|
 |
AEGON Romania recruteaza:
SENIOR ACTUARY
Locatie: Cluj-Napoca
Descrierea rolului:
Realizeaza sarcinile actuariale in procesul de raportare IFRS de grup si cea locala
- Raportarea IFRS de grup are o frecventa trimestriala si presupune calculul si raportarea principalilor indicatori de profitabilitate pe produs: MCVNB si componentele sale, IRR, Payback Period, etc. precum si a indicatorilor necesari pentru raportarea de IFRS Margin
- Raportarea locala are o frecventa lunara si presupune in principal sarcini de monitorizare si coordonare a actuarului responsabil pentru partea operationala a inchiderii locale pentru a asigura corectitudinea calculelor de rezerve tehnice si livrarea lor in termen
- Utilizeaza si optimizeaza modelele actuariale ale companiei folosite in raportarile IFRS de grup
- Colaboreaza cu echipa CEE Modelling Team pentru setarea de parametri si modificarea / optimizarea acestora atunci cand este necesar
- Cunoaste si aplica legislatia in vigoare si normele interne de Grup
- Intocmeste si intretine documentatii pentru modelele utilizate
- Este responsabil de raportarile MCVNB si IFRS Margin in procesul de bugetare, sub indrumarea si supervizarea Actuarului Sef
Candidatul ideal:
- studii superioare finalizate
- membru al Registrului Actuarilor din Romania (prezinta avantaj)
- experienta de minim 3 ani in actuariat
- experienta in dezvoltare de modele statistice / actuariale, de exemplu: MoSes, Prophet, Risk Agility Financial Modeler, Algo Financial Modeler
- cunostintele de Solvency II sunt un avantaj
- cunostinte bune de operare pc (word, excel, powerpoint)
- cunostinte avansate de limba engleza
Trimite CV-ul pe recrutare@aegon.ro.
|
|
 |
AEGON Romania recruteaza:
Chief Risk Officer
Candidatul ideal:
- licentiat studii superioare de specialitate - actuariat
- experienta minimum 3 ani in Asigurari de viata
- experienta relevanta in Managementul Riscului, Solvency 2 si ORSA
- cunostinte aprofundate in domeniul riscului si asigurarilor de viata
- cunoasterea legislatiei specifice
- cunostinte MS Office (Word, Excel – nivel profesionist, PowerPoint)
- limba engleza nivel avansat
- analiza si sinteza
- respectare termene
- responsabilitate
Principalele responsabilitati:
- Elaboreaza strategii, procese si proceduri de raportare care sa faciliteze identificarea, evaluarea, monitorizarea si gestionarea riscurilor cu care se confrunta societatea sau a riscurilor potentiale si a interdependentelor dintre acestea;
- Contribuie la definirea metodologiei de masurare a riscurilor;
- Avizeaza fluxurile informationale necesare pentru asigurarea controlului operativ al expunerilor la risc si ia masuri imediate pentru corectarea acestora;
- Monitorizeaza activitatile companiei prin controale permanente si periodice si ajuta la identificarea si implementarea actiunilor corective, atunci cand este cazul;
- Monitorizeaza si revizuieste indicatorii de risc (KRI);
- Pregateste compania pentru implementarea Solvency 2, participa la implementarea si coordonarea procesului ORSA;
- Dezvolta planul de actiune anual in care identifica, descrie, evalueaza si gestioneaza riscurile companiei;
- Revizuieste anual procedura de management al riscurilor;
- Coordoneaza dezvoltarea rapoartelor de risc solicitate de autoritatile de reglementare, conducerea companiei, grup etc;
- Ofera suport in cadrul auditurilor in aspecte legate de risc si control intern;
- Colaboreaza cu toate departamentele in vederea elaborarii, verificarii, imbunatatirii si controlului procedurilor interne;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a elabora, monitoriza si implementa un plan de criza si continuitate pentru companie;
- Se asigura ca profilul de risc local este gestionat in conformitate cu tolerantele la risc
- Escaladeaza problemele/evenimentele de risc catre managementul local si catre Grup
- Stabileste cadrul/politica si monitorizeaza respectarea riscurilor de subscriere (actuariale)
- Gestioneaza si revizuieste procesului anual de atestare a politicii de risc a grupului Aegon pentru compania locala
- Creeaza si prezinta raportul de control al riscurilor operationale catre Grup trimestrial.
- Supravegheaza si/sau contribuie la:
- Evaluarea riscurilor pentru strategia de afaceri (inclusiv pe plan operational)
- Procesul de evaluare a riscului/raspuns la risc in deciziile de management
- Managementul capitalului
- Managementul activelor si pasivelor
- Evaluarea riscului in dezvoltarea produselor
- Evaluarea valorilor riscurilor in stabilirea preturilor
Trimite CV-ul pe recrutare@aegon.ro.
|
|
 |
AEGON Romania recruteaza:
Financial Risk Specialist
Candidatul ideal:
- licentiat studii superioare de specialitate in finante/economie/afaceri
- minimum 2 ani de experienta in asigurarile de viata sau in gestionarea riscurilor financiare
- cunoasterea legislatiei specifice
- cunostinte despre Solvency II
- cunoasterea modelarii riscurilor constituie un avantaj
- cunostintele actuariale constituie un avantaj
- cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel avansat
- limba engleza la nivel avansat
Principalele responsabilitati:
- Elaboreaza si implementeaza un sistem de proceduri interne pentru identificarea, colectarea si analiza informatiilor legate de risc;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru crearea, verificarea, imbunatatirea si controlul procedurilor interne;
- Contribuie la definirea metodologiei de evaluare a riscurilor financiare;
- Monitorizeaza expunerea la riscuri financiare si respectarea politicilor relevante de risc financiar;
- Supravegheaza managementul activelor-pasivelor, lichiditatea, alocarea investitiilor si rezultatele acestora;
- Supravegheaza riscurile financiare si deciziile legate de capital;
- Monitorizeaza activitatile companiei prin verificari permanente si periodice si ajuta la identificarea si implementarea actiunilor corective, atunci cand este necesar;
- Monitorizeaza si examineaza indicatorii de risc (KRI);
- Participa la pregatirea companiei pentru implementarea Solvency 2, la implementarea si coordonarea procesului ORSA;
- Elaboreaza un plan de actiune anual care identifica, descrie, evalueaza si gestioneaza riscurile financiare din cadrul companiei;
- Intocmeste rapoarte de risc financiar solicitate de conducerea companiei, Aegon Group etc;
- Ofera asistenta in timpul auditurilor pentru probleme legate de risc si controlul intern.
Trimite CV-ul pe recrutare@aegon.ro.
|
|
 |
AEGON Romania recruteaza:
Underwriting Risk Specialist
Candidatul ideal:
- licentiat studii superioare de specialitate in matematici actuariale/statistica/finante/economie/afaceri
- minimum 2 ani de experienta in asigurarile de viata
- experienta in calcule actuariale sau in gestiunea riscului de subscriere reprezinta un avantaj
- cunoasterea legislatiei specifice
- cunostinte despre Solvency II
- cunostinte/experienta in modelarea riscurilor constituie avantaj
- cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel avansat
- limba engleza la nivel avansat
Principalele responsabilitati:
- Elaboreaza si implementeaza un sistem de proceduri interne pentru identificarea, colectarea si analiza informatiilor legate de risc;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru crearea, verificarea, imbunatatirea si controlul procedurilor interne;
- Contribuie la definirea metodologiei de evaluare a riscurilor de subscriere;
- Monitorizeaza expunerea la riscuri de subscriere si respectarea politicilor de risc relevante;
- Realizeaza revizuirea independenta a rapoartelor de functii actuariale și analize de risc actuarial;
- Participa la activitatile de validare a modelelor, monitorizeaza inchiderea lacunelor modelului
- Contribuie la stabilirea preturilor produselor de asigurare de viata, prin supravegherea riscurilor de subscriere;
- Monitorizeaza activitatile companiei prin verificari permanente si periodice si ajuta la identificarea si implementarea actiunilor corective, atunci cand este necesar;
- Monitorizeaza si examineaza indicatorii de risc (KRI);
- Participa la pregatirea companiei pentru implementarea Solvency 2, la implementarea si coordonarea procesului ORSA;
- Elaboreaza un plan de actiune anual care identifica, descrie, evalueaza si gestioneaza riscurile de subscriere din cadrul companiei;
- Intocmeste rapoarte de risc de subscriere solicitate de conducerea companiei, Aegon Group etc;
- Ofera asistenta in timpul auditurilor pentru probleme legate de risc si control intern.
Trimite CV-ul pe recrutare@aegon.ro.
|
|
 |
AEGON Romania recruteaza:
BROKER MANAGER
Locatia jobului: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Brasov.
Descrierea rolului:
Deschidere parteneriate cu brokeri
- Identifica parteneri de distributie brokeri
- Propune si implementeaza strategia de vanzari de asigurari de viata prin partenerii respectivi
Coordonare vanzari prin brokeri
- Coordoneaza activitatea de vanzari si raspunde de realizarea targetului de vanzari asumat
- Organizeaza si sustine trainingurile pentru parteneri
- Creeaza programe motivationale adresate fortei de vanzari a brokerilor
- Dezvolta proiecte destinate cresterii vanzarilor la nivelul brokerilor
- Lucreaza individual cu partenerii de vanzari – coaching / mentoring / asista la vanzare
Colaborarea se va realiza pe baza unui contract de prestari servicii.
Candidatul ideal:
- Experienta in management vanzari asigurari de viata de minim 3 ani
- Experienta de lucru in domeniul de brokeraj asigurari
- Studii superioare finalizate
- Cursuri de vanzari si management
- Limba engleza la nivel bun
- Permis de conducere categoria B
Trimite CV-ul pe recrutare@aegon.ro.
|
|
 |
AEGON Romania recruteaza:
SENIOR INTERNAL AUDITOR
Locatia jobului: Cluj
Descrierea rolului:
- Coordoneaza si administreaza structura de audit, facilitand astfel indeplinirea rolului de asistare a Conducerii entitatii in mentinerea si imbunatatirea sistemului de control intern;
- Asigura implementarea la nivelul structurii de audit intern a standardelor si normelor metodologice elaborate de Group, precum si a normelor si procedurilor de lucru specifice legislatiei locale;
- Intocmeste planul anual de audit prin evaluarea riscurilor activitatilor cuprinse in universul de audit, il supune spre aprobarea Consiliul de Administratie si asigura notificarea acestuia catre Autoritate;
- Desfasoara misiuni de audit: intocmeste documentele premergatoare inceperii angajamentelor de audit, testeaza functionalitatea controalelor implementate de companie pe procesele auditate (verifica documentele specifice ariei auditate) si discuta cu personalul implicat in activitatile auditate;
- Intocmeste rapoartele de audit pentru misiunile desfasurate si rapoartele semestriale privind activitatea auditului intern in mod obiectiv, utilizand un limbaj clar si concis;
- Prezinta rezultate rapoartelor de audit catre Consiliul de Administratie, Comitetul de Audit si asigura transmiterea acestora catre autoritate;
- Urmareste modul de implementare a planurilor de masuri formulate in rapoartele de audit si a recomandarilor cuprinse in Scrisorea de Reprezentare intocmita de auditorul extern;
- Colaboreaza cu directia de audit a grupului Aegon, asigura comunicarea rezultatelor misiunilor de audit, executa raportarile solicitate si participa la videoconferintele lunare de audit intern si la alte proiecte comune;
- Furnizeaza informatii necesare Comitetului de audit in redactarea Raportului Anual si al altor documente.
Candidatul ideal:
- Auditor financiar inscris in Registrul Public Electronic ASPAAS sau aflat in curs de finalizare a stagiului de pregatire in audit financiar;
- Studii superioare in domeniul economic (finante, contabilitate);
- Cunoasterea legislatiei si a normelor specifice activitatii de audit intern;
- Experienta in industria de pensii private sau asigurari;
- Cunostinte in auditul sistemelor informatice reprezinta un avantaj;
- Experienta de minim 3 ani in audit intern sau extern (Big 4);
- Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);
- Abilitati de planificare si organizare, capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan;
- Abilitatea de a lucra cu minim de indrumare;
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, expunand clar si concis constatarile, recomandarile si concluziile rezultate in urma misiunilor de audit intern;
- Gandire analitica si atentie la detalii;
- Orientare spre obiective si rezultate;
- Preocupare pentru calitatea muncii, creativitate, adaptabilitate si initiativa;
- Abilitati de utilizare PC, cunostinte Excel, Word si PowerPoint la nivel avansat.
Trimite CV-ul pe recrutare@aegon.ro.
|