Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 901 - 30 septembrie 2019


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Cea mai buna modalitate de a prezice viitorul este sa il creezi tu insuti. (Peter F. Drucker)


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

 


 

Broker de Asigurare recruteaza:

INSPECTOR ASIGURARI Brokeraj

Responsabilitati:

  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare de la diversi asiguratori;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii si asistentii in brokeraj, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
  • Detinerea unui portofoliu propriu real constituie un avantaj.
Cerinte:
  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 2- 3 ani;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate pe termen lung;
  • Orientare catre necesitatile clientului si oferirea de asistenta acestuia in cazul unei daune;
  • Disponibilitate pentru deplasari normale in Bucuresti, la clienti;
  • Atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa;
  • Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.
Oferim pachet salarial + bonus atragator, conditii de lucru adecvate, moderne, program de lucru normal cu respectarea zilelor libere.? In procesul de recrutare se colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot? trimite CV-ul la adresa: recrutare@mxp.ro.


OMNIASIG Vienna Insurance Group recruteaza:

INSPECTOR DAUNE AUTO (Bucuresti si tara)

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Principalele responsabilitati:
  • Instrumentarea dosarelor de dauna;
  • Aprobarea platii dosarelor, conform limitei de competenta;
  • Raspunde de corectiudinea intocmirii calculului privind rezerva dosarelor de dauna aflate in gestiune.
Cerinte:
  • Studii superioare tehnice (de preferat: Facultatea de Transporturi);
  • Experienta in domeniul daunelor auto - minim 2 ani;
  • Cunoasterea legislatiei din domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office;
  • Cunoasterea aplicatiilor informatice (Audatex, DAT) reprezinta un avantaj.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG Vienna Insurance Group recruteaza:

INSPECTOR DAUNE NON-AUTO

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Principalele responsabilitati:
  • Inregistrarea dosarelor de dauna in sistemul informatic;
  • Verificarea valabilitatii politei de asigurare;
  • Mentinerea corespondentei cu sucursalele pentru obtinerea/transmiterea documentatiei suplimentare necesare finalizarii dosarelor de dauna si/sau cu organele competente in ceea ce priveste informatiile suplimentare necesare rezolvarii dosarelor;
  • Verificarea dosarelor de dauna si evaluarea daunelor;
  • Instrumentarea dosarelor de dauna si plata despagubirilor cuvenite;
  • Intocmirea referatelor de plata in termenele prevazute de normele interne;
  • Respingerea dosarelor de dauna in sistemele informatice.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate (preferabil in domeniul economic, financiar, constructii, autovehicule rutiere, masini si utilaje agricole, utilaje de constructii, agricol);
  • Experienta in asigurari - constituie un avantaj;
  • Cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor - constituie un avantaj;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office;
  • Cunostinte limba engleza - constituie un avantaj;
  • Permis de conducere - constituie un avantaj.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala;
  • Capacitate de analiza si sinteza, acuratete in gandire;
  • Orientare catre rezultate;
  • Abilitati de negociere;
  • Integritate, responsabilitate, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG Vienna Insurance Group recruteaza:

SEF DEPARTAMENT DAUNE SANATATE

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Responsabilitati:
  • Realizeaza managementul operatiunilor zilnice pentru echipa de gestionare a daunelor pe zona asigurarilor de sanatate;
  • Elaboreaza strategia departamentului coordonat;
  • Participa activ la elaborarea de strategii care sa contribuie la indeplinirea obiectivelor companiei/departamentului;
  • Monitorieaza si evalueaza performantele membrilor echipei;
  • Se implicarea activa in recrutarea si selectarea echipei coordonate;
  • Propune solutii tehnice pentru imbunatatirea conditiilor de asigurare existente prin semnalarea unor eventuale deficiente sesizate pe parcursul lichidarii dosarelor de dauna;
  • Verifica si aproba documentatia de plata inaintata de catre inspectorii specialisti;
  • Verifica corectitudinea datelor introduse in sistem si cross check cu departamentele Constabilitate si Actuariat in vederea validarii sumelor inregistrate (rezerve, daune platite, daune raportate, etc);
  • Participa ca reprezentant al departamentului la proiectele companiei;
  • Realizeaza design-ul si implementeaza procedurile de lucru in cadrul departamentului coordonat;
  • Planifica si monitorizeaza zilnic business-ul si respecta termenele existente;
  • Evalueaza periodic eficienta conform obiectivelor setate si imbunatatirea acestora;
  • Participa la intalniri operationale cu furnizorii de servicii medicale;
  • Contribuie la automatizarea aplicatiilor IT pentru a asigura eficienta si productivitatea echipei coordonate;.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor de vanzare;
  • Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG Vienna Insurance Group recruteaza:

COORDONATOR RETEA FURNIZORI

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Responsabilitati:
  • Identifica si contracteaza clinici medicale, spitale optime din punct de vedere al planurilor de dezvoltare propuse si al specificului activitatii companiei;
  • Negociaza contractele de colaborare cu partenerii;
  • Construieste si dezvolta relatiie cu institutiile medicale colaboratoare;
  • Evalueaza clinicile medicale din punct de vedere al respectarii conditiilor legale de functionare dar si de calitate impuse de companie;
  • Mentine relatiile clinicile partenere, obtinand de la acestia toate documentele necesare referitoare la fluxul de lucru aferente proceselor implementate;
  • Coordoneaza echipa de responsabili de expansiune;
  • Este responsabil de indeplinirea obiectivelor setate in cadrul departamentului;
  • Participa activ la realizarea obiectivelor companiei;
  • Elaboreaza strategia departamentului coordonat;
  • Mentine relatia cu celelalte departamente din companie;
  • Realizeaza design-ul si implementeaza procedurile de lucru in cadrul departamentului coordonat;
  • Intocmeste rapoarte referitoare la activitatea colaboratorilor din zona arondata.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor de vanzare;
  • Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG Vienna Insurance Group recruteaza:

RESPONSABIL RETEA FURNIZORI

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Responsabilitati:
  • Identifica si contracteaza clinici medicale, spitale optime din punct de vedere al planurilor de dezvoltare propuse si al specificului activitatii companiei;
  • Negociaza contractele de colaborare cu partenerii;
  • Construieste si dezvolta relatiie cu institutiile medicale colaboratoare;
  • Evalueaza clinicile medicale din punct de vedere al respectarii conditiilor legale de functionare dar si de calitate impuse de companie;
  • Mentine relatiile cu clinicile partenere, obtinand de la acestia toate documentele necesare referitoare la fluxul de lucru aferente proceselor implementate;
  • Mentine relatia cu celelalte departamente din companie;
  • Participa activ la realizarea obiectivelor companiei;
  • Intocmeste rapoarte referitoare la activitatea colaboratorilor din zona arondata;
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor de vanzare;
  • Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG Vienna Insurance Group recruteaza:

SPECIALIST DEZVOLTARE PRODUSE

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Responsabilitati:
  • Deruleaza activitati specifice procesului de dezvoltare de produse (produse noi sau revizuiri de produse existente) in toate fazele acestuia - concept, dezvoltare si implementare (inclusiv in fazele de implementare si testare in sistemele informatice de gestiune si emitere);
  • Se documenteaza asupra produselor de asigurare, tendintelor pietei (locale si internationale) si efectueaza raportari / analize comparative necesare in procesul de dezvoltare produse in conformitate cu strategia si obiectivele companiei;
  • Se implica activ prin recomandarea unor modificari in dosarele tehnice de produs, inclusiv in scopul abordarii unitare la nivel de portofoliu / linie de produse de apartenenta;
  • Gestioneaza portofoliul de produse in conformitate cu procedurile/normele specifice aplicabile;
  • Ofera suport / asistenta tehnica privind elementele tehnice de produs (inclusiv validarea materialelor de marketing privind promovarea produselor) colegilor implicati in procesele de vanzare, promovare sau administrare a portofoliului.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte tehnice de specialitate in aria subscrierii (constituie avantaj aria dezvoltarii de produse);
  • Experienta in asigurari (aria tehnica - underwriting/dezvoltare produse) - minimum 5 ani;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office - nivel mediu;
  • Excelente abilitati de organizare, planificare, prioritizare si managementul timpului; cunostintele in domeniul managementului de proiecte fiind un plus, avand in vedere interactiunea multidisciplinara specifica procesului de dezvoltare produse;
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Orientare spre obiective si rezultate;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Capacitate de analiza, sinteza, atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, cooperare, tact, creativitate, seriozitate, corectitudine.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.



CertAsig Specialty recruteaza:

Senior Cargo Underwriter

About CertAsig Specialty

CertAsig Specialty s.r.o. is a specialist non-life insurance underwriting agency headquartered and regulated in Prague, Czech Republic with an approved branch in Bucharest, Romania. CertAsig Specialty was set-up in early 2019 and began underwriting on behalf of various major European insurance groups all with A ratings with Standard & Poor's on 1st July.

Our target lines include Black Sea Marine Hull and Cargo, Commercial Property, Liability, Cyber and Bonds primarily in Czech Republic, Slovakia and CEE. Our preferred distribution channel is through trusted broker partners.

We currently seek to engage a "Senior Cargo Underwriter" to join our team

The Senior Cargo Underwriter will:
  • Directly organize, develop and manage the cargo portfolio which will primarily target Romanian cargo - by sea, road and air;
  • Prepare cargo business plan identifying total premiums targeted, expected loss ratios and details of distribution to ensure a clear 'plan of action';
  • Implement and grow the cargo portfolio in line with business plan, with clear appetite and underwriting philosophy;
  • Initiate new ideas, concepts and products to develop and deliver on plan, in particular other transportation classes such as cash in transit, fine art, and exhibitions;
  • Comply with all legal and regulatory requirements as well as CertAsig Specialty's MGA agency agreements;
The successful candidate will possess the following skills and capabilities:
  • Minimum 5 years cargo insurance underwriting (or relevant) experience;
  • Significant knowledge of risk assessment, selection and pricing;
  • Technical knowledge of individual cargo risks, programs and insurance underwriting;
  • Ability to partner with a dynamic and ambitious leadership team;
  • Strong broker relationships, in particular in the Romanian market, with specific knowledge of target cargo accounts;
  • Ability to work in an international environment with strong English language skills.
Package - the successful candidate will benefit from an attractive remuneration scheme, including:
  • Competitive fixed base salary;
  • Monthly bonus scheme based on underwriting results;
  • Profit commission based on underwriting profitability;
  • Possibility to become shareholder of agency, subject to strong, consistent performance;
  • Flexible working hours.
Candidates are requested to submit their CVs (in English only please) to the following e-mail address before?Monday, 30th September 2019: james.grindley@certasig-specialty.eu

Stiri

Doar o saptamana pana la ICAR 2019. Te-ai inscris?
A XVI-a editie a ICAR - Forumul International de Riscuri Catastrofale, cel mai mare forum european dedicat riscurilor catastrofale din aceasta toamna, se va desfasura marti, 8 octombrie 2019, la Hotelul Intercontinental din Bucuresti.

Continuare

VIDEO: Prima conferinta interactiva XPRIMM pe tema Pregatirii Profesionale - Principalele declaratii!

Reprezentantii ISF - Institutul de Studii Financiare, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare Reasigurare si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania s-au reunit marti la prima conferinta interactiva XPRIMM pe tema pregatirii profesionale. Vezi principalele declaratii si raspunsurile ISF la intrebarile publicului!

Continuare

VIDEO: Principalele beneficii ale consumatorilor cand distribuitorii de asigurari sunt mai bine pregatiti profesional

Despre noile cerinte IDD privind pregatirea profesionala initiala si continua a distribuitorilor de asigurari, examinarea acestora, beneficii pentru consumatori, si nu numai, au discutat Catalin CAMPEANU - Director General Adjunct, Institutul de Studii Financiare (ISF) - si Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii -, in cadrul emisiunii "Ora de risc", difizate marti de RFI Romania.

Continuare

VIDEO: Solutii pentru dezvoltarea pietei, dezbatute la Conferinta Anuala PRBAR

Conferinta Anuala a PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare Reasigurare, aflata la a treia editie, se defasoara in perioada 26-27 septembrie 2019, la Hotel Iaki din Mamaia, avand ca principal subiect "Solutii pentru dezvoltarea pietei de asigurari din Romania". Afla care au fost principalele declaratii!

Continuare

ASF celebreaza educatia financiara in cadrul World Investor Week

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) organizeaza, in perioada 30 septembrie - 6 octombrie 2019, sub egida "Saptamanii Mondiale a Investitorului" (World Investor Week - WIW), demers initiat de International Organization of Securities Commissions (IOSCO), o serie de evenimente educationale in Bucuresti. Acestea au drept scop constientizarea importantei dobandirii notiunilor specifice pietelor financiare non-bancare de catre tineri, dar si de catre publicul larg.

Continuare

Rebranding la compania ASIROM VIG. Vezi ce reprezinta noul logo!

ASIROM Vienna Insurance Group, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala, cu o experienta de peste 25 de ani in lumea asigurarilor, incepe o campanie de rebranding, o noua filosofie de business, mizand pe simplitate si siguranta.

Continuare

Cum orchestram tehnologiile de automatizare si resursele umane pentru sustinerea transformarii digitale?

Mai mult decat un program de imbunatatire a performantei organizatiilor, transformarea digitala descrie o miscare la nivel de societate, o incorporare a tehnologiei in toate aspectele vietii personale si profesionale cu scopul de a accesa un nivel superior de conectare, flexibilitate, analiza si cunoastere, sustine Aurelia COSTACHE, Partener, Liderul Departamentului de Asistenta in afaceri, EY Romania.

Continuare

Costul cu forta de munca a crescut cu 14,1% anul trecut

Costul orar cu forta de munca, un indicator al poverii salariale pentru angajatori, a crescut anul trecut cu 14,1%, comparativ cu anul anterior, pana la 4.573 lei pe salariat, cele mai mari cresteri fiind inregistrate in sanatate si asistenta sociala, informeaza Institutul National de Statistica (INS).

Continuare

VIDEO: #treazlavolan s-a alaturat initiativei EDWARD

Sustinand eforturile de siguranta rutiera depuse la nivel european, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, prin intermediul comunitatii #treazlavolan, s-a alaturat, si in acest an, initiativei "EDWARD - The European Day Without A Road Death".

Continuare




Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici