Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 897 - 2 septembrie 2019


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Esecul este doar oportunitatea de a o lua de la capat, de data aceasta intr-un mod mai inteligent.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

 


ASISOFT recruteaza:

Inspector Daune Auto

Asisoft SRL este o companie de succes, ce activeaza pe piata licitatiilor online pentru autovehicule avariate sau second-hand. Cu o prezenta pe piata de mai bine de 13 de ani, Asisoft SRL este o companie in plina dezvoltare, cu un portofoliu de produse in crestere. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa, sa participi la dezvoltarea unor proiecte inovative pentru piata auto si de asigurari, atunci Asisoft este oportunitatea pe care o cauti. Pentru departamentul Licitatii auto din Bucuresti Asisoft recruteaza:

CONSTATATOR DAUNE AUTO

Principalele responsabilitati:

  • Analizeaza dosarele zilnice ce trebuie sa intre in licitatie;
  • Evalueaza din punct de vedere al daunei dar si al valorii de piata autovehiculele ce trebuie puse in licitatie;
  • Clarifica aspectele de natura tehnica ridicate de operatorii echipei si/sau cu omologii sai din companiile de asigurari/brokeri;
  • Monitorizeaza modul de desfasurare a licitatiilor si propune solutii in vederea atingerii obiectivelor stabilite.
  • Instiinteaza superiorii ierarhici daca are suspiciuni privind datele tehnice ale autovehiculelor ce trebuie puse in licitatie.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic/auto;
  • Experienta in constatarea si managementul daunelor intr-o companie de specialitate de minim 3- 5 ani;?
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte bune utilizare calculator - MS Office.

Aptitudini:

  • Buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la solicitari;
  • Spirit de echipa si abilitati de comunicare;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Corectitudine, integritate, asumarea responsabilitatii;

In procesul de recrutare Asisoft colecteaza si proceseaza date cu caracter personal.

Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra la office@asi-soft.ro, cu precizarea pozitiei pentru care aplicati.



ASISOFT recruteaza:

Inginer Vanzari

Asisoft SRL este o companie de succes, ce activeaza pe piata licitatiilor online pentru autovehicule avariate sau second-hand. Cu o prezenta pe piata de mai bine de 13 de ani, Asisoft SRL este o companie in plina dezvoltare, cu un portofoliu de produse in crestere. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa, sa participi la dezvoltarea unor proiecte inovative pentru piata auto si de asigurari, atunci Asisoft este oportunitatea pe care o cauti. Pentru departamentul Vanzari din Bucuresti Asisoft recruteaza:

INGINER VANZARI

Principalele responsabilitati:

  • Prospecteaza piata in vederea identificarii potentialilor clienti;
  • Contacteaza persoanele relevante, prezinta oferta si ofera asistenta pentru semnarea contractelor;
  • Ofera asistenta si training pentru utilizatorii noi ai sistemului;
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice.
  • Planifica si organizeaza activitatile proprii, in conformitate cu obiectivele lunare ale departamentului, duce la indeplinire activitatile programate .

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic/auto;
  • Experienta in vanzari B2B sau tehnic/auto de minim 2 ani;?
  • Cunostinte privind piata auto, service, dezmembrari;
  • Cunostinte bune utilizare calculator - MS Office;

Aptitudini:

  • Abilitati excelente de comunicare si relationare, atentie la detalii si capacitatea de a intelege motivatiile clientilor.
  • Energie, spirit antreprenorial si pasiune de a reusi.
  • Abilitati de vanzare si negociere.
  • Persoana perseverenta si ambitioasa, organizata si cu atitudine pozitiva

Ce oferim:

  • Salariu fix, in conformitate cu pozitia;
  • Bonus pentru fiecare contract nou semnat;
  • Bonus din activitatea lunara a clientilor noi.

In procesul de recrutare Asisoft colecteaza si proceseaza date cu caracter personal.

Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra la office@asi-soft.ro, cu precizarea pozitiei pentru care aplicati.



ASISOFT recruteaza:

Specialist Relatii Clienti

Asisoft SRL este o companie de succes, ce activeaza pe piata licitatiilor online pentru autovehicule avariate sau second-hand. Cu o prezenta pe piata de mai bine de 13 de ani, Asisoft SRL este o companie in plina dezvoltare, cu un portofoliu de produse in crestere. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa, sa participi la dezvoltarea unor proiecte inovative pentru piata auto si de asigurari, atunci Asisoft este oportunitatea pe care o cauti. Pentru departamentul Relatii Clienti din Bucuresti Asisoft recruteaza:

SPECIALIST RELATII CLIENTI

Principalele responsabilitati:
  • Preia si raspunde solicitarilor clientilor pe toate canalele de comunicare (e-mail, telefon, etc);
  • Directioneaza solicitarile clientilor catre departamentele specializate si urmareste statusul solicitarilor pana la finalizare;
  • Intermediaza contactele intre clientii si colaboratorii externi;
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice.
  • Planifica si organizeaza activitatile proprii, in conformitate cu obiectivele lunare ale departamentului, duce la indeplinire activitatile programate .

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul comunicare/sociologie;
  • Experienta in domeniul relatiilor cu clientii de minim 2 ani;?
  • Cunostinte bune de utilizare calculator - MS Office;
  • Cunoasterea limbii engleze prezinta un avantaj;

Aptitudini:

  • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
  • Atentie la detalii si capacitatea de a intelege motivatiile clientilor.
  • Calm, capacitate de detensionare a conflictelor si de identificare a solutionarilor reciproc avantajoase.
  • Persoana organizata si cu atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa, amabilitate si?

In procesul de recrutare Asisoft colecteaza si proceseaza date cu caracter personal.

Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra la office@asi-soft.ro, cu precizarea pozitiei pentru care aplicati.



Eurolife ERB recruteaza:

Ofiter Servicii Clienti

Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 11 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa acorzi suport partenerilor de business (respectiv ofiteri bancari, agenti proprii) prin e-mail sau telefon, in ceea ce priveste activitatile de ofertare si vanzare a contractelor de asigurare (detalii privind contractul de asigurare, platile, modificari ale contractelor);
  • Sa acorzi suport clientilor Companiei, prin email sau telefon, in ceea ce priveste produsele de asigurare pe care le detin, datele aferente platii primelor de asigurare, modificari contractuale si orice alte informatii sunt solicitate de acestia;
  • Sa gestionezi solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor, utilizand detalii si informatii din cadrul departamentului de Operatiuni si din cadrul altor departamente ale Companie;
  • Sa propui si sa sustii imbunatatirea proceselor si procedurilor interne;
  • Sa te implici in proiectele departamentului / companiei.
  • Sa elaborezi si sa actualizezi procedurile si instructiunile de lucru din aria de responsabilitate.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Studii superioare absolvite;
  • Bune abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office;
  • Cunostintele de asigurare reprezinta un plus;
  • Cunostinte avansate de limba engleza.

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Abilitati avansate de comunicare scrisa si verbala;
  • Capacitatea de a gestiona situatiile tensionate care pot aparea in comunicarea cu clientii;
  • Atentie la nevoile clientilor, exprimate sau nu;
  • Spirit de echipa.
  • Capacitate de invatare rapida;

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife-asigurari.ro



Eurolife ERB recruteaza:

Responsabil Relatii Broker

Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 11 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa intocmesti impreuna cu brokerii obiectivele anuale de vanzari, in functie de strategia companiei;
  • Sa indrumi si sa sustii activitatea brokerilor in cadrul procesului de vanzare si subscriere a asigurarilor generale si de viata;
  • Sa intocmesti oferte de asigurare in baza solicitarilor (cererilor de oferta) transmise de brokeri;
  • Sa soliciti feedback de la brokeri in legatura cu ofertele de asigurare transmise;
  • Sa sustii traininguri de prezentare a produselor de asigurare pentru angajatii si colaboratorii societatilor de brokeraj;
  • Sa intocmesti rapoarte de informare cu privire la activitatea prestata, la cererea superiorului direct;
  • Sa contribui la cresterea portofoliului companiei;
  • Sa asiguri o buna comunicare intre societate si companiile de brokeraj.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Studii superioare absolvite
  • Cunostinte operare calculator
  • Minim 2 ani experienta in relatia cu brokerii
  • Permis de conducere categoria B
  • Disponibilitate la deplasari

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Bune abilitati de relationare, prezentare, comunicare si negociere
  • Abilitati de planificare si organizare
  • Orientare spre rezultate;
  • Proactivitate
  • Entuziasm
  • Integritate si etica

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife-asigurari.ro



Eurolife ERB recruteaza:

Specialist Managementul Riscului

Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 11 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa identifici, sa evaluezi, sa analizezi si sa controlezi riscurile cu care se confrunta/s-ar putea confrunta Compania si sa verifici incadrarea tuturor riscurilor in limitele de toleranta stabilite;
  • Sa stabilesti testele de stres si scenariile de analiza in vederea masurarii si administrarii riscurilor;
  • Sa urmaresti actiunie necesare pentru reducerea riscurilor, impreuna cu reprezentantii ariilor responsabile, si sa monitorizezi implementarea acestora;
  • Sa evaluezi prospectiva riscurilor si a cerintelor de solvabilitate;
  • Sa intocmesti rapoarte interne si externe (solicitate de ASF si alte autoritati), atat calitative cat si cantitative.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Cunoasterea legislatiei generale cu privire la asigurari, a legislatiei specifice activitatii de management al riscurilor;
  • Experienta sau competente in una sau mai multe dintre ariile: financiar, audit, actuariat, management de procese sau raportare;
  • Studii superioare absolvite.

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Capacitate de invatare rapida
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Initiativa si receptivitate la nou
  • Atentie la detalii
  • Disciplina si spirit de echipa

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife-asigurari.ro



Eurolife ERB recruteaza:

Actuar Junior

Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 11 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa te implici in proiectarea noilor produse de asigurare sau a modificarii produselor actuale;
  • Sa monitorizezi periodic rezultatele portofoliului de produse cu scopul de a identifica factorii care genereaza profit si pierdere;
  • Sa participi la procesele de bugetare si forecast;
  • Sa participi la calculul marjei de solvabilitate conform standardului Solvabilitate II;
  • Sa intocmesti rapoarte tehnice si financiare pentru Management, Grup si ASF;
  • Sa creezi si ajustezi modele actuariale in functie de cerintele de business.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Studii superioare absolvite: matematica/actuariat
  • Minim 2-3 ani experienta ca actuar in domeniul asigurarilor
  • Engleza nivel avansat
  • Operare PC nivel avansat

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Bune abilitati de organizare si planificare
  • Abilitatea de a respecta termene si a de lucra sub presiune
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Capacitate de invatare rapida
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Atentie la detalii

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife-asigurari.ro



Eurolife ERB recruteaza:

Ofiter Operatiuni

Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 11 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa participi activ in procesul de administrare a emiterii politelor de asigurare facultative, sa oferi suport in acest sens fortei de vanzari, precum si celor din zona de subscriere;
  • Sa administrezi clientii/contractele de grup sau individuale, acest lucru presupunand: modificari manuale/importuri de fisiere in sistemul tehnic, alocare de prime, rascumparari, plati catre clienti, modificari ale datelor clientilor, modificari ale contractelor in functie de conditiile si termenii politei;
  • Sa emiti, sa reinnoiesti polite respectiv sa emiti acte aditionale la politele PAD;
  • Sa verifici si/sau sa reconciliezi datele folosind fisiere si prelucrari in Excel;
  • Sa propui si sa sustii imbunatatirea proceselor si procedurilor.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Studii superioare absolvite
  • Experienta de 1-2 ani in campul muncii si in zona tehnica/operationala
  • Nivel avansat de utilizare a Microsoft Office (sunt necesare cunostinte avansate de Excel, datorita utilizarii intensive zilnice a acestuia)
  • Experienta in Asigurari constituie un avantaj
  • Engleza nivel avansat

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Bune abilitati de comunicare
  • Initiativa si dinamism
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Atentie la detalii
  • Capacitate de invatare rapida si spirit de echipa

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Terugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife-asigurari.ro



GRAWE Romania recruteaza:

Inspector de specialitate subscriere

In cadrul Departamentului Subscriere asigurari proprietati si accidente - Directia Asigurari Generale - Bucuresti

CE ITI OFERIM?
  • Un mediu de lucru pozitiv si deschis
  • Posibilitatea de a se dezvolta profesional si personal prin formare interna si externa
  • Securitatea unei companii mari si independente
  • Bonuri de masa, asigurare medicala, decontare transport;
CE ITI CEREM?
  • Absolvent de studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor minim 2 ani;
  • Persoana organizata, serioasa, deschisa;
  • Gandire structurata, spirit de observatie, atentie la detalii;
  • Abilitati de comunicare;
  • Flexibilitate si adaptabilitate la schimbare;
  • Dexteritate in utilizarea calculatorului si a diverselor aplicatii informatice specifice;
  • Limba engleza nivel mediu.
CE VEI AVEA DE FACUT?
  • Verificarea si introducerea in sistem a cererilor de asigurare primite in vederea emiterii contractelor;
  • Procesarea modificarilor si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor, agentilor si a colaboratorilor;
  • Evaluarea corecta a riscului conform conditiilor de subscriere interne;
  • Elaboreaza oferte de asigurare in baza solicitarilor primite de la clienti, agenti si colaboratori
Asteptam CV-ul tau pe adresa?angajare@grawe.ro.


GRAWE Romania recruteaza:

Director local de vanzari

Daca ambitia, capacitatea de comunicare si talentul de negociator se numara printre atuurile tale, vrem sa te cunoastem. Iar daca ai spirit antreprenorial, empatie si orientare catre rezultate, vrem sa faci parte din echipa GRAWE Romania.

Oferim venituri atractive si cerem in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a-ti motiva echipa.
Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.

CE ITI OFERIM?
  • Pachet salarial corespunzator responsabilitatilor si functiei
  • Bonusuri de performanta trimestrial si anual
  • Participare in programul de training platit de companie
  • Asigurare de sanatate
  • Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Recrutam:

Director Local de Vanzari?

Agentii: Bucuresti, Ploiesti, Slobozia, Calarasi, Targoviste, Timisoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Zalau, Alba Iulia, Deva, Hunedoara, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Sibiu

CE ITI CEREM?
  • Studii superioare
  • Minimum 3 ani de experienta in management in domeniul asigurarilor (de viata si generale)
  • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului
  • Nivel mediu de cunostinte de limba engleza
  • Carnet de conducere categoria B
CE VEI AVEA DE FACUT?
  • Recrutarea, selectia si instruirea echipei din subordine
  • Stabilirea, impreuna cu Directorul Zonal, a obiectivelor de vanzari la nivelul agentiei si a planului de masuri pentru atingerea acestora
  • Monitorizarea si evaluarea periodica a activitatii si rezultatelor agentiei pe baza rapoartelor de activitate
  • Implementarea actiunilor comerciale la nivelul agentiei


GRAWE Romania recruteaza:

Team Leader

Daca ambitia, capacitatea de comunicare si talentul de negociator se numara printre atuurile tale, vrem sa te cunoastem. Iar daca ai spirit antreprenorial, empatie si orientare catre rezultate, vrem sa faci parte din echipa GRAWE Romania.

Oferim venituri atractive si cerem in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a-ti motiva echipa.

Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.

CE ITI OFERIM?
  • Pachet salarial corespunzator responsabilitatilor si functiei
  • Bonusuri de performanta trimestrial si anual
  • Participare in programul de training platit de companie
  • Asigurare de sanatate
  • Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Recrutam:

Team Leader
Agentii: Bucuresti, Ploiesti, Slobozia, Calarasi, Targoviste, Timisoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Zalau, Alba Iulia, Deva, Hunedoara, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Sibiu, Cluj, Baia Mare, Targu Mures, Bistrita, Botosani, Odorheiu Secuiesc, Brasov, Suceava, Sf. Gheorghe

CE ITI CEREM?
  • Studii superioare
  • Minimum 2 ani de experienta in domeniul asigurarilor
  • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului
CE VEI AVEA DE FACUT?
  • Recrutarea si selectia agentilor de asigurare
  • Vanzari directe de asigurari si dezvoltarea portofoliului echipei
  • Monitorizarea periodica a activitatii si rezultatelor agentilor din echipa si realizarea rapoartelor de activitate
  • Promovarea activa a actiunilor comerciale la nivelul agentiei

Stiri

Costi STRATNIC a preluat functia de Vicepresedinte al Directoratului OMNIASIG VIG

Costi STRATNIC a primit, marti, aprobarea ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara pentru a prelua functia de Vicepresedinte al Directoratului OMNIASIG Vienna Insurance Group.

Continuare

ASF organizeaza evenimentul "Educatie financiara pentru toti"

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) organizeaza, in perioada 30 august - 1 septembrie 2019, un eveniment de informare si educatie financiara dedicat populatiei.

Continuare

Investitiile in InsurTech au ajuns, in T2 2019, la 1,41 miliarde de dolari

Companiile InsurTech se inscriu, la nivel global, pe un trend ascendent, iar acest lucru este subliniat si de faptul ca, in cel de-al doilea trimestru al anului in curs, investitiile in start-up-uri InsurTech au ajuns la un nivel de 1,41 miliarde de dolari.

Continuare


Cursuri organizate de ISF – Institutul de Studii Financiare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici