederea sustinerii procesului de vanzare si realizarii obiectivelor;
  • Raspunde de implementarea standardelor de activitate stabilite pentru procesul de vanzare, monitorizeaza, evalueaza si implementeaza masuri privind aplicarea acestora;?
  • Raspunde de dezvoltarea canalelor de vanzari alternative (brokeri) la nivelul regiunii in conformitate cu strategia companiei;
  • Monitorizeaza si analizeaza zilnic si rezultatele regiunii, atat global, cat si la nivel elementar (in detaliu pe linii de afaceri, pe judete, pe actiuni specifice etc) si implementeaza masuri imediate de remediere a situatiilor nefavorabile;
  • Organizeaza frecvent intalniri cu managerii de vanzari, angajatii cu atributii de administrare si coordonare brokeri, dar si cu brokerii din regiune, atat pentru analizarea activitatii si a rezultatelor cat si pentru discutarea provocarilor si problemelor aparute in activitatea curenta, dar si pentru identificarea si implementarea masurilor necesare;
  • Efectueaza deplasari frecvente in scop de coordonare si control?a activitatii de vanzari din aria de responsabilitate (judetele coordonate);
  • Evalueaza permanent performantele subordonatilor, le ofera feed-back si suport in realizarea obiectivelor;
  • Identifica impreuna cu managerii de vanzari nevoile de dezvoltare/instruire ale subordonatilor si brokerilor? si prin colaborare cu sediul central (training si dezvoltare) se asigura de pregatirea continua a acestora;
  • Raspunde de dezvoltarea subordonatilor prin training, coaching, delegare de atributii, implicare in proiecte etc.

Cerinte:

  • Studii superioare de lunga durata: economice/tehnice;
  • Experienta in pozitii de conducere/coordonare echipa vanzari de cel putin 3 ani;
  • Experienta in asigurari de minim 3 ani reprezinta un avantaj;
  • Foarte buna cunoastere a mediului economic regional; cunoasterea pietei regionale de asigurare reprezinta un avantaj;
  • Gandire strategica si spirit inovator;
  • Abordeaza sarcinile cu entuziasm si actioneaza intr-un mod etic si profesional;
  • Abilitati exceptionale de leadership, capabil/a sa-i motiveze pe ceilalti si sa promoveze un mediu de lucru colaborativ;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate, concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • Abilitati exceptionale de comunicare si negociere;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Cunostinte limba engleza,?MS Office;
  • Proactivitate, integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.

Stiri

VIDEO: Dezbatere XTB - Trenduri demografice si impactul lor asupra viitorului financiar al romanilor

Cum vor afecta evolutiile demografice economia si sistemele de pensii? Care sunt principalele minusuri ale sistemului de pensii European, dar si cum arata perspectivele pentru generatiile viitoare. Despre toate acestea, dar si despre modul in care pandemia actuala de coronavirus va afecta plata pensiilor, au discutat Daniela GHETU, XPRIMM - Asigurari si Pensii, impreuna cu invitatii sai Adrian CODIRLASU, Presedinte, CFA Society Romania, Andreea NICA, Membru in Consiliul Director, CFA Society Romania, Dragos MANOLESCU, Membru, CFA Society Romania, in cea mai recenta editie a emisiunii-dezbatere Xprimm Time for Business (XTB).

Continuare

UNSAR lanseaza #ANTIGHINION: o campanie despre obiceiurile in fata neprevazutului

Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania (UNSAR) lanseaza campania #ANTIGHINION, cea mai recenta initiativa a industriei locale de profil cu privire la rolul si importanta asigurarilor in viata de zi cu zi a romanilor.

Continuare

Deloitte: Jumatate din bugetele de marketing ale companiilor, directionate catre retelele de socializare

In timpul pandemiei de COVID-19, companiile au redirectionat aproape jumatate din bugetele de marketing (46%) catre retelele de socializare si dispozitivele mobile, potrivit celei mai recente editii a studiului Deloitte Chief Marketing Officer (CMO) Survey, de doua ori mai mult decat inainte de pandemie.

Continuare

Studiu: Patru din cinci directori generali se asteapta ca munca de la distanta sa continue pe termen lung

Patru din cinci directori generali se asteapta ca munca de la distanta in companiile lor sa continue pe termen lung, dupa ce au constat ca temerile privind scaderea productivitatii in perioada de lockdown s-au dovedit nefondate, conform raportului CEO Panel Survey realizat de PwC la nivel global.

Continuare

EY: Munca de la birou devine munca de oriunde in lume, o tendinta cu consecinte fiscale

Pandemia a schimbat fundamental modul in care angajatii lucreaza astazi, iar prezenta in cladirile de birouri a fost inlocuita rapid cu munca de acasa si, in curand, cu munca de oriunde in lume, in locuri in care acum un an parea imposibil sa muncesti. Totusi, mirajul "work-from-anywhere" poate atrage anumite provocari in materie fiscala si juridica, care trebuie luate in considerare in egala masura si de angajatori, dar si de salariati, arata un material de opinie realizat de Corina MINDOIU, Partener Asociat, Asistenta Fiscala si Juridica, EY Romania.

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici