Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 918 - 30 martie 2020


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Raspandeste lumina, iar intunericul se va risipi de la sine.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

?

AEGON Romania recruteaza:

SENIOR ACTUARY

Locatie: Cluj-Napoca

Descrierea rolului:
  • Realizeaza sarcinile actuariale in procesul de raportare IFRS de grup si cea locala
  • Raportarea IFRS de grup are o frecventa trimestriala si presupune calculul si raportarea principalilor indicatori de profitabilitate pe produs: MCVNB si componentele sale, IRR, Payback Period, etc. precum si a indicatorilor necesari pentru raportarea de IFRS Margin
  • Raportarea locala are o frecventa lunara si presupune in principal sarcini de monitorizare si coordonare a actuarului responsabil pentru partea operationala a inchiderii locale pentru a asigura corectitudinea calculelor de rezerve tehnice si livrarea lor in termen
  • Utilizeaza si optimizeaza modelele actuariale ale companiei folosite in raportarile IFRS de grup
  • Colaboreaza cu echipa CEE Modelling Team pentru setarea de parametrii si modificarea / optimizarea acestora atunci cand este necesar
  • Cunoaste si aplica legislatia in vigoare si normele interne de Grup
  • Intocmeste si intretine documentatii pentru modelele utilizate
  • Este responsabil de raportarile MCVNB si IFRS Margin in procesul de bugetare, sub indrumarea si supervizarea Actuarului Sef
Candidatul ideal:
  • studii superioare finalizate
  • membru al Registrului Actuarilor din Romania (prezinta avantaj)
  • experienta de minim 3 ani in actuariat
  • experienta in dezvoltare de modele statistice / actuariale, de exemplu: MoSes, Prophet, Risk Agility Financial Modeler, Algo Financial Modeler
  • cunostintele de Solvency II sunt un avantaj
  • cunostinte bune de operare pc (word, excel, powerpoint)
  • cunostinte avansate de limba engleza
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro


AEGON Romania recruteaza:

BROKER MANAGER

Locatia jobului: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Brasov.

Descrierea rolului:

Deschidere parteneriate cu brokeri
  • Identifica parteneri de distributie brokeri
  • Propune si implementeaza strategia de vanzari de asigurari de viata prin partenerii respectivi
Coordonare vanzari prin brokeri
  • Coordoneaza activitatea de vanzari si raspunde de realizarea targetului de vanzari asumat
  • Organizeaza si sustine trainingurile pentru parteneri
  • Creeaza programe motivationale adresate fortei de vanzari a brokerilor
  • Dezvolta proiecte destinate cresterii vanzarilor la nivelul brokerilor
  • Lucreaza individual cu partenerii de vanzari - coaching / mentoring / asista la vanzare
Colaborarea se va realiza pe baza unui contract de prestari servicii.

Candidatul ideal:
  • Experienta in management vanzari asigurari de viata de minim 3 ani
  • Experienta de lucru in domeniul de brokeraj asigurari
  • Studii superioare finalizate
  • Cursuri de vanzari si management
  • Limba engleza la nivel bun
  • Permis de conducere categoria B
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro.

AEGON Romania recruteaza:

