Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 910 - 13 ianuarie 2020


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Uneori ai succes, iar alteori...inveti.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

 

ASIROM VIG recruteaza:

Auditor Intern Senior

Locatia: Bucuresti HQ

Responsabilita?i principale:

  • Efectueaza misiuni de audit intern, in conformitate cu Planul anual de audit intern si alte misiuni ad-hoc sub coordonarea directorului de departament;
  • Efectueaza activitati de audit intern, vizand evaluarea si imbunatatirea eficacitatii proceselor de gestionare a riscurilor, control intern si guvernanta in cadrul companiei;
  • Identifica procesele din cadrul companiei, evalueaza riscurile, conformitatea cu cerin?ele legale, si standardele companiei si testeaza eficacitatea opera?ionala a controalelor;
  • Contribuie la completarea documenta?iei de lucru de audit si asigura calitatea lucrarilor executate in conformitate cu cerin?ele interne si externe;
  • Contribuie la redactarea rapoartelor de audit intern;
  • Raspunde de prezentarea cu obiectivitate si onestitate a deficien?elor identificate in timpul misiunilor de audit efectuate, asigura colectarea si documentarea? probelor de audit in conformitate cu Standardele de audit intern;
  • Monitorizeaza si testeaza implementarea recomandarilor rezultate in urma misiunilor de audit;
  • Contribuie la redactarea rapoartelor trimestriale transmise catre Comitetul de Audit si Consiliul de Supraveghere.

Cerin?e:

  • Studii superioare in domeniul bancar / administrare afacerii / finan?e / contabilitate / economie sau domenii conexe; diploma de master este un plus;
  • Experien?a profesionala de peste 4 ani in audit intern, managementul riscului, controlling sau controlul intern intr-o companie de asigurare / financiara sau o companie de audit extern este obligatorie;
  • Calificari relevante: CIA, CISA, ACCA, CAFR sunt un plus;
  • Cunoasterea legislatiei specific asigurarilor
  • MS Office la nivel de utilizator avansat;
  • Engleza (vorbita si scrisa) la nivel avansat;
  • Persoana de incredere si cu un inalt simt de responsabilitate, integritate si obiectivitate;
  • Capacitatea de a realiza corelatii si conexiuni intre procese (end-to-end), proiecte si impactul acestor activitati la nivelul companiei;
  • Abilitatea de a lucra independent, cu supraveghere limitata dar si in echipa;
  • Abilitatea de a trata informatii sensibile si confidentiale, aratand discretie si judecata adecvata, pastrand in acelasi timp independenta si obiectivitatea;
  • Abilitati de rezolvare a problemelor si de analiza rapida, atentie la detalii;
  • Bune abilitati de comunicare scrisa si orala;
  • Abilitati de planificare si organizare foarte bune;
  • Interac?ionarea confortabila cu clien?ii, colegii si managementul la toate nivelurile.
Daca te regasesti in cerin?ele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG recruteaza:

Inspector Reasigurari

Locatia: Bucuresti HQ

Responsabilita?i principale:
  • pregatirea, analiza pachetului de reinnoire,?negocierea si administrarea tratatelor de reasigurare repartizate;
  • analiza si plasarea riscurilor facultative repartizate;
  • efectueaza deconturi de reasigurare, raportari grup/non-grup, situatii interne.

Cerin?e:

  • studii superioare de lunga durata: economice/actuariale/matematice, master;
  • experienta in activitatea de reasigurare: cel putin 2 ani;
  • cunostiinte de contabilitate reprezinta un avantaj;
  • foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • abilitati de negociere;
  • limba engleza - nivel avansat;
  • cunostinte? MS Office - nivel avansat;
  • atentie la detalii;
  • integritate si etica
Daca te regasesti in cerin?ele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG recruteaza:

IT Business Analist

Locatia: Bucuresti HQ

Responsabilita?i principale:
  • Analiza proceselor si activitatilor de business prin consultarea business unit-urilor;
  • Documentarea specificatiilor de business (functionale);
  • Transformarea specificatiilor functionale in cerinte tehnice;
  • Participarea la intalniri de analiza de business si functionala;
  • Project Management Support (urmarirea task-urilor, a executiei CR-urilor, a escaladarii incidentelor, validarea livrabilelor);
  • Coordonarea activitatilor de UAT;
  • Dezvoltarea de scenarii si cazuri pentru procesul de testare;
  • Suport in gestionarea relatiei cu clientul intern pentru schimbari si incidente complexe.

Cerin?e:

  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor minim 3 ani, inclusiv cunoasterea proceselor de business sau experienta de lucru cu aplicatii de asigurari (minim 3 ani);
  • Experienta de lucru cu aplicatii web / sisteme informatice (portaluri, web services);
  • Cunostinte de baza privind tehnologiile de baze de date;
  • Experienta de lucru cu INSIS reprezinta un avantaj;
  • Experienta de lucru in proiecte IT (minim 2 ani);
  • Limba engleza - nivel avansat;
  • Initiativa si atitudine proactiva;
  • Abilitati de rezolvare eficienta a problemelor.
Daca te regasesti in cerin?ele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG recruteaza:

Testing & Support Engineer

Locatia: Bucuresti HQ

Responsabilita?i principale:
  • Efectuarea testarii functionale;
  • Suport in crearea scenariilor de test si diagnosticarea problemelor complexe;
  • Investigarea incidentelor si a problemelor de natura software;
  • Oferirea suportului catre utilizatorii interni pentru aplicatiile de asigurari.

Cerin?e:

  • Studii superioare;
  • Experienta de scripting si PL/SQL;
  • Experienta de software testing;
  • Cunostinte in programare orientata obiect web folosind Java reprezinta un avantaj;
  • Lucru cu clustere de aplicatii si baze de date Oracle reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte Linux reprezinta un avantaj;
  • Experienta intr-o pozitie de suport pentru aplicatii reprezinta un avantaj;
  • Limba engleza - nivel avansat;
  • Initiativa si atitudine proactiva;
  • Abilitati de rezolvare eficienta a problemelor.
Daca te regasesti in cerin?ele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


ASIROM VIG recruteaza:

IT Reporting

Locatia: Bucuresti HQ

Responsabilita?i principale:

  • Participarea in faza de analiza a cerintelor de raportare;
  • Analiza tehnica si functionala pentru integrarea datelor in data warehouse-ul companiei;
  • Redacteaza/revizuieste documentatia legata de cerintele de raportare;
  • Dezvoltarea interfetelor pentru preluarea informatiilor in data warehouse-ul companiei folosind diverse mijloace (tool ETL, PL/SQL, etc.);
  • Raportarea eventualelor neconformitati catre Directorul IT;
  • Participarea activa in cadrul proiectelor ce au o componenta importanta de reporting.

Cerin?e:

  • Studii superioare;
  • Cel putin 5 ani de experienta in dezvoltare PL/SQL;
  • Experienta de cel putin 5 ani utilizarea bazelor de date Oracle;
  • Experinta de cel putin 5 ani in implementarea de sisteme data warehouse folosind tool-uri ETL;
  • Proiecte in domeniul financiar/asigurari reprezinta un avantaj;
  • Arhitectura middleware, clustering, aplicatii de business folosind tehnologii web reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de networking si administrare infrastructura Oracle reprezinta un avantaj;
  • Bune abilitati de time management si prioritizare activitati;
  • Rezistenta la stres;
  • Bune abilitati de comunicare si negociere;
  • Cunoasterea altor baze de date in afara Oracle reprezinta un avantaj
  • Limba engleza - nivel avansat;
  • Initiativa si atitudine proactiva;
  • Abilitati de rezolvare eficienta a problemelor.
Daca te regasesti in cerin?ele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.


PAID Romania recruteaza:

Responsabil functie actuariala

Responsabilitati:
  • Organizeaza si indeplineste principalele atributii ale functiei actuariale, conform Solvabilitate II;
  • Organizeaza si coordoneaza activitatea Departamentului Actuariat al societatii;
  • Organizeaza si coordoneaza calculul rezervelor tehnice Solvabilitate II, IFRS si pentru evidentele contabile;
  • Asigura elaborarea si revizuirea periodica a politicilor si procedurilor specifice privind rezervele tehnice, calculul SCR si fondurile proprii;
  • Colaboreaza si asigura suport de specialitate pentru realizarea raportarilor cantitative si a rapoartelor ORSA, RSR si SFCR;
  • Elaboreaza si prezinta conducerii societatii Raportul functiei actuariale;
  • Efectueaza analize si teste de specialitate si comunica conducerii societatii rezultatele si opiniile sau recomandarile proprii;
  • Asigura suport si evalueaza programul de reasigurare al societatii.
Cerinte:
  • Studii superioare in domeniul economic sau matematic;
  • Studii actuariale absolvite cu diploma (universitare sau post-universitare) oficial recunoscute de statul roman;
  • Inregistrat in Registrul actuarilor/ Membru al Asociatiei Romane de Actuariat;
  • Experienta de cel putin 3 ani in domeniul asigurarilor generale,
  • Limbi straine - engleza: nivel avansat (citit , scris, vorbit);
  • Buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la solicitari;
  • Foarte bune capacitati de relationare si pro-activitate;
  • Experienta in utilizarea instrumentelor de calcul si procesare baze de date.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa: aurora.popescu@paidromania.ro.


OMNIASIG VIG recruteaza:

SUBSCRIITOR RASPUNDERI (Administratia Centrala)

Principalele responsabilitati:
  • Analizarea solicitarilor si luarea deciziei de preluare a riscurilor in asigurare;
  • Negocierea si incheierea politelor de asigurare;
  • Acordarea de asistenta sucursalelor privind subscrierea politelor de asigurare;
  • Administrarea curenta a produsele de asigurare si a contractelor de asigurare;
  • Intocmirea de rapoarte de analiza a activitatii;
  • Elaborarea de propuneri de dezvoltare a produselor de asigurare.
Cerinte:
  • Studii superioare (de preferat in domeniul juridic sau economic);?
  • Experienta in asigurari generale - minimum 5 ani;
  • Experienta in asigurari de raspundere civila - minimum 2 ani;
  • Cunostinte utilizare calculator (Excel, Word) - nivel mediu;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Responsabilitate, initiativa, gandire logica.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

Subscriitor

Principalele responsabilitati:
  • Oferteaza, negociaza si emite polite de asigurare pe segmentul auto (CASCO si RCA);
  • Desfasoara operatiuni de administrare pentru brokerii si clientii din portofoliu (urmareste incasarile, ofera consultatii tehnice cu privire la produsele auto, transmite confirmarile necesare in cazul dosarelor de dauna);
  • Ofera suport tehnic entitatilor din cadrul OMNIASIG VIG (sucursale, departamente din Administratia Centrala);
  • Urmareste permanent indicatorii tehnici pentru portofoliul administrat (Prime Brute Subscrise, Prima medie, rata daunei, frecventa daunelor, dauna medie) si propune solutii pentru imbunatatirea acestora si a produselor auto (conditii de asigurare, tarife de prime, alte documente specifice), in concordanta cu obiectivele OMNIASIG VIG;
  • Urmareste permanent modificarile legislative din piata asigurarilor si propune solutii pentru armonizarea produselor auto (conditii de asigurare, tarife de prime, alte documente specifice) din portofoliul OMNIASIG VIG cu legislatia din Romania.
Cerinte:
  • Studii superioare (in domeniul tehnic, economic sau juridic constituie un avantaj);
  • Experienta in domeniul asigurarilor auto - minimum 1 an;
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte limba engleza (scris si vorbit) - nivel mediu;
  • Cunostinte utilizare MS Office - nivel mediu;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Capacitate de analiza si organizare, spirit analitic, atentie la detalii;
  • Capacitatea de gestionare si finalizare a sarcinilor multiple;
  • Capacitatea de a propune solutii alternative;
  • Orientare spre rezultate, creativitate in domeniul tehnic, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, corectitudine
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul, pana la data de 17.01.2020, la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

SEF DEPARTAMENT DAUNE SANATATE

Responsabilitati:
  • Realizeaza managementul operatiunilor zilnice pentru echipa de gestionare a daunelor pe zona asigurarilor de sanatate;
  • Elaboreaza strategia departamentului coordonat;
  • Participa activ la elaborarea de strategii care sa contribuie la indeplinirea obiectivelor companiei/departamentului;
  • Monitorieaza si evalueaza performantele membrilor echipei;
  • Se implicarea activa in recrutarea si selectarea echipei coordonate;
  • Propune solutii tehnice pentru imbunatatirea conditiilor de asigurare existente prin semnalarea unor eventuale deficiente sesizate pe parcursul lichidarii dosarelor de dauna;
  • Verifica si aproba documentatia de plata inaintata de catre inspectorii specialisti;
  • Verifica corectitudinea datelor introduse in sistem si cross check cu departamentele Contabilitate si Actuariat in vederea validarii sumelor inregistrate (rezerve, daune platite, daune raportate, etc);
  • Participa ca reprezentant al departamentului la proiectele companiei;
  • Realizeaza design-ul si implementeaza procedurile de lucru in cadrul departamentului coordonat;
  • Planifica si monitorizeaza zilnic business-ul si respecta termenele existente;
  • Evalueaza periodic eficienta conform obiectivelor setate si imbunatatirea acestora;
  • Participa la intalniri operationale cu furnizorii de servicii medicale;
  • Contribuie la automatizarea aplicatiilor IT pentru a asigura eficienta si productivitatea echipei coordonate.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor de vanzare;
  • Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR DE RISC

Principalele responsabilitati:
  • Efectueaza inspectii de risc pentru evaluarea riscurilor asigurabile la obiective industriale, comerciale, social-culturale, administrative, etc.;
  • Asigura suport activitatii de subscriere prin formularea de cerinte si recomandari cu termen de implementare si/sau excluderea anumitor riscuri;
  • Contribuie la dezvoltarea normelor si formularelor aferente inspectiilor de risc pentru asigurarile de tip "incendiu la bunuri" ("property") si "tehnice" ("engineering");
  • Propune solutii in vederea diminuarii riscurilor pentru obiectivul ce se solicita a fi asigurat;
  • Opereaza in sistemele informatice datele specifice activitatii desfasurate;
  • Ofera suport pentru activitatile de raportari si analiza interna.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic;
  • Experienta de minimum 3 ani in efectuarea de inspectii de risc non-auto sau in cadrul inspectoratelor pentru situatii de urgenta (cu specialitatea avizarii-autorizarii in domeniul securitatii la incendiu);
  • Cunoasterea legislatiei specifice domeniului apararii impotriva incendiilor, respectiv securitatii la incendiu;
  • Cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor sau in domeniul asigurarilor constituie avantaj;
  • Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu);
  • Cunostinte MS Word, MS Excel (nivel mediu);
  • Permis de conducere, categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari prelungite in teritoriu.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si lucru in echipa;
  • Abilitati de planificare si organizare, analiza si sinteza;
  • Atitudine proactiva, orientare catre client;
  • Capacitatea de a respecta termene-limita;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.?????????????????????????


OMNIASIG VIG recruteaza:

RESPONSABIL RETEA FURNIZORI

Responsabilitati:
  • Identifica si contracteaza clinici medicale, spitale optime din punct de vedere al planurilor de dezvoltare propuse si al specificului activitatii companiei;
  • Negociaza contractele de colaborare cu partenerii;
  • Construieste si dezvolta relatiie cu institutiile medicale colaboratoare;
  • Evalueaza clinicile medicale din punct de vedere al respectarii conditiilor legale de functionare dar si de calitate impuse de companie;
  • Mentine relatiile clinicile partenere, obtinand de la acestia toate documentele necesare referitoare la fluxul de lucru aferente proceselor implementate;
  • Mentine relatia cu celelalte departamente din companie;
  • Participa activ la realizarea obiectivelor companiei;
  • Intocmeste rapoarte referitoare la activitatea colaboratorilor din zona arondata.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Bune cunostinte in domeniul medical;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor de vanzare;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR DAUNE SANATATE

Principalele responsabilitati:
  • Desfasoara activitatea de evaluare, lichidare si plata a daunelor pentru evenimente asigurate din contractele de asigurare incheiate de companie, in conformitate cu legislatia si metodologia in vigoare;
  • Verifica valabilitatea politei de asigurare in baza careia a fost deschis dosarul de dauna,?veridicitatea producerii evenimentului, incadrarea riscului, stabileste cuantumul despagubirii si inregistreaza dosarul de dauna in sistemul informatic, respinge/propune/aproba dosarul ?la plata, in functie de competenta;
  • Solutioneaza cereri de despagubire pentru plata dosarului de dauna;
  • Instiinteaza superiorii ierarhici daca exista suspiciuni privind cauzele si imprejurarile producerii evenimentului reclamat.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta in constatare, evaluare, instrumentare si verificare dosare daune - minimum 2 ani;?
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
  • Cunostinte utilizare calculator;
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR DAUNE NON-AUTO

Principalele responsabilitati:
  • Inregistrarea dosarelor de dauna in sistemul informatic;
  • Verificarea valabilitatii politei de asigurare;
  • Mentinerea corespondentei cu sucursalele/clientii pentru obtinerea/transmiterea documentatiei suplimentare necesare finalizarii dosarelor de dauna si/sau cu organele competente in ceea ce priveste informatiile suplimentare necesare rezolvarii dosarelor;
  • Verificarea dosarelor de dauna si evaluarea daunelor;
  • Efectuarea constatarilor de dauna;
  • Instrumentarea dosarelor de dauna si plata despagubirilor cuvenite;
  • Intocmirea referatelor de plata in termenele prevazute de normele interne;
  • Respingerea dosarelor de dauna in sistemele informatice.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate (preferabil in domeniul economic, financiar, constructii, autovehicule rutiere, masini si utilaje agricole, utilaje de constructii, agricol);
  • Experienta in asigurari - constituie un avantaj;
  • Cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor - constituie un avantaj;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office;
  • Cunostinte limba engleza - constituie un avantaj;
  • Permis de conducere - constituie un avantaj.
  • Disponibilitate pentru deplasari prelungite in teritoriu.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala;
  • Capacitate de analiza si sinteza, acuratete in gandire;
  • Orientare catre rezultate;
  • Abilitati de negociere;
  • Integritate, responsabilitate, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR DAUNE AUTO Bucuresti

Principalele responsabilitati:
  • Instrumentarea dosarelor de dauna;
  • Aprobarea platii dosarelor, conform limitei de competenta;
  • Raspunde de corectiudinea intocmirii calculului privind rezerva dosarelor de dauna aflate in gestiune.
Cerinte:
  • Studii superioare tehnice (de preferat: Facultatea de Transporturi);
  • Experienta in domeniul daunelor auto - minim 2 ani;
  • Cunoasterea legislatiei din domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office;
  • Cunoasterea aplicatiilor informatice (Audatex, DAT) reprezinta un avantaj.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

INSPECTOR ASIGURARI

Responsabilitati:
  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
  • Recrutarea si selectia, instruirea si fidelizarea agentilor colaboratori.
Cerinte:
  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 1 an;
  • Certificare in domeniul distributiei in asigurari;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa;
  • Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.?


OMNIASIG VIG recruteaza:

COORDONATOR RETEA CLIENTI

Responsabilitati:
  • Monitorizeaza activitatea si raportarea departamentului Call Center, respectiv indeplinirea indicatorilor de performanta de catre acestia;
  • Intermediaza legatura directa intre departamenele Call Center, vanzari, subscriere si daune;
  • Identifica nevoile asiguratilor si faciliteaza acestora accesarea beneficiilor politei;
  • Analizeaza solicitarile clientilor din perspective calitative si de business;
  • Intocmeste adresele oficiale de raspuns pentru diversele solicitari ale asiguratilor, respectand termenele interne, asigurandu-se ca sunt respectate cerintele legale/contractuale in vigoare la data intocmirii raspunsurilor;
  • Identifica cauzele care au generat solicitari de informatii, urmarind stabilirea de masuri care sa previna reaparitia acestora in viitor;
  • Actioneaza proactiv in gasirea de solutii si implementarea de masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite catre clienti;
  • Gestioneaza conturile VIP;
  • Perticipa la sesiunile de implementare;
  • Mentine relatia cu celelalte departamente din companie;
  • Intocmeste rapoarte referitoare la activitatea desfasurata.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor;
  • Cunostinte in domeniul asigurarilor de sanatate;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

EVALUATOR MEDICAL

Responsabilitati:
  • Intocmirea dosarelor de dauna si analizarea din punct de vedere al contractului de asigurare ;
  • Analizarea din punct de vedere medical a dosarelor de dauna alocate in vederea verificarii concordantei dintre necesitatea medicala obiectiva si serviciile recomandate;
  • Intocmirea documentatiei necesare stabilirii deciziei asupra dosarelor de dauna standard si a celor de spitalizare;
  • Evaluarea documentelor medicale post externare;
  • Introducerea in baza de date a informatiilor din dosarele de dauna;
  • Prezentarea dosarelor de dauna superiorilor ierarhici spre aprobare;
  • Analizeaza solicitarile clientilor din perspective calitative si de business;
  • Actioneaza proactiv in gasirea de solutii si implementarea de masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite catre clienti;
  • Intocmeste rapoarte referitoare la activitatea desfasurata.
Cerinte:
  • Studii medicale superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Cunostinte in domeniul asigurarilor de sanatate;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

In procesul de recrutare, OMNIASIG Vienna Insurance Group SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


UNSAR recruteaza:

Specialist Asigurari Generale Non-Auto

Cautam un nou coleg la UNSAR! Daca ai experienta in domeniul asigurarilor generale non-auto, vorbesti bine limba engleza si - cel mai important - esti pasionat de asigurari, asteptam sa ne transmiti CV-ul tau la adresa hr@unsar.ro, pentru postul de Specialist Asigurari Generale Non-Auto, pana la data de 15 ianuarie 2020, impreuna cu formularul de GDPR completat.

Cerinte minime pentru ocuparea postului:?

- Studii superioare?
- Experienta in domeniul asigurarilor generale non-auto: minim 5 ani (preferabil cu experienta in Management de Produs, Underwriting, Daune)?
- Cunostinte temeinice in domeniul asigurarilor si mai ales al proceselor si notiunilor cheie din cadrul unei companii de asigurari?
- Cunostinte temeinice de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Web etc.)?
- Cunoasterea limbii engleze, nivel avansat (scris, vorbit, citit)?
- Abilitati/calitati individuale: spirit inovativ, proactivitate, atentie la detalii, buna comunicare si relationare, flexibilitate, analiza si sinteza.

Responsabilitati in cadrul UNSAR:
?
- Organizarea si desfasurarea activitatii Sectiunii de asigurari generale non-auto?
- Analiza, cercetare si sinteza: identifica, colecteaza si analizeaza informatii si realizeaza propuneri concrete; sintetizeaza informatiile primite de la societati si formuleaza concluzii?
- Design solutii: participa ca specialist la activitatile asociatiei si propune solutii si continut pentru temele date; propune indicatori de masurare a calitatii pentru fiecare tema si urmareste realizarea acestor indicatori; intocmeste si raspunde de completitudinea si acuratetea documentelor necesare; acorda suport membrilor UNSAR atunci cand este solicitat de acestia pentru teme de specialitate in domeniul asigurarilor generale non-auto?
- Comunicare: participarea la intalnirile de specialitate si comunicarea cu toti partenerii asociatiei?
- Management de Proiect: stabileste activitati specifice si esalonarea lor in timp, prioritizeaza si documenteaza, urmareste riscuri si identifica oportunitati, gestioneaza relatia cu partile implicate (stakeholder management).

Cei interesati pot depune CV pana la data de?20 ianuarie 2020, la adresa de e-mail?hr@unsar.ro. ?

CV-ul dumneavoastra va fi tratat cu maxima confidentialitate, atat din fluxul transmiterii, cat si in procesul de recrutare si selectie.

Stiri

Inscrierile in programul CANDIDATUL continua pana pe 15 ianuarie. Trimite CV-ul!

Inscrierile in programul CANDIDATUL - primul Program de dezvoltare profesionala si personala, coaching, cariera si Concurs, lansat de PRBAR (Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare), PRBAR Academy si XPRIMM - continua pana pe 15 ianuarie a.c.. Mai ai cateva zile la dispozitie pentru a trimite CV-ul.

Continuare

Cati distribuitori de asigurari raman in piata in 2020?

Numarul dis