SENIOR INTERNAL AUDITOR

Locatia jobului: Cluj

Descrierea rolului:
  • Coordoneaza si administreaza structura de audit, facilitand astfel indeplinirea rolului de asistare a Conducerii entitatii in mentinerea si imbunatatirea sistemului de control intern;
  • Asigura implementarea la nivelul structurii de audit intern a standardelor si normelor metodologice elaborate de Group, precum si a normelor si procedurilor de lucru specifice legislatiei locale;
  • Intocmeste planul anual de audit prin evaluarea riscurilor activitatilor cuprinse in universul de audit, il supune spre aprobarea Consiliul de Administratie si asigura notificarea acestuia catre Autoritate;
  • Desfasoara misiuni de audit: intocmeste documentele premergatoare inceperii angajamentelor de audit, testeaza functionalitatea controalelor implementate de companie pe procesele auditate (verifica documentele specifice ariei auditate) si discuta cu personalul implicat in activitatile auditate;
  • Intocmeste rapoartele de audit pentru misiunile desfasurate si rapoartele semestriale privind activitatea auditului intern in mod obiectiv, utilizand un limbaj clar si concis;
  • Prezinta rezultate rapoartelor de audit catre Consiliul de Administratie, Comitetul de Audit si asigura transmiterea acestora catre autoritate;
  • Urmareste modul de implementare a planurilor de masuri formulate in rapoartele de audit si a recomandarilor cuprinse in Scrisoarea de Reprezentare intocmita de auditorul extern;
  • Colaboreaza cu directia de audit a grupului Aegon, asigura comunicarea rezultatelor misiunilor de audit, executa raportarile solicitate si participa la videoconferintele lunare de audit intern si la alte proiecte comune;
  • Furnizeaza informatii necesare Comitetului de audit in redactarea Raportului Anual si al altor documente.
Candidatul ideal:
  • Auditor financiar inscris Registrul Public Electronic ASPAAS sau aflat in curs de finalizare a stagiului de pregatire in audit financiar;
  • Studii superioare in domeniul economic (finante, contabilitate);
  • Cunoasterea legislatiei si a normelor specifice activitatii de audit intern;
  • Experienta in industria de pensii private sau asigurari;
  • Cunostinte in auditul sistemelor informatice reprezinta un avantaj;
  • Experienta de minim 3 ani in audit intern sau extern (Big 4);
  • Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);
  • Abilitati de planificare si organizare, capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan;
  • Abilitatea de a lucra cu minim de indrumare;
  • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, expunand clar si concis constatarile, recomandarile si concluziile rezultate in urma misiunilor de audit intern;
  • Gandire analitica si atentie la detalii;
  • Orientare spre obiective si rezultate;
  • Preocupare pentru calitatea muncii, creativitate, adaptabilitate si initiativa;
  • Abilitati de utilizare PC, cunostinte Excel, Word si PowerPoint la nivel avansat.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro.


AEGON Romania recruteaza:

TRAINER

Locatia jobului: Bucuresti

Descrierea rolului:

  • Resposabil pentru elaborarea si livrarea materialelor de curs pentru partenerii bancari ai companiei
  • Realizeaza coaching on the job pentru distribuitorii de asigurari
  • Evaluarea nivelului de acumulare a cunostintelor si abilitatilor dobandite pe parcursul trainingurilor si reevaluarea periodica a acestora
  • Concepe si dezvolta traininguri si prezentari conform necesitatilor identificate si solicitarilor altor departamente interne ale companiei
  • Elaborarea si trimiterea de rapoarte si analize ulterioare programelor de training
  • Colaborarea presupune deplasari in pondere de peste 50% din timp.
Candidatul ideal:

  • Experienta de minim 2 ani in domeniul training-financiar
  • Studii superioare economice finalizate
  • Diploma de formator autorizat CNFPA
  • Foarte bune abilitati de comunicare (clar, precis si argumentat)
  • Abilitatea de a concepe materiale de curs adaptate nivelului participantilor
  • Excelente abilitati de prezentare, de a rezolva situatii dificile si de a lucra in echipa
  • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
  • Limba engleza nivel avansat
  • Permis de conducere categoria B
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro.


UNSAR recruteaza:

SPECIALIST ASIGURARI AUTO

Cautam un nou coleg la UNSAR!
Daca esti pasionat de asigurari auto si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu dinamic si plin de provocari, trimite-ne CV-ul tau la adresa hr@unsar.ro, pentru postul de Specialist Asigurari Auto, pana la data de 3 aprilie 2020, impreuna cu formularul GDPR completat.

Cerinte minime pentru ocuparea postului:

- Studii superioare
- Experienta in domeniul asigurarilor auto: minim 5 ani (preferabil cu experienta in Management de Produs, Underwriting, Daune)
- Cunostinte temeinice in domeniul asigurarilor si mai ales al proceselor si notiunilor cheie din cadrul unei companii de asigurari
- Cunostinte temeinice de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Web etc.)
- Cunoasterea limbii engleze, nivel avansat (scris, vorbit, citit)
- Abilitati/calitati individuale: spirit inovativ, proactivitate, atentie la detalii, buna comunicare si relationare, flexibilitate, analiza si sinteza.

Responsabilitati in cadrul asociatiei:

- Organizarea si desfasurarea activitatii Sectiunii de asigurari auto
- Analiza, cercetare si sinteza: identifica, colecteaza si analizeaza informatii si realizeaza propuneri concrete; sintetizeaza informatiile primite de la societati si formuleaza concluzii
- Design solutii: participa ca specialist la activitatile asociatiei si propune solutii si continut pentru temele date; propune indicatori de masurare a calitatii pentru fiecare tema si urmareste realizarea acestor indicatori; intocmeste si raspunde de completitudinea si acuratetea documentelor necesare; acorda suport membrilor UNSAR atunci cand este solicitat de acestia pentru teme de specialitate in domeniul asigurarilor auto
- Comunicare: participarea la intalnirile de specialitate si comunicarea cu toti partenerii asociatiei
- Management de Proiect: stabileste activitati specifice si esalonarea lor in timp, prioritizeaza si documenteaza, urmareste riscuri si identifica oportunitati, gestioneaza relatia cu partile implicate (stakeholder management).

Cei interesati pot depune CV pana la data de 3 aprile 2020, la adresa de e-mail hr@unsar.ro.

CV-ul dumneavoastra va fi tratat cu maxima confidentialitate, atat din fluxul transmiterii, cat si in procesul de recrutare si selectie.

Stiri

Cristina ANCULESCU se alatura Directoratului UNIQA Asigurari de viata

Incepand cu luna martie 2020, Cristina ANCULESCU este membru al Directoratului companiei UNIQA Asigurari de viata, au anuntat, luni, reprezentantii companiei.

Continuare



Noi numiri aprobate de ASF in conducerea asiguratorilor si brokerilor

Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat, in cadrul sedintei de marti - 24 martie a.c., noi numiri in cadrul mai multor companii de asigurari si de brokeraj de pe piata locala.

Continuare

VIDEO: Work from home pentru angajati si proceduri de autoconstatare, printre masurile luate de PAID Romania in contextul COVID-19

In contextul pandemiei de coronavirus (COVID-19), PAID Romania a adoptat o serie de masuri, astfel incat sa-si protejeze atat angajatii, cat si asiguratii sau colaboratorii. Printre masuri se numara munca de la distanta pentru angajati, dar si posibilitatea autoconstatarii daunelor pana la o valoare de 10.000 de euro, a declarat Nicoleta RADU, Director General, PAID Romania, in cadrul celei mai recente editii a rubricii #StamAcasa, dar continuam.

Continuare

VIDEO: Tudor GALOS: Firmele se grabesc sa gaseasca metode de supravietuire si de reinventare

Despre digitalizare, domeniu ce nu este afectat de raspandirea noului coronavirus, ci chiar inregistreaza un mare avant, adaptarea companiilor la noul context, si nu numai, au discutat Oana RADU - XPRIMM Publications - si Tudor GALOS - Consultant, TUDOR Consulting - in cadrul rubricii XPRIMM "#StamAcasa, dar continuam".

Continuare

VIDEO: Comunicarea de criza nu este o optiune, este o responsabilitate!

Dincolo de provocarile organizatorice, procedurale si financiare aduse de situatia in care ne aflam de ceva vreme, un alt domeniu este puternic incercat. Este vorba despre domeniul comunicarii. Vorbim zilele acestea despre comunicare de criza, care nu s-a folosit prea des in Romania ultimilor ani. Analizam reactii sau non-reactii si le urmarim efectele. Despre comunicare de criza in general, dar si aplicata la domeniul asigurarilor am vorbit la rubrica "#StamAcasa, dar continuam" cu Dan FINTESCU, Music Business Coach & Blogger, un apropiat al evenimentelor care marcheaza anual activitatea pietei de asigurari.

Continuare

Prima etapa a programului CANDIDATUL si-a desemnat castigatorii

In urma deliberarii juriului asupra celor 12 lucrari prezentate, in prima etapa, de echipele inscrise in programul CANDIDATUL, au fost desemnate primele trei echipe castigatoare.

Continuare


Asiguratorii romani pe Instagram: Cate companii au cont?

La finalul lunii februarie a acestui an, in Romania erau peste 1,13 milioane de utilizatori de Instagram, conform datelor publicate de Zelist, citate de Cristian FLOREA, ceea ce plaseaza aceasta retea sociala printre primele locuri in tara noastra din punctul de vedere al popularitatii.

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